renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki XF 650 Freewind (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Dzgofmann
Vloženo 4.12.2011
Aktualizováno 5.1.2012
Zobrazeno 10 931x
HODNOCENÍ PROFILU OD 31 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8

Popis motorky


Můj Windík - Pojemenoval jsem ho duck ... Velká pohodlá mašina s nízkými provoznímy náklady... a super zvukem díky laďáčku od pánů ze Scorpiónu

Více fotografii

Recenze

Uvod:
Lehké cestovní endurko... Na naše silnice jak dělané... 1 válec, 2 karbce, 2 svíčky co víc si přát... Proste když jí miluješ, není co řešit (Koncepce Suzuki DR). Vmax okolo 160km /h není to žádný závodník, ale pekelně táhne od spodu, a hlavně je teméř bezporuchový a nenáročný na údržbu a provozní náklady jsou téměř nulové (Spotřeba se pohybuje podle stylu jízdy od 4 do 5,5L naturálu na 100km) ... Mám ho uškrceného na 25 kw jelikož je mi 18...



Motor a vyfuková soustava:

Jak již bylo zmíněno, mám pro koncepci DR slabost protože jeji jednovalce se vyznačují vysokou spolehlivostí a nízkými provozními náklady... A nejaká ta vybrace nejni občas na škodu když vezete baťůžka
Motor disponuje 35kw při 7000 otáčkách a kroutícím momentem 51,6 Nm při 5500 otáčkách, z toho vyplývá že je ideální se držet okolo 5000 otáček (cca 90km/h) až po nejakých 6500 otáček (cca 130km/h) kdy motor disponuje nejvědčí agilností a je zbytečné ho přetáčet Jak již bylo řečeno, motor mám uškrcen na 25 kw... uvidím až se rozjezdím jak mi bude stačit, ale myslím že po 125ccm (8kw) to bude brutální rozdíl... a kdyby mi výkon časem nestačil tak moto otevřu a poznám nepoznané . Na moto mám namontovaný na zakázku dělaný výfuk od Scorpionu (na požádání mohu poslat link na dílnu ze které výfuk pochází). Výfuk je včetne tlumící vložky, a protože je vyroben na zakázku, jsou na něm navařeny držáky na originální kryt výfuku, takže je výfuk zakrytý, nepálí spolujezdce a na první pohled neprovokuje okolí.



Podvozek a brzdy:
Podvozek je na naše silnice ideální, plynule pobere všechny nerovnosti. Jediná úprava kterou na podvozku mám, je přitvrzený zadní tlumič, a v přeních vydlicích místo 10W oleje mám hustší 15W olej... Pokud máte občas rádi i klikaté úseky, je tato úprava ideální
Brzdy... V předu dvoupístek Tokico spolu s 300mm plovoucím kotoučem a vzadu se do 240mm kotouče zakousává jednopístek nissin. Na konci příští sezony mě čeká výměna přeního kotouče, z duvodu toho ze na motorce doposud nebyli originální destičky a ty levné srajdy jej zbrousili na hranu přípustné meze
V předu je osazena pneumatika 100/90 na 19" ráfku a v zadu je na ráfku 17" osazena pneumatika 130/80. Nyní mam nasazenou celou sadu Metzeler tourance EXP, ale v příští sezone planuju sadu Continental Conti Trail Attack.



Kapotáž

Jelikož je rám téměř schodný s klasickým DR 650, je na něj pomocí lešení připevněna líbivá kapotáž, která i po letech ukazuje svoje kouzlo. Celkově v době vzniku tohoto modelu dle mého názoru Suzuki předběhla dobu, jak tvarem celého motocyklu, a v neposlední řadě tím že je přístrojový panel tvořen plně digitálním budíkem, které se začly rozmáhat až v poslední době. Motocyklu dominuje tmavě modrá metalíza spolu se střibrnou,podle mě je tato barevná kombinace ze všech vyráběných nejhezčí a také nejžádanější. Na mém motocyklu je namontováno střední turistické plexi a je už v projektu deflektor, takže bych se svojí výskou cca 175cm měl být dostatečně krytý před povětrnostnímy vlivy. Když už jsme u ochrany, moje moto je osazena kryty rukojetí s kovovou výztuhou a trubkovými padáky... Jedinná vada na kráse je mírně odžený kryt výfuku, plast na pravé straně a odřený kryt rukojeti, po pádu ze stojánku



Kdo jste to dočetli až do konce tak vás obdivuji... trošku jsem se rozvášnil... inu leze na mě zima :D

Připadné dotazy pište PM...

Děkuji za komentáře

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
deep
deep napsal 27.04.12 v 00:12

Trosicku bych se ti v nem pohrabal a rekl co a jak.
Ps: Mam freewa jeste porad v garazi Ladak Je RP
Pekny masakr y vase Scorpiony to je jen takovy šušu

Dzgofmann
Dzgofmann napsal 25.04.12 v 12:55

Filipkrokodyl :D ty seš postě cyp ale díky za rady ... k nezaplacení

filipkrokodyl
filipkrokodyl napsal 25.04.12 v 09:31

pená motorka a at ti to jezdi a at mas hodne kilo metru.
kdyby to moc melo velkou spotrebu tak to tam profukni ty triski ver mi mam s tim skusenosti jak sem byl v chorvacku.

Dzgofmann
Dzgofmann napsal 21.04.12 v 17:05

Díky, snažil jsem se , ale moje motorka se s tou tvojí nemůže rovnat... Leda tak v terénu

V.i.l.d.a.
V.i.l.d.a. napsal 21.04.12 v 16:45

Díky za chválu! Super počtení o Tvé motorce i fotky 10b

Více komentářů



TOPlist