globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV4R
7.9.2010 v 11:59
Zdarec, nějaké zkušenosti (poznatky) z této motorky? Má někdo, ať se pochlubí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 17:22 | Nahoru | #211

GRASSEL>verybusy> a kde třeba?!

Jinak já si teda nepamatuju jakej kvalt jsem tam měl maximálně ale myslím že to byla čtyřka ale máš jiný převody takže nevím kolik to to jede třeba na 4 nebo 5



Třeba hned za Neznašovem,těch míst je víc.Oproti GSXR na FZ1 řadíš jako vzteklej,tohle jsem si na tý Wolfový fakt užíval.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 17:27 | Nahoru | #212

verybusy>On má Factory,upravenej podvozek,u Factory je jiný sání,asi by to nebylo úplně srovnatelný se sérií RSV4R.A ještě ke všemu si strašně nerad půjčuju cizí a nepojištěný motorky.



Ale prosím tě ten rozdíl tam bude fakt minimální i potom co jsem slyšel

(reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 17:44 | Nahoru | #213
GRASSEL> To sání to asi motoricky nijak významně neovlivní,ale netuším,jestli to Padre nemá zpřevodovaný a jestli tam má nějaký další úpravy,co se týče ladění.Ten podvozek bude taky asi jinde,rozdíl si nedokážu představit.Chtěl bych projet úplnou sériovku,abych věděl,co od toho čekat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 21:08 | Nahoru | #214

GRASSEL>verybusy> myslím že by bylo jednodušší napsat Padre-mu, ten má factory na okruh a svézt se na ní dát mu něco do kapsy a je to. Je to v pohodě kluk a myslím že by to šlo.



Co, co, co, co??? Určitě by to nebyl problém Otázka domluvy..

Jak bude čas, tak si to pročtu a pokud budu mít na něco odpověď nebo pokud budu moct něco upřesnit, tak to udělám Snad zítra

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 21:47 | Nahoru | #215
verybusy> Hele, co vůbec říkal ten Indi na tu RSV4?! Nemáš ten test nebo není někde na netu?! Dost bych si ho přečet

(reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 21:48 | Nahoru | #216
.Padre.> ok

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

11.9.2010 v 06:27 | Nahoru | #217

GRASSEL>verybusy> Hele, co vůbec říkal ten Indi na tu RSV4?! Nemáš ten test nebo není někde na netu?! Dost bych si ho přečet



Tu máš,loudile.

[img]

[img]

[img]

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

11.9.2010 v 08:56 | Nahoru | #218
verybusy> díkes

(reakce na) Aprilia RSV4R

11.9.2010 v 09:20 | Nahoru | #219
GRASSEL> Máš zač,dalo mi to fušku,než jsem přišel na to,jak to sem dostat.

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV4R

11.9.2010 v 13:22 | Nahoru | #220
taky se mi moc líbí, jen mi připadá děsně malá ..neseděl jsem na ni,nejel jsem ,takže nevím. když jsem ale byl blízko ní zdála se mi moc malá,sražená . je to taak ???? nezajimají mne číls aale pocit ..

(reakce na) Aprilia RSV4R

11.9.2010 v 13:43 | Nahoru | #221

Foggy996>taky se mi moc líbí, jen mi připadá děsně malá ..neseděl jsem na ni,nejel jsem ,takže nevím. když jsem ale byl blízko ní zdála se mi moc malá,sražená . je to taak ???? nezajimají mne číls aale pocit ..



Je opravdu droboučká,nezdálo se ti to.

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV4R

11.9.2010 v 20:37 | Nahoru | #222
Tak teda hoši
Mohl bych se k tomu asi rozepsat hodně, ale bylo by to fakt na dlouho.. Ale některé velmi často řešené věci..

1) Elektronický plyn-slyšel jsem na to různé názory, různí kluci mi říkali, že se jim to zdá moc citlivé, agresivní.. Já ten pocit nemám, mi se na tom jede výborně, zvykl jsem si na to okamžitě, naopak mám pocit, že je velmi přesný a bral bych to spíš jako pozitivum!

2) Velikost-ano, motorka je malá. Souhlasím, je to něco jak 600ccm, dokonce bych řekl, že pocitově ještě menší. Ale, já mám 187cm a 85kg. Na motorce se složím naprosto luxusně, nemám nejmenší problém, což je asi i vidět z fotek v mém profilu. Jde o to, že když se na ni posadíte v garáži na stojanu, přijde vám hrozně malá, dojem ve stylu co na té motorce budu dělat, na tom se nemůžu složit, ale opak je pravdou. Naprosto luxusní!! Jakmile se na tom člověk rozjede, tak má dojem, že do té motorky patří, všechno je jak má být!! Já jsem byl z toho v zimě, když jsme ji dovezli špatný, že se na to právě nevlezu, ale po prvních 40 minutách jízdy, jsem věděl, že je to dokonalé!!

3) Výkon-Murkin psal, že motorka nejede ani dole ani nahoře. Vím, že už má hromadu zkušeností s tímto bikem a já se na něj taky po sezóně budu chtít obrátit
Já z pohledu jezdce to vidím tak, že motorka jede úžasně od spodu(není to jen můj názor), ale jak zde již mnohokrát zaznělo, nahoře je to mrtvé. Jakýkoli, opakuji jakýkoli litr mi na delší rovince natře prdel!! BMW a Ducati je jiná liga, neberu v potaz.. Já mám v předu kolečko o 2 zuby menší a vzadu jedu rozetu 46-47 zubů.. Motorka se rozmotává mocně, ale nahoře to prostě není ono.. Mám tam jenom koncovku od LeoVince. Svody prý tomu hodně pomůžou, ale to ještě nevím jestli je budu pořizovat. Dá se na motorku koupit za 2000€ kit, který zvedne rozsah otáček o 1500 a zvýší výkon společně s výfukem o 20 koní a to už asi bude hodně znát. Ale pokud nepojedu např. Brno pod 2:09, tak to nehodlám řešit.. Takže je možné, že to nikdy řešit nebudu

4)Podvozek a brzdy-tady není co vytknout!! Brzdy jsou z jiné planety!! Podvozek na cestu určitě naprostý luxus. Bohužel zadní centrální tlumič (používaný již 6 let na starší modely RSV) stojí za prd, protože ať jsme dělali co jsme mohli (ani mechanik od Michala Filly už nevěděl), nepodařilo se ho nastavit k mojí spokojenosti a tak šel ven! Nahradili jsme ho TTX a není problém, motorka jede jak chci a gumy fungují ať tam dám cokoli!(Stejně jedu jenom Dunlopy)! Obratnost je fantastická díky celkové geometrii motorky. Změna směru-otázka myšlenky, víc není třeba Ano, mohl bych měnit úhel krku řízení, polohu motoru v rámu, protáhnout kyvku, ale opět se vracím k tomu Brnu za 2:09....atd..
Prostě kategorie, které bych nic nevytknul!!

Celková spokojenost s motorkou je, ale kdyby to jelo nahoře víc, vůbec bych se nezlobil a nemusel bych se to snažit dohánět v náletech.. Ale ty mám i tak pomalé!! Potenciál motorky je určitě obrovský, takže je to jenom v jezdci.
Na cestu si tu motorku upřímně nedokážu představit, protože to asi moc příjemné právě posezem nebude, ale na okruh je to krása a je to fakt hravá motorka

Pokud jsem něco neřekl a chcete to vědět, řeknětě si Těch 8 stran jsem prolětěl jen zběžně

Jo a teď mi odešla spojka, takže jsem musel dát novou, ale na okruhu má najeto 3500km, takže to hold dostává na prdel..

Naposledy editováno 12.09.2010 13:04:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

12.9.2010 v 10:53 | Nahoru | #223
.Padre.> Vyčerpávající,díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

12.9.2010 v 10:55 | Nahoru | #224
verybusy> nezlobse ale seš trapnej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

12.9.2010 v 11:01 | Nahoru | #225

GRASSEL>verybusy> nezlobse ale seš trapnej



Taky tě mám rád.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

12.9.2010 v 11:06 | Nahoru | #226
verybusy> cos to řek?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

12.9.2010 v 11:08 | Nahoru | #227
GRASSEL> No,když už je to venku....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

12.9.2010 v 11:10 | Nahoru | #228
verybusy> ses vysral?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

12.9.2010 v 11:11 | Nahoru | #229
GRASSEL> To taky. A vůbec nezdržuj,slušný lidi jdou jezdit....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

12.9.2010 v 11:14 | Nahoru | #230
verybusy> No však já tak za hodinku budu taky prohánět zx10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

12.9.2010 v 11:15 | Nahoru | #231
GRASSEL> Důstojná náhrada...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

12.9.2010 v 11:19 | Nahoru | #232
verybusy> No moc ne ale co se dá dělat. Jede to jen ve vrchu Jinak příjemná motorka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

12.9.2010 v 11:21 | Nahoru | #233
.Padre.> Cau, díky za vyjádření se k mnou založenému tématu. Nikde jsem se právě nedočetl nic přímo od majitele. A ty recenze jsou tak trochu zavádějící..
Podvozek, brzdy a tak asi budou na Rkové verzi trochu někde jinde. Ty tady popisuješ podvozek Factory. Co se týče vršku, zajímalo by mě jestli je to opravdu taková bída ve srovnání třeba s mou R1 2004 (s koncovkou Termignoni) Co myslis?
Já se s okruhovým ježděním začínám pomalu seznamovat, jezdím zatím jenom Brno. Určitě si svou R1 ještě rok, dva nechám, ale poohlížím se právě po něčem,co bych chtěl pořídit a tahle Aprilka mě padla do oka, protože si myslím,že na okruh je jak dělaná.
Co jsi myslel tím centrálem?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

12.9.2010 v 13:16 | Nahoru | #234
Pavel_R1> Nemáš vůbec zač. Já myslím, že na běžné ježdění není třeba vůbec nic řešit, pokud se budeme bavit o podvozku a brzdy pokud vidím dobře, jsou stejné jako mám já. Pokud budeš jezdit okruhy, tak je to zase o tom, jaké pojedeš časy atd.. Je docela možné, že zadní tlumič na normální verzi bude fungovat lépe. Ano, já vím, že tam je na Factorce Ohlins. Ale pořád je to nějaký totálně základní Ohlins. Není to žádný závodní tlumič.
Centrál jsem myslel zadní tlumič. Nedařilo se nám ho nastavit. Buď byl moc tvdrý = fungovaly Bridge, nefungovaly Pirelli ani Dunlopy, motorka se nevlnila, byl špatně cítit grip zadního kola. Nebo byl měkký = fungovaly Pirelli i Dunlop, ale motorka se v rychlých zatáčkách hodně vlnila a na výjezdech to taky nebyla žádná velká sláva.. Fungovalo mi to pouze jednou, když bylo v Mostě 35°C a dráha měla 52°C, ale to jsou extrémní podmínky, které nejmáš na trati vždy. Proto jsme se rozhodli tlumič vyměnit za Ohlins TTX
K Yamaze-honil jsem s několika kluky (Němci), kteří mají tuto motorku. Někteří na ní mají 200 koní, dělají motor každý rok, atd.., takže k tomu se nevyjadřuji Ale pokud by jsi si pohrál s tvojí motorkou (svody, powercommander, trochu naladit) tak na tom budeš určitě o něco lépe než já teď.. V úplné sérii to nedokážu posoudit, ale odhad je takový, že to bude stejné nebo pořád bude mít ta tvoje Yamaha kousek navrch!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

12.9.2010 v 14:12 | Nahoru | #235
.Padre.> Taky si myslím, že na "normální" ježdění i na okruhu je to v základu dostačující (myslím tím verzi R) a důležitější než vršek bude podle mýho právě ten spodek. Pokud z toho člověk bude chtít dostat víc, tak kompletní výfukový systém + poladění pomůže, ale to je na jinou diskusi a jiný časy na dromu, jinak to nemá pro mě cenu
Ještě by mě zajímalo srovnání s R1 09, co se týče toho tahu od spodu.. Myslíš, že to bude podobný svezení?
Proč jsi se vlastně rozhodl právě pro RSV4?

(reakce na) Aprilia RSV4R

12.9.2010 v 14:27 | Nahoru | #236
Pavel_R1> Pro RSV4 jsem se rozhodl zcela spontánně Byla to shoda náhod, přívětivá cena atd..
Tak porovnání s BigBangem nemám a nerad bych tady plácal z cesty a teoretizoval nad něčím, o čem vím houby.. Takže v tom ti neposloužím. Každopádně seděl jsem i na něm a je to dle mého názoru hrozný autobus a mi se osobně moc nelíbí, ale je to pouze můj pohled na danou věc. Ovšem zvuk má krásný!!!

Naposledy editováno 12.09.2010 17:00:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

12.9.2010 v 15:07 | Nahoru | #237

GRASSEL>verybusy> No moc ne ale co se dá dělat. Jede to jen ve vrchu Jinak příjemná motorka



Tys rozsekal GSXR ?

(reakce na) Aprilia RSV4R

12.9.2010 v 16:00 | Nahoru | #238

Ďuričko>Tys rozsekal GSXR ?



Nerozsekal ale mám poruchu tak jsem to pro tenhle rok zabalil. Navíc na tom je dost práce co chci do jara stihnout

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV4R

12.9.2010 v 18:31 | Nahoru | #239
co maš za poruchu a kolik ma tvoje gsxr najeto? jestli to neni tajne

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

12.9.2010 v 19:29 | Nahoru | #240
Ghost-CBR1000rr> Poruchu mám takovou že mám motor v hajzlu, potkal se z důvodu přetrženýho rozvoďáku. Bohužel je to způsobeno mou chybou kdy mi jeden blb špatně nastavil napínák (mechanickej) a já podle něj nastavil novej........... rozvoďák byl přešponovanej a ruchnul mi asi ve 240 a 10tis. otáčkách.
Dal jsem ho tam a ani jsem ještě nedával pružinku takže zůstal nastavenej tak jak byl.

Měla najeto 26tis.km (bejvalej majitel byl 4roky zavřenej)

Takže teď budu muset kupovat novej motor.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jízdní režimy Aprilia RSV4 Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 R Takheshi_Haka 3 29.6.2020 v 15:21 MichalSV90
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... upside 15 6.5.2019 v 01:41 HAMLET
Vädnúce brzdy na okruhu [1, 2, 3] Aprilia RSV4 R sasos69 81 7.4.2019 v 08:45 psenap
RSV4 odblokování jednotky Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RSV4 R, ... MotoBuldocek 3 30.7.2018 v 23:59 MotoBuldocek
Pátý ročník RSV srazu [1 ... 116, 117] Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory... MirecekRSV 3509 20.5.2018 v 15:48 hudec


TOPlist