PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 600 (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Jeecmineek
Vloženo 9.3.2015
Aktualizováno 19.9.2016
Zobrazeno 1 145x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Dravec, ze kterého jde vážně respekt.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 900RR Fireblade: z roku 1993 - nejsou k dostání

První dojmy - "Wau", když jsem k ní přišel, nádherný pocit a hned mnou proběhla představa toho jak na tom sedím, někde na dálnici v rychlosti přes 200km/hod. Cítit tu sílu a vědět, že je pod Vaší kontrolou, kdo neokusí, neuvěří.

Motorku bych doporučil pro - Motocykl je nejvhodnější pro mě ;-)

Doplňky na motorce - Nastavitelná tuhost podvozku, karbonový výfuk Shark, držáku plastů Race Epman

Recenze

Při výběru této motorky jsem si říkal, že si seženu jen tak něco na léto, ale teď, když to člověk rozebere, poladí a ozkouší, už nemám chuť se toho někdy zbavovat. Budu jen doufat, že moto vydrží velmi dlouho a bude mi pomáhat čistit hlavu .
Pro běžného, průměrného motorkáře jako jsem já bych řekl, že se jedná o velmi vysoký level. Dávat pozor, aby to člověk nechtěně nezvedl na zadní, aby dokázal dobrzdit zatáčku a podobně, to jsem nikdy dříve nezažil.
Mám najeto pár kilometrů, takže nemohu říct nic bližšího k vlastnostem této motorky, ale první dojem z delší jízdy, výkon super, brzdy by mohli být lepší, zvuk senza, ovládání pecka.
Věc, které jsem se nejvíce obával při přechodu z naháče byl posed na motocyklu, bolest zad a podobně, ale to co je skutečností, tomu se mi nechce věřit. Posed mi přijde pohodlnější než u XJ600, ale je to možná jen první dojem, uvidíme časem. :)

Citace z webu CzechBikers "Motor je menší verzí divokého GSX-R 750ccm i jeho řev je úplně stejný v momentě, kdy se dotknete plynu. Zařadte jedničku, pusťte spojku a akclerujte! Trvá to velice krátce, protože přední kolo poskakuje po silnici a řídítka hází se strany na stranu. S dvojkou se vypořádáte stejně rychle a trojka je už také dávno historií. Se čtyřkou oceníte řev s jakým motor GSX oslavuje 14 000 otáček za minutu. Dáte tam pětku a už se to nedá vzít zpátky, jedete totiž jak šílenci. Pak už vás čeká vrchol šestého rychlostního stupně a vy nevěřícně koukáte na tachometr, kde ručička sedí na 280km/h. Moment, nevstávejte v úžasu ze židlí, to byl jenom takový rychlostní vtip. Realita je trochu jiná. Na dynomentru GSX dodává 95 koní a na tříkilometrové rovince udělá maximálně 250 km/h. Není to ani nejsilnější ani nejrychlejší mašina. Proč se tedy GSX chová jako největší drsňák skupiny, když podle statistiky není? Váha! Suzuki je o osm kilo lehčí než Kawasaki (a to včetně dvou helem Arai, výfuku ZX-6 a svíčkové pro čtyři osoby. Váha v kombinaci se superkrátkým rozvorem, lehkým řízením, opravdovou závodní pozicí jezdce a velice silným motorem (na vrcholu výkonostní křivky) znamená, že GSX je silná, ale lehounce ovladatelná motorka v porovnání s těžší ZX-6, ještě těžší CBR nebo totálně obézní Thudercat. Skvělé ovládání, skvělý motor a jízdní pozice, kvůli které se jezdcovi budoucí děti mohou narodit úplně naplocho, to vše podtrženo a sečteno znamená, že tohle je motorka která si zaslouží náš respekt."

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
rovy
rovy napsal 18.05.15 v 22:43 10b.

petr.machy
petr.machy napsal 09.03.15 v 13:08

Krásnej kousek, tak ať slouží s minimální údržbou a "pouhým" tankováním benzínu .

Více komentářů



TOPlist