renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZXR 750 (1992)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník koho
Vloženo 1.10.2014
Aktualizováno 4.10.2014
Zobrazeno 5 863x
HODNOCENÍ PROFILU OD 29 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Náprosto úžasný superbike..legendární hadicovka :)

Více fotografii

První dojmy - První dojem byl asi takový že jsem na tomhle stroji jel naposledy asi před 15 lety takže si už moc nepamatoval ten hustokrutopřísnej posez ale hodně brzo jsem si vzpomněl,asi na druhé křižovatce...:D

Doplňky na motorce - Pouze laďáček lazer s krásným zvukem...

Recenze

Tenhle dokonalý stroj jsem si vybral prostě proto že se mi děsně líbil a pořád líbí,skoro bych řekl že čím dál víc...
Nedá se svítít, ale pohled do očí mašin těchto let je bez přehánění uhranující...Zář dvou reflektorů, k tomu nenapodobitelné Kawí barvy, málokdo se nezamiluje,co si budeme povídat :)
Byl docela boj se shánění nějakého zachovalého kousku pokud možno v origoš stavu bez toho aby se na něm vyřádil nějaký šílený kutil a tunér co si myslí že ví co dělá.Sehnat fakt pěknou hadicovku neni nic lehkého a bohužel mi asi dvě krásný "utekly" ale jak známo,krásná mašina se musí vyčekat:)
Jednou takhle ráno pustím net a ha - z fotky na mě čučí hadicovka model J navíc v kamufláži CANDY WIN RED. Slovo dalo slovo a frčel jsem na kukačku k majiteli.Pravdou je že úplně původně jsem byl rozhodnutý že hadicovka prostě MUSÍ být zeleno-modro-bílá takže probíhal trochu vnitřní boj.Znáte to,většinou funguje zákon schválnosti tak že v momentě zaparkování do garáže někdo začne prodávat přesně tu kterou člověk shání celou dobu.
Přiznám se totiž že v téhle barvě jsem jí nikdy na živo neviděl tak jsem si ani nedovedl představit jak vypadá v reálu a musím uznat že parádně!Nádrž,maska a přední blatník v ORIGINÁL barvě!!! Dokonce i samice na nádrži orgiginál !! To jsem fakt nečekal,navíc prodejce perfektní férovej sympaťák takže jsem získal nejen super mašinu ale i kamaráda. Boční kapoty byly bohužel stříkané ne úplně povedenou barvou a bílé samice Kawasaki taky nemají s originálem nic společného ale to byla asi jediná "vážná" vada na kráse:)
Největši šok jsem zažil po zjištění že Káwa má najeto skutečných 38000km,je k ní původní rakouská servisní knížka a za celý svůj Kawí život měla 2 slovy DVA majitele což je jev téměř nevídaný no a kdyby jste tušili za co mi jí Míla prodal asi by spousta lidí padla pod stůl.Taky jsem to nechápal a přiznám se v prvním pominutí smyslů mu tenhle kšeft snažil rozmluvit..! No a když mi přítelka-skoromanželka Věruška (to je termín,že? :) na rovinu řekla že takhle červená je stejně hezčí než zelenomodrobílá a jestli se mi nebude líbit tak si ji nechá sama a mě koupí jinou,bylo rozhodnuto a jeli jsem domů 3 :D Prostě bez ní bych jí,já blb,snad ani neměl...
Na strojích ze začátku 90.let a konkrétně na hadicovkách mě fascinuje především design, precizní kvalita zpracování a hlavně ty koule a charisma jaký tyhle stroje mají. Je na nich prostě vidět že vytvářeli lidi s láskou a smyslem pro detail.Na nějaké to kilo navíc se nekoukalo,mašina je fakt těžká jako prase ale díky tomu naprosto stabilní,zatáčky žehlí bez problémů a ani se nehne,motor se vytáčí plynule,lehce bez děr,podvozek funguje dokonale jako by nikdy nebyl v provozu,brzdy výborné (na svou dobu samozřejmě),ovladatelná je taky dobře i když váha a posez kdy je člověk natažený na nádrží,kolena u brady a sedí si na rukou,hlavu zalomenou, je docela dost znát takže na nějakou dlouhou štreku bych si asi vybral něco míň radikálního ale tohle už je fakt hodně indiviuální veličina a záleží na "tvrdosti" mezikusu mezi řidítkama a sedačkou :)
Úpravy žádné neproběhly,pouze nalakování zrcátek a bočních plastů,bohužel se polepy z druhovýroby...
Jediný a nepříjemný problém tehle mašin je nesehnatelnost originálních polepů tak kdyby někdo věděl o někom nebo o místě kde by se daly ještě koupit třeba se straých skladových zásob dejte mi prosím vědět,dík :)
A aby toho nebylo málo právě sjem se rozhodl že bez kompletní "hadicové" rodinky nemůžu žít tááákže všechny barevné a výkonové verze nasyslím a zakonzervuju v garáži,doma,u kámošů v ložnicích,prostě nacpu je všude kde bude místo :D Jestli někoho zajímá proč,odpověď je fakt lehká...prostě tuhle motorku mám rád,je to stroj který si zaslouží úctu, hýčkání a co se mě týče, nahrbenou poklonu nejen jemu ale hlavně i konstruktérům kteří tuhle krásu přivedli v život protože to byli jen lidé kdo začal psát historii...
HOWGH !

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
zubrik
zubrik napsal 21.08.16 v 22:23 10b.

muzu o radu jak mam zapojid rele na benzinoveho cerpadla jak jdou barvy a možno i foto mac dekuju Dan

bruttopyr
bruttopyr napsal 27.12.15 v 20:41 10b.

To je srdcařský popis, jak má být!
Jo, a té přítelkyně se drž, ta už ví něco o životě!

perak89
perak89 napsal 14.12.15 v 22:59 10b.

nadherná

Pítrs55
Pítrs55 napsal 24.08.15 v 07:34 10b.

Paráda

CROKO
CROKO napsal 30.07.15 v 17:27 10b.

Krásna Kawa

Více komentářů



TOPlist