Naposledy editováno 05.02.2009 19:42:31
1 reakcí na tento příspěvek Olej do benzínu do 2-taktu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu
2 reakcí na tento příspěvek Olej do benzínu do 2-taktu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu
nejenom že motor J350 pochází konstrukčně z roku 47, kdy se motoristům zdálo o M6A, nejenom že ten motor nevytočíš víc než na 5000 ot./min., ale M2T je navíc aji doporučovaný a to by si nemohli dovolit napsat kdyby to motoru jakkoliv škodilo.
zanešení laufů? když jedu nejdřív kadla kadla, zanáší se nespáleným karbonem. když jí pak ale šlápnu na hrtan, usazeniny se začnou znova vypalovat a dokud se nevypálí tak za mnou neni vidět, pak je zas čisto jezdím na třipade druhou sezónu a ještě jsem problém se zanesením neměl.
a úplně nejlepší bylo když jeden borec vykládal o tom jak na M2T nadával že je to největší sračka a kdesi cosi takže do toho lil ve stejným poměru, taky 1:40 ale nějakou syntetiku. nevim co to bylo zač, ale byl to nějakej drahej značkovej olej pro vysokootáčkový stroje a vím že měl zelenou barvu, taková pochybnost se zapomenout nedá no, to je jedno co to bylo zač. motor začal dělat najednou pičoviny. tak motor rozdělal a zjistil že má rezavý ložiska na klice! Hmm, kvalitní olej ta syntetika. tak udělal GO, začal lit zpátky M2T a je spokojenej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu
1 reakcí na tento příspěvek Olej do benzínu do 2-taktu
V základu krom ceny dané marketingem žádný!!!
Oba mají stejný základové medium,liší se pouze aditivy.
Osmistovka má o něco vyšší provozní režim,má více aditiv a antiemulzní přísady.
710 je má sice také,ale v zájmu marketingu prodat o 100kč dražší olej to záměrně neuvádí.
Jak už tu psal Lukasisko,paradoxně co se týče usazenin,tak hobíkovi se bude více usazovat karbon s 800kou,než s 710kou,protože režimu,na který je 800ka dělaná nedosáhne.
Jak už jsem tu psal snad 100x,u olejů neplatí,čím dražší,tím pro můj motocykl lepší.
Zkuste si dát 800ku motul do nějakého lehkého skůtru,myslíte,že bude mít méně motor usazenin,než s olejem za 150kč/litr,který je na ten skůtr vyroben? Blbost. Všechno chce svý.
Znám dokonce případ,kdy s motulem 800 borec zadřel motor!!! Zapekl kroužky protože režim toho motoru absolutně neodpovídal provoznímu režimu oleje.
Jednalo se o motor paraglidingu. 200 kubíkový motor,co běží v otáčkách 1500- 2500 na volno,s výkonem cca 10HP.
Taky mu nějaký chytrák nakukal- jedině 800pyčo bo je nejlepší!! A zkurvil si motor za pár letů.
Pánové,drtivá většina z vás by na tu 800 jezdit neměla,pokud chcete mít motor čistý,jak píšete. Motul je jeden z nejlepších výrobců olejů na světě,možná i nejlepší,ale pokud použijete nevhodný olej,tak se výsledek nedostaví a vy budete prskat,že stojí za hovno. To ostatně platí pro jakoukoliv značku,takže rozum do hrsti.
1 reakcí na tento příspěvek Olej do benzínu do 2-taktu
Vidím to na tréninkách,jak polovina osminkářů jezdí tadadadada,a teče jim olej kolenem ven. Pro ně bude opravdu asi 710ka málo.
Navíc- opakuji,že oba oleje mají absolutně stejný základ!!!
Naposledy editováno 01.02.2009 10:10:21
1 reakcí na tento příspěvek Olej do benzínu do 2-taktu
Já napsal co vím,a každej at se zařídí,jak chce,včetně tebe.Nikomu 800ku nerozmlouvám. Naopak,jako prodejce ji vřele doporučuji!
Co myslíš s tou 80kou nevím,já ji nejezdil,za mě nebyly.
Takže,co jsem chtěl jsem napsal a tímto pro mě kauza 710 vs. 800 končí,jdu odmetat sníh,bo konečně už padá! Mrcha. čus.
[img]
[img]
4 reakcí na tento příspěvek Olej do benzínu do 2-taktu
Willy.Satan>Sice 2T nejezdím ale každej rok strávím mraky hodim v lese na těžbě dřeva (cca. 250m3) ... mám dvě pily Husky H359 + H372XP. Ty motory jsou prakticky stejně zatěžovaný jako motocyklový. Už používám jedině olej Husqvarna XP 2-takt .. 1l za 150Kč. Před tím jsme zkoušel Motul, Mogul, Agip i M2T a všechny na prdel. S originálem od Husky bez problémů, zatím nejlepší zkušenosti .... to že v krámě kam ho chodím kupovat si ho berou i klucí co jezděj cross závodně po 25litrech a dělaj to už pár let hodně nasvědčuje :o)
Máš sice svoji pravdu,ale je trochu zavádějící.
Pila ,přeci jenom,není kroska. Do pil a křoviňáků taky používám olej pro pily,jen teda Stihl,protože mám vesměs Stihlky.
Ale nenapadlo by mě to nalít do závodní motorky . Ať chceš nebo nechceš tak olej do pil je jen minerál .Té pile samozřejmě stačí,protože je na něj stavěná.
oleje Stihl
Willy.Satan>Sice 2T nejezdím ale každej rok strávím mraky hodim v lese na těžbě dřeva (cca. 250m3) ... mám dvě pily Husky H359 + H372XP. Ty motory jsou prakticky stejně zatěžovaný jako motocyklový. Už používám jedině olej Husqvarna XP 2-takt .. 1l za 150Kč. Před tím jsme zkoušel Motul, Mogul, Agip i M2T a všechny na prdel. S originálem od Husky bez problémů, zatím nejlepší zkušenosti .... to že v krámě kam ho chodím kupovat si ho berou i klucí co jezděj cross závodně po 25litrech a dělaj to už pár let hodně nasvědčuje :o)
Já dávám do pily 710ku už 4 roky a motor při kontrole jako novej. Nevím,co jsi tam lil ty,ale 710 je určitě pro pilu dostačující,i když origo do pily by byl asi lepší.
Naposledy editováno 01.02.2009 15:04:01
Willy.Satan>Sice 2T nejezdím ale každej rok strávím mraky hodim v lese na těžbě dřeva (cca. 250m3) ... mám dvě pily Husky H359 + H372XP. Ty motory jsou prakticky stejně zatěžovaný jako motocyklový. Už používám jedině olej Husqvarna XP 2-takt .. 1l za 150Kč. Před tím jsme zkoušel Motul, Mogul, Agip i M2T a všechny na prdel. S originálem od Husky bez problémů, zatím nejlepší zkušenosti .... to že v krámě kam ho chodím kupovat si ho berou i klucí co jezděj cross závodně po 25litrech a dělaj to už pár let hodně nasvědčuje :o)
Jen takova technicka.... odhadem, kolik procent casu jede pila na plny plyn ? (cili spalovani v idealnich podminkach) - ja bych rekl ze asi tak z 90% na plnej plyn.
A motorka ? Asi tak z 20% na plnej, kdyz to prezenu. A ten olej karbonuje prave kdyz se nestaci dostatecne spalovat, tedy na to brm brm a nebo i na pul plynu. Proto jsou oleje do krosek uplne neco jinyho nez olej do motorovy pily, vyrobeny na spalovani v jinym spektru otacek.Nehlede na to ze pila nema priveru a kroska jo... a ten karbon tam skodi prave z velky casti privere.
Pokud vim tak pila toci 16 000 ot/min. By me zajimalo jaka kroska toci stejne
Naposledy editováno 01.02.2009 15:06:56
1 reakcí na tento příspěvek Olej do benzínu do 2-taktu
Lenny55>Willy.Satan>Sice 2T nejezdím ale každej rok strávím mraky hodim v lese na těžbě dřeva (cca. 250m3) ... mám dvě pily Husky H359 + H372XP. Ty motory jsou prakticky stejně zatěžovaný jako motocyklový. Už používám jedině olej Husqvarna XP 2-takt .. 1l za 150Kč. Před tím jsme zkoušel Motul, Mogul, Agip i M2T a všechny na prdel. S originálem od Husky bez problémů, zatím nejlepší zkušenosti .... to že v krámě kam ho chodím kupovat si ho berou i klucí co jezděj cross závodně po 25litrech a dělaj to už pár let hodně nasvědčuje :o)
Jen takova technicka.... odhadem, kolik procent casu jede pila na plny plyn ? (cili spalovani v idealnich podminkach) - ja bych rekl ze asi tak z 90% na plnej plyn.
A motorka ? Asi tak z 20% na plnej, kdyz to prezenu. A ten olej karbonuje prave kdyz se nestaci dostatecne spalovat, tedy na to brm brm a nebo i na pul plynu. Proto jsou oleje do krosek uplne neco jinyho nez olej do motorovy pily, vyrobeny na spalovani v jinym spektru otacek.Nehlede na to ze pila nema priveru a kroska jo... a ten karbon tam skodi prave z velky casti privere.
Pokud vim tak pila toci 16 000 ot/min. By me zajimalo jaka kroska toci stejne
Asi tak nějak jsem to chtěl napsat. Mám ušetřenou práci.