bmw_r1300gs_cartec





Téma: Olej do benzínu do 2-taktu
 
30.1.2009 v 18:32
Chtěl bych vedet kdo jakej olej používáte a jak ste sním spokojeni? Kdo na kterej olej zadřel hned a je nanic? Mám nabroušenej 2-takt .... píšte svoje názory:)


Naposledy editováno 05.02.2009 19:42:31

(reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu

31.1.2009 v 18:22 | Nahoru | #61
Simda> souhlas.... Motul 800 nebo 710

Olej do benzínu do 2-taktu

31.1.2009 v 19:42 | Nahoru | #62
[img]

Olej do benzínu do 2-taktu

31.1.2009 v 19:43 | Nahoru | #63
Motul 800 D D D D D D D D D D D D :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD

Olej do benzínu do 2-taktu

31.1.2009 v 20:48 | Nahoru | #64


Dělá se todle i pro 2-T ????

Olej do benzínu do 2-taktu

31.1.2009 v 21:16 | Nahoru | #65
mno to newim :P

1 reakcí na tento příspěvek Olej do benzínu do 2-taktu

31.1.2009 v 21:45 | Nahoru | #66
Na MOTUL 800 tu jezdi celkem hodně lidí asi je fakt dobrej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu

31.1.2009 v 21:53 | Nahoru | #67
enduro--riderTM> Ale pro hobíka zbytečný, možná až trošku škodlivý..Stačí bohatě 710 a hlavně je levnější o kilo..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu

31.1.2009 v 22:07 | Nahoru | #68
Lukasisko> typickej šílenec....to není promě ten olej...to je do motorky a jestli chceš aby ti jezdila déle tak kup lepši olej ne?? to neznamená, že hobik = horší olej

(reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu

31.1.2009 v 22:21 | Nahoru | #69
enduro--riderTM> Tak to právě není 710 je výborný olej, hobíkovi plně dostačující..Je to jak kdyby sis koupil litra a jezdil na něm stovkou. Prostě to nevyužiješ..800 obsahuje takové látky, které využiješ jen když tomu motoru budeš dávat pořád do plných. Nehledě na to, že tím, že se budeš jen vozit se ty sračky nespalujou...

Olej do benzínu do 2-taktu

31.1.2009 v 22:30 | Nahoru | #70
ja tenhle olej nepožívám takže teda newim :D

2 reakcí na tento příspěvek Olej do benzínu do 2-taktu

31.1.2009 v 23:28 | Nahoru | #71
používám M2T, stojí 65Kč/l, su s nim spokojenej. jezdím na něho odjakživa a problém jsem s nim neměl narozdíl od ostatních s jejich "kvalitníma olejama"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu

31.1.2009 v 23:41 | Nahoru | #72
memphis.unv> M2T jo? :D Tak to dneska neleju ani do mojí Jawy 353, na to jí mám moc rád!!! Otevřel jsi někdy motor? Uvidíš velký rozdíl. A to nemluvím o zaneseným výfuku..

(reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu

31.1.2009 v 23:45 | Nahoru | #73
memphis.unv> mon do nabroušenýho 2-taktu bych nenalil ani to co se tváří jako M2T to tady ani nepiš SCHEJBY má pravdu....na fichtlech a podobných supr strojích jsou výfuky jedna velká zásobárna těch zbylých sraček po M2T:D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu

31.1.2009 v 23:58 | Nahoru | #74
Schejby> kamoš koupil mašinu která měla najetejch 22 tisíc na M2T a začal vykládat takový hovna jakože na to ju má moc rád, že by jí to nemohl udělat aby to tam lil (aji když mašina na to jezdila perfektně) a tak blbec začal s plnou syntetikou. co se stalo? motor šel na generálku, bylo to jako hodit dovnitř písek
nejenom že motor J350 pochází konstrukčně z roku 47, kdy se motoristům zdálo o M6A, nejenom že ten motor nevytočíš víc než na 5000 ot./min., ale M2T je navíc aji doporučovaný a to by si nemohli dovolit napsat kdyby to motoru jakkoliv škodilo.
zanešení laufů? když jedu nejdřív kadla kadla, zanáší se nespáleným karbonem. když jí pak ale šlápnu na hrtan, usazeniny se začnou znova vypalovat a dokud se nevypálí tak za mnou neni vidět, pak je zas čisto jezdím na třipade druhou sezónu a ještě jsem problém se zanesením neměl.
a úplně nejlepší bylo když jeden borec vykládal o tom jak na M2T nadával že je to největší sračka a kdesi cosi takže do toho lil ve stejným poměru, taky 1:40 ale nějakou syntetiku. nevim co to bylo zač, ale byl to nějakej drahej značkovej olej pro vysokootáčkový stroje a vím že měl zelenou barvu, taková pochybnost se zapomenout nedá no, to je jedno co to bylo zač. motor začal dělat najednou pičoviny. tak motor rozdělal a zjistil že má rezavý ložiska na klice! Hmm, kvalitní olej ta syntetika. tak udělal GO, začal lit zpátky M2T a je spokojenej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu

1.2.2009 v 00:04 | Nahoru | #75
memphis.unv> No máš pravdu, ale tady se řešilo ostré enduro a cross a tam bych to viděl s M2T tak, že by motor nevydržel ani než bych ho zahřál

(reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu

1.2.2009 v 00:14 | Nahoru | #76
Lukasisko> on se ptal na co jezdíme a psal jak je na tom on, žádná podmínka že to musí byt pro vyhnaný motory s velkou zátěží tam nbyla, to bych si do takové siskuze s pro takovou situaci zcestným M2T nedovolil lezt, bylo by to jako na dotaz kterýho choppera vnucovat 1098 ale když tam žádná podmínka nebyla....

1 reakcí na tento příspěvek Olej do benzínu do 2-taktu

1.2.2009 v 09:29 | Nahoru | #77
Když už tu řešíte ten motul,tak si vám dovolím napsat,jaký je rozdíl mezi motulem 710 a motulem 800.
V základu krom ceny dané marketingem žádný!!!
Oba mají stejný základové medium,liší se pouze aditivy.
Osmistovka má o něco vyšší provozní režim,má více aditiv a antiemulzní přísady.
710 je má sice také,ale v zájmu marketingu prodat o 100kč dražší olej to záměrně neuvádí.
Jak už tu psal Lukasisko,paradoxně co se týče usazenin,tak hobíkovi se bude více usazovat karbon s 800kou,než s 710kou,protože režimu,na který je 800ka dělaná nedosáhne.
Jak už jsem tu psal snad 100x,u olejů neplatí,čím dražší,tím pro můj motocykl lepší.
Zkuste si dát 800ku motul do nějakého lehkého skůtru,myslíte,že bude mít méně motor usazenin,než s olejem za 150kč/litr,který je na ten skůtr vyroben? Blbost. Všechno chce svý.
Znám dokonce případ,kdy s motulem 800 borec zadřel motor!!! Zapekl kroužky protože režim toho motoru absolutně neodpovídal provoznímu režimu oleje.
Jednalo se o motor paraglidingu. 200 kubíkový motor,co běží v otáčkách 1500- 2500 na volno,s výkonem cca 10HP.
Taky mu nějaký chytrák nakukal- jedině 800pyčo bo je nejlepší!! A zkurvil si motor za pár letů.
Pánové,drtivá většina z vás by na tu 800 jezdit neměla,pokud chcete mít motor čistý,jak píšete. Motul je jeden z nejlepších výrobců olejů na světě,možná i nejlepší,ale pokud použijete nevhodný olej,tak se výsledek nedostaví a vy budete prskat,že stojí za hovno. To ostatně platí pro jakoukoliv značku,takže rozum do hrsti.

(reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu

1.2.2009 v 10:06 | Nahoru | #78
prackarr> jezdím M800 a mám s ním motor čistší než s M710 (600)....čím to.... ...navíc u dvácy bych se moc nerozmýšlel protože její potenciál využije i většina hobíků. přiznávám se že kdybych měl za 800 platit normální cenu, tak jí kupovat nebudu ,ale mám jí za nějakejch 350,- , takže levnějc než 710. Navíc dost podstatný pro MX ježdění je v tom že není tak jako 710 předředěná. je jasný že u motoru 1500 - 2000 ot/min to asi fungovat nebude, ale v tomhle režimu tady asi jezdí málokdo. Tak zas nebuď tak strašně chytrej tady ....netvrdím že 710 je špatnej oil,to vůbec ne, ale pro většinu lidí 800 je lepší, pokud jí seženou za rozumnou cenu

1 reakcí na tento příspěvek Olej do benzínu do 2-taktu

1.2.2009 v 10:08 | Nahoru | #79
Stojím si za tím,co jsem napsal. Píšeš,jako kdyby ta 710ka byla pro ně málo,ale není to pravda,takže nebuď chytrej ty,hrbe ,když to umíš točit do bezvědomí!
Vidím to na tréninkách,jak polovina osminkářů jezdí tadadadada,a teče jim olej kolenem ven. Pro ně bude opravdu asi 710ka málo.
Navíc- opakuji,že oba oleje mají absolutně stejný základ!!!

Naposledy editováno 01.02.2009 10:10:21

(reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu

1.2.2009 v 10:15 | Nahoru | #80
prackarr> si to přečti pořádně...pokud 800 lze sehnat levnějc než 710, nevidím důvod nekoupit si levněji lepší olej, který je specielně pro off-road vytvořený (narozdíl od univerzální 710). Hlavně mi tu prosím jako příklad neuváděj..no radši nebudu jmenovat,když ještě jezdil na 80ce, na to jsem již drobet alergickej No 300 rozhodně do bezvědomí netočím, motor je přesto čis´tounkej, pouze na pístu bylo malinko černejch usazenin, který šly ale na rozdíl od 710, která vytvořila tvrdej karbon, setřít hadrem . Že bude 125 i hoblík točit výrazně víc než já tříkilo je celkem jasný . Navíc hobíkovi u 125 bude klidně stačit 1.40 - 1.50 Motul 800, čehož bych si u 710 nebyl úplně jistej, hlavně kvůli předředění, tím pádem kvůli ložiskům.

1 reakcí na tento příspěvek Olej do benzínu do 2-taktu

1.2.2009 v 10:25 | Nahoru | #81
Hádat se s tebou nebudu,ale pravdu nemáš. To,že ho můžeš mít levněji,jak 710ku není důvod,proč ho dávat do motorky. To se na mě nezlob.
Já napsal co vím,a každej at se zařídí,jak chce,včetně tebe.Nikomu 800ku nerozmlouvám. Naopak,jako prodejce ji vřele doporučuji!
Co myslíš s tou 80kou nevím,já ji nejezdil,za mě nebyly.
Takže,co jsem chtěl jsem napsal a tímto pro mě kauza 710 vs. 800 končí,jdu odmetat sníh,bo konečně už padá! Mrcha. čus.

(reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu

1.2.2009 v 11:56 | Nahoru | #82
prackarr> tou 80 jsem pochopil ze ma namysli synatora.... ale muzu se mylit :\

Olej do benzínu do 2-taktu

1.2.2009 v 12:22 | Nahoru | #83
motor na foto jezdil před(cca 1 rok) i po (jednu soutěž) GO na M710 ( jedna se o starou 360WR 99), černe usazeniny však maji původ ze spalené kapaliny ATF kterou si moto bralo přes nevhodné gufero z přev. skříně. Stav je zachycen cca po 20l vyjetého paliva ( píst Wiseco byl novej-výměna majitelem po deviti letech , kompletně vyčistěný odkarbonovaný celý válec take s přívěrou, nikasil se nechával původní )
[img]
[img]

4 reakcí na tento příspěvek Olej do benzínu do 2-taktu

1.2.2009 v 13:19 | Nahoru | #84
Sice 2T nejezdím ale každej rok strávím mraky hodim v lese na těžbě dřeva (cca. 250m3) ... mám dvě pily Husky H359 + H372XP. Ty motory jsou prakticky stejně zatěžovaný jako motocyklový. Už používám jedině olej Husqvarna XP 2-takt .. 1l za 150Kč. Před tím jsme zkoušel Motul, Mogul, Agip i M2T a všechny na prdel. S originálem od Husky bez problémů, zatím nejlepší zkušenosti .... to že v krámě kam ho chodím kupovat si ho berou i klucí co jezděj cross závodně po 25litrech a dělaj to už pár let hodně nasvědčuje :o)

Olej do benzínu do 2-taktu

1.2.2009 v 14:23 | Nahoru | #85
Ladiktm: Pekne zaprasenej motor.Proto je lepsi do prevodovky lit 4T olej.

Naposledy editováno 01.02.2009 14:26:48

(reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu

1.2.2009 v 14:57 | Nahoru | #86

Willy.Satan>Sice 2T nejezdím ale každej rok strávím mraky hodim v lese na těžbě dřeva (cca. 250m3) ... mám dvě pily Husky H359 + H372XP. Ty motory jsou prakticky stejně zatěžovaný jako motocyklový. Už používám jedině olej Husqvarna XP 2-takt .. 1l za 150Kč. Před tím jsme zkoušel Motul, Mogul, Agip i M2T a všechny na prdel. S originálem od Husky bez problémů, zatím nejlepší zkušenosti .... to že v krámě kam ho chodím kupovat si ho berou i klucí co jezděj cross závodně po 25litrech a dělaj to už pár let hodně nasvědčuje :o)



Máš sice svoji pravdu,ale je trochu zavádějící.
Pila ,přeci jenom,není kroska. Do pil a křoviňáků taky používám olej pro pily,jen teda Stihl,protože mám vesměs Stihlky.
Ale nenapadlo by mě to nalít do závodní motorky . Ať chceš nebo nechceš tak olej do pil je jen minerál .Té pile samozřejmě stačí,protože je na něj stavěná.
oleje Stihl

(reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu

1.2.2009 v 15:03 | Nahoru | #87

Willy.Satan>Sice 2T nejezdím ale každej rok strávím mraky hodim v lese na těžbě dřeva (cca. 250m3) ... mám dvě pily Husky H359 + H372XP. Ty motory jsou prakticky stejně zatěžovaný jako motocyklový. Už používám jedině olej Husqvarna XP 2-takt .. 1l za 150Kč. Před tím jsme zkoušel Motul, Mogul, Agip i M2T a všechny na prdel. S originálem od Husky bez problémů, zatím nejlepší zkušenosti .... to že v krámě kam ho chodím kupovat si ho berou i klucí co jezděj cross závodně po 25litrech a dělaj to už pár let hodně nasvědčuje :o)


Já dávám do pily 710ku už 4 roky a motor při kontrole jako novej. Nevím,co jsi tam lil ty,ale 710 je určitě pro pilu dostačující,i když origo do pily by byl asi lepší.

Naposledy editováno 01.02.2009 15:04:01

(reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu

1.2.2009 v 15:06 | Nahoru | #88

Willy.Satan>Sice 2T nejezdím ale každej rok strávím mraky hodim v lese na těžbě dřeva (cca. 250m3) ... mám dvě pily Husky H359 + H372XP. Ty motory jsou prakticky stejně zatěžovaný jako motocyklový. Už používám jedině olej Husqvarna XP 2-takt .. 1l za 150Kč. Před tím jsme zkoušel Motul, Mogul, Agip i M2T a všechny na prdel. S originálem od Husky bez problémů, zatím nejlepší zkušenosti .... to že v krámě kam ho chodím kupovat si ho berou i klucí co jezděj cross závodně po 25litrech a dělaj to už pár let hodně nasvědčuje :o)



Jen takova technicka.... odhadem, kolik procent casu jede pila na plny plyn ? (cili spalovani v idealnich podminkach) - ja bych rekl ze asi tak z 90% na plnej plyn.
A motorka ? Asi tak z 20% na plnej, kdyz to prezenu. A ten olej karbonuje prave kdyz se nestaci dostatecne spalovat, tedy na to brm brm a nebo i na pul plynu. Proto jsou oleje do krosek uplne neco jinyho nez olej do motorovy pily, vyrobeny na spalovani v jinym spektru otacek.Nehlede na to ze pila nema priveru a kroska jo... a ten karbon tam skodi prave z velky casti privere.

Pokud vim tak pila toci 16 000 ot/min. By me zajimalo jaka kroska toci stejne

Naposledy editováno 01.02.2009 15:06:56

1 reakcí na tento příspěvek Olej do benzínu do 2-taktu

1.2.2009 v 15:12 | Nahoru | #89

Lenny55>Willy.Satan>Sice 2T nejezdím ale každej rok strávím mraky hodim v lese na těžbě dřeva (cca. 250m3) ... mám dvě pily Husky H359 + H372XP. Ty motory jsou prakticky stejně zatěžovaný jako motocyklový. Už používám jedině olej Husqvarna XP 2-takt .. 1l za 150Kč. Před tím jsme zkoušel Motul, Mogul, Agip i M2T a všechny na prdel. S originálem od Husky bez problémů, zatím nejlepší zkušenosti .... to že v krámě kam ho chodím kupovat si ho berou i klucí co jezděj cross závodně po 25litrech a dělaj to už pár let hodně nasvědčuje :o)

Jen takova technicka.... odhadem, kolik procent casu jede pila na plny plyn ? (cili spalovani v idealnich podminkach) - ja bych rekl ze asi tak z 90% na plnej plyn.
A motorka ? Asi tak z 20% na plnej, kdyz to prezenu. A ten olej karbonuje prave kdyz se nestaci dostatecne spalovat, tedy na to brm brm a nebo i na pul plynu. Proto jsou oleje do krosek uplne neco jinyho nez olej do motorovy pily, vyrobeny na spalovani v jinym spektru otacek.Nehlede na to ze pila nema priveru a kroska jo... a ten karbon tam skodi prave z velky casti privere.

Pokud vim tak pila toci 16 000 ot/min. By me zajimalo jaka kroska toci stejne


Asi tak nějak jsem to chtěl napsat. Mám ušetřenou práci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu

1.2.2009 v 15:14 | Nahoru | #90
prackarr>
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist