Svižná, obratná, pohodlná, motor pružný, dle mého názoru líbivý vzhled !
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki KLE 500: Žádná co by se mi líbila a nebyla na druhém konci země...
Aprilia Pegaso 650: To samé jako u KLE 500
První dojmy - První dojmy ? Byl jsem nadšený ! Motorce sice na 3.tí rychlost trochu hučela převodovka, ale jinak motor byl tichý, chod měl klidný, celkově vypadala motorka OK, krom pár kosmetických vad a nedostatků...rozhodl jsem se že zainvestuji do opravy převodovky a motorku si odvezu domů.
Motorku bych doporučil pro - Začátečník, pokročilý, ostřílený letec...myslím že nepohrdne svezením nikdo !
Doplňky na motorce - Padací rám ,turistické plexi, mřížka chladiče
Recenze
První ostré kilometry byly trochu hektické a plné rozpaků, zapříčiněné ale převážně tím, že toho nemám ještě moc naježděno. Ovšem stačilo se trochu rozjezdit a motorku jsem si fakt oblíbil...ve městě obratná, mrštná, za plynem jde hezky, řekl bych že i její váha je supr. Co se týče komfortu tak posez je výborný, vibrace bych řekl že nejsou nijak hrozné, horší je ochrana proti větru, ale tak je to větrák tak co .Za zmínku stojí taky docela měkce nastavený podvozek což mi zatím nijak nevadí.A k terénu, necítím se být zatím hoden soudit, moc sem s ním mimo cestu ještě nevyjel. Co se týče brzd tak ty bych laicky zhodnotil jako průměrné...a teď ten servis, tak to je smutnější kapitola...Motorku jsem si oťukával ani né dva měsíce a byl tu konce sezony, tudíž servis motoru, již zmíněné hučící převodovky. Do té doby jsem jinak nezaznamenal žádné další neduhy, celkově se zdála fit...Bohužel v servisu byla zjištěna poškozená cementace na více převodech, což mě ani tak netrápilo, počítal jsem s tím. Horší byla načatá hlava motoru, která se doposud nijak neozývala pazvuky apod...Pár dní jsem nadával, klepal si na čelo...ale řekl sem si že tu holku dám do kupy, a to pořádně ! A už se sháněly díly - tímto musím poděkovat kolegům Frewwinďákům !!! Výsledek byl takový že z původního motoru zůstal jen válec, startér a karbeci...Né že by toho bylo tolik špatného,ale místo komplet převodovky se mi za stejnou cenu podařilo od kolegy sehnat celý motor bez válce a hlavy. Zbývalo už jen sehnat hlavu, což se také povedlo, a motor byl kompletní, ale co hlavně byl OK ! Samozřejmě došlo k výměně olejové nápně, filtru, svíček, seřízení, nový rozvodový řetěz, na nové hlavě se rovnou udělali gufera ventilů. Následovala přední vidlice- nový olej a gufera, zadní řetězová sada od JT verze X-kroužek, oprava čepů zadního třmene, vyvážení a přezutí kol na Mitas E-08. Dále nová baterie.Jako jedna z posledních věcí co se měnila byl výfuk - koncovka.Bohužel některý z předchozích majitélů se rozhodl ho protáhnout vrtákem.Nehodlal jsem riskovat podpal ventilů.Následovalo už jen dokoupení origo zadního blatníčku, padacího rámu, mřížky chladiče a vyššího plexi...a to je tak vše dámy a pánové, motorka mi teď už snad bude dělat jen radost
Ahoj hanzi. Přítelkyně by chtěla tuhle motorku, ale neví jestli na ni není velká. Jsme od Holešova, byl bys ochoten ji nechat sednout si na tvůj stroj? Jde jen o to, zjistit jestli by dosáhla pohodlně na zem. Děkuji předem za ochotu. Ahoj Martin.
Je to zábavnej motocykl. Taky jsem ho kdysi měl. Ať Ti už dělá jen radost
Děkuju Vám
Pajáda To už je na pořád 10 za tu spoustu pjáce
Krásný Freewind, ať ti slouží a dělá jenom radost!