Naposledy editováno 05.02.2009 19:42:31
1 reakcí na tento příspěvek Olej do benzínu do 2-taktu
V základu krom ceny dané marketingem žádný!!!
Oba mají stejný základové medium,liší se pouze aditivy.
Osmistovka má o něco vyšší provozní režim,má více aditiv a antiemulzní přísady.
710 je má sice také,ale v zájmu marketingu prodat o 100kč dražší olej to záměrně neuvádí.
Jak už tu psal Lukasisko,paradoxně co se týče usazenin,tak hobíkovi se bude více usazovat karbon s 800kou,než s 710kou,protože režimu,na který je 800ka dělaná nedosáhne.
Jak už jsem tu psal snad 100x,u olejů neplatí,čím dražší,tím pro můj motocykl lepší.
Zkuste si dát 800ku motul do nějakého lehkého skůtru,myslíte,že bude mít méně motor usazenin,než s olejem za 150kč/litr,který je na ten skůtr vyroben? Blbost. Všechno chce svý.
Znám dokonce případ,kdy s motulem 800 borec zadřel motor!!! Zapekl kroužky protože režim toho motoru absolutně neodpovídal provoznímu režimu oleje.
Jednalo se o motor paraglidingu. 200 kubíkový motor,co běží v otáčkách 1500- 2500 na volno,s výkonem cca 10HP.
Taky mu nějaký chytrák nakukal- jedině 800pyčo bo je nejlepší!! A zkurvil si motor za pár letů.
Pánové,drtivá většina z vás by na tu 800 jezdit neměla,pokud chcete mít motor čistý,jak píšete. Motul je jeden z nejlepších výrobců olejů na světě,možná i nejlepší,ale pokud použijete nevhodný olej,tak se výsledek nedostaví a vy budete prskat,že stojí za hovno. To ostatně platí pro jakoukoliv značku,takže rozum do hrsti.