-
ČZ 175/477 (1971) Top
ČZ 175/477 s PAV 40. Třetí majitel. Krom laku v původním stavu. PAVíka čeká renovace a bude sloužit za sestavou 350/639 ...
-
ČZ 175/477 (1972) Top
Koupen jako šrot napadeny kutilem ,a k tomu dalši motor
Uživatel JawaFanatik Výška jezdce 196 cm Vloženo 8.3.2015 Stav Aktivní Komentáře 0x Lokalita Bílovice nad Svitavou -
ČZ 175/477 (1970)
Líbí se mi původní stav, lehce položená na bok. S malou okresní značkou a platnýma papírama.
-
ČZ 175/477 (1975)
Originální Harlejka, která se většinou vyvážela, 2.majitel, nájezd cca 3 500km, vše původní mimo pneu, filtru a oleje. M...
-
ČZ 175/477 (1969)
ČZ 175 RAT. Přestavba přestavby ČZ CAFE.
-
ČZ 175/477 (1971)
Naskytla se výhodná koupě s tp v depositu, motorku sem bral z důvodu že jsem sedlal dlouhe roky typ 476 a 487 a dle mého...
-
ČZ 175/477 (1976)
Po udělání řidičáku (tehdy to ještě šlo v sedmnácti) moje první vlastní a tehdy vlastně už i dospělá motorka....
-
ČZ 175/477 (1972)
další vrak , ale poperu se s tím
-
ČZ 175/477 (1969)
CEFE racer z ČZ 175 477. Krutopřísný supersport ze stroje od kterého byste to nečekali.
-
ČZ 175/477 (1975)
Je to bastl koupen kvůli dílům
Uživatel JawaFanatik Výška jezdce 196 cm Vloženo 22.3.2015 Stav Aktivní Komentáře 0x Lokalita Bílovice nad Svitavou -
ČZ 175/477 (1972)
Koupen jako šrot napadeny kutilem ,a k tomu dalši motor
Uživatel JawaFanatik Výška jezdce 196 cm Vloženo 8.3.2015 Stav Aktivní Komentáře 0x Lokalita Bílovice nad Svitavou -
ČZ 175/477 (1971)
ČZ 175/477 s PAV 40. Třetí majitel. Krom laku v původním stavu. PAVíka čeká renovace a bude sloužit za sestavou 350/639 ...
-
ČZ 175/477 (1980)
ČZ 175 byla to překopávka podle toho komu se co líbilo , :D měl jsem jí jenom chvíli
-
ČZ 175/477 (1974)
Předposlední ČZ 175/477. Bohužel není komletní (chybí některá plechařina, originál přední vidle, držák světla, originál...