paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV4R
7.9.2010 v 11:59
Zdarec, nějaké zkušenosti (poznatky) z této motorky? Má někdo, ať se pochlubí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

12.9.2010 v 13:16 | Nahoru | #1
Pavel_R1> Nemáš vůbec zač. Já myslím, že na běžné ježdění není třeba vůbec nic řešit, pokud se budeme bavit o podvozku a brzdy pokud vidím dobře, jsou stejné jako mám já. Pokud budeš jezdit okruhy, tak je to zase o tom, jaké pojedeš časy atd.. Je docela možné, že zadní tlumič na normální verzi bude fungovat lépe. Ano, já vím, že tam je na Factorce Ohlins. Ale pořád je to nějaký totálně základní Ohlins. Není to žádný závodní tlumič.
Centrál jsem myslel zadní tlumič. Nedařilo se nám ho nastavit. Buď byl moc tvdrý = fungovaly Bridge, nefungovaly Pirelli ani Dunlopy, motorka se nevlnila, byl špatně cítit grip zadního kola. Nebo byl měkký = fungovaly Pirelli i Dunlop, ale motorka se v rychlých zatáčkách hodně vlnila a na výjezdech to taky nebyla žádná velká sláva.. Fungovalo mi to pouze jednou, když bylo v Mostě 35°C a dráha měla 52°C, ale to jsou extrémní podmínky, které nejmáš na trati vždy. Proto jsme se rozhodli tlumič vyměnit za Ohlins TTX
K Yamaze-honil jsem s několika kluky (Němci), kteří mají tuto motorku. Někteří na ní mají 200 koní, dělají motor každý rok, atd.., takže k tomu se nevyjadřuji Ale pokud by jsi si pohrál s tvojí motorkou (svody, powercommander, trochu naladit) tak na tom budeš určitě o něco lépe než já teď.. V úplné sérii to nedokážu posoudit, ale odhad je takový, že to bude stejné nebo pořád bude mít ta tvoje Yamaha kousek navrch!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

12.9.2010 v 14:12 | Nahoru | #2
.Padre.> Taky si myslím, že na "normální" ježdění i na okruhu je to v základu dostačující (myslím tím verzi R) a důležitější než vršek bude podle mýho právě ten spodek. Pokud z toho člověk bude chtít dostat víc, tak kompletní výfukový systém + poladění pomůže, ale to je na jinou diskusi a jiný časy na dromu, jinak to nemá pro mě cenu
Ještě by mě zajímalo srovnání s R1 09, co se týče toho tahu od spodu.. Myslíš, že to bude podobný svezení?
Proč jsi se vlastně rozhodl právě pro RSV4?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jízdní režimy Aprilia RSV4 Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 R Takheshi_Haka 3 29.6.2020 v 15:21 MichalSV90
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... upside 15 6.5.2019 v 01:41 HAMLET
Vädnúce brzdy na okruhu [1, 2, 3] Aprilia RSV4 R sasos69 81 7.4.2019 v 08:45 psenap
RSV4 odblokování jednotky Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RSV4 R, ... MotoBuldocek 3 30.7.2018 v 23:59 MotoBuldocek
Pátý ročník RSV srazu [1 ... 116, 117] Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory... MirecekRSV 3509 20.5.2018 v 15:48 hudec


TOPlist