renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZXR 750 (1995)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Whistler
Vloženo 2.8.2008
Aktualizováno 14.5.2009
Zobrazeno 6 297x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


ZXR 750L, r95, poslední model kultovní ZXR, je to prostě klasika, srdeční záležitost

Více fotografii

Recenze

Původem dovezená z Německa v roce 2003, pak jí tady měli 3 borci a teď je u mě. Sehnat dneska ZXR ve slušným stavu je problém, tenhle kousek je skládačka, jsou tam jiný vidle KYB a leštěnej přední ráfek(oba dva ráfky jsou ze starý ZXR r91), v nádrži je důlek, oba držáku stupaček jsou vařený a je maličko promáčknutej chladič. Na kapotách neni jedinej svár, takže asi nejsou původní.



Proti CBčku je to výraznej výkonovej posun směrem nahoru, takže teď používám mozek a brzdy častějc než předtím, zatím to vychází



Max speed, kam mi strach dovolil, 275km/h podle tacho, otáčkoměr nějak blbne, špatně se vrací a neleze nad 7tis RPM/min, scháním jinej



Zatím jsem koupil nový desky na předek, nalil novou brzdovku a kapalinu do spojky, novej olej Castrol Power GPS, vyčistil palivovku a nádrž, výměna hadiček a filtrů – lez z toho hroznej bordel, už líp chytá, dál mě čekaj svíčky a seřízení v servise(karbecy, ventily, rozvoďák) časem nový gumy, řetězovka, gripy a hlavně ten otáčkoměr. Ještě musim sehnat pár šroubků do kapotáže, natřít svody a podívat se na zadní tlumič. Asi taky vymněnit chladící kapalinu za Inugel. Ještě musim nějak vyladit blinkry, koupil jsem LED, ale nemám na ně přerušovač(zatím nejsou na fotkách)



Vejfuk je kapitola sama o sobě, je to asi originál, ale kuchnutej, vevnitř je navařenej děrovanej plech a je v něm vata, vnitřní průměr asi 8čísel, moc zkušeností s laďákama nemám, ale tohle je běs, dokonce jsem ho chtěl ze začátku kvůli tomu řevu už na volnoběh vyměnit za originál, ale už mě to zas přešlo. Zvyknul jsem si :D. Pokud jedu přes město, otáčky kolem volnoběhu tak brblá, kolem 3tisRPM začne řvát, a pak víc a víc. Když jedu v šest ráno do práce, pro sousedy to musí bejt dost nepříjemný, ale nikdo si zatim nestěžoval.

Jinak lidem se to líbí, když kolem nich jedu, děcka mi mávaj, holky se za mnou otáčej...chlapi taky :D Plechovky se uhejbaj, fáčka a škodovky skoro mizej ve škarpě když jí trošku vytočim před předjížděnim. Je to krása



Je to moje první motorka která má 230kilo s náplněma a leží se na ní. K hmotnosti můžu říct, že to vůbec není hrozný, dokonce pocitově bych řekl, že je lehčí než CBčko, který mělo 190kil, je to jen trochu poznat když jí tlačím z garáže, nebo do kopečka po štěrku atd. Má docela malej rejd, když jsem jí koupil a přijížděl domu, málem jsem hodil tlamu protože se mi při odbočování k baráku v pravoúhlým zatáčení moc zavřely řidítka :D Ohledně jízdní polohy si zvykám, jsem vyšší postavy, na moto sednu a všechno je přesně tam ,kde má být, neboleji mě z toho záda ani ruce, jen občas maličko cejtim zápěstí, občas mě tlačí nádrž. Vůbec na ní nefouká, díky obrovskýmu štítku. To je asi největší problém, protože se dá letět třeba 180 a člověk skoro nic necítí, na Cbčku už bych za tim vlál, tady člověk nemá strach. Teda člověk má strach, ale je to celkem pohodlný svezení. Rychlost se fakt potom pozná už jen podle tacháče. Do zatáček je to taky něco jinýho než normální naháč. Zatáčí se náklonem a řidítka se podle náklonu samy „jaksi zavírají“ je to fajn, motorka se vlastně vede skoro sama.

Převodovka je příjemná, akorát dvojka občas jakoby „cukne“, jinak při řazení je cejtit „gumovej“ pocit, vzadu je vyběhaná ta gumová hvězdice na řetězovce.



Pod sedlem je docela dost místa, je tam baterka, ale ještě by se tam něco vešlo, u kopilota je pod sedačkou místa habaděj, lékárnička, nářadí, hadička, hadr, pavouk, vejde se tam toho spousta. Tvar podsedlovky se mi moc líbí, hlavně zadní světlo a „přítlačný křídlo“ :D dal jsem pod něj pár podložek, aby bylo vejš a šlo se za něj líp chytit. Předchozí majitel tam prej chtěl cpát podsedlák z R1, ještě že to neudělal...



Zatím jsem neměl možnost zkusit za tmy, ale nejlepší na celkovém vzhledu jsou ty dvě kulatý světla vepředu a vstup náporovýho sání vlevo, na potkávací svítí jen levý světlo, na dálkový obě, ideální na upozorňování nesvítících plechovek – motorka mrká :D Jsem rád, že fugujou oba brzdový spínače, kontrolky a celá elektrika, až na ten otáčkoměr, ale snad to vyladim



Poslední dobou hodně montuju a jezdim na ní do práce, moc mě ta motorka baví :D



Let the good times roll.





2.10.2008



no uběhla trocha času, už jsem si na ní zvyknul, je to dobrá motorka. Otáčkoměr jsem po dlouhym laborování sehnal ze čtyřstovky, pasuje tam a funguje dobře. Jediná odlišnost od originálu je posunutý červený pole na 14500RPM (originál má 12500) takže občas se staně, že trefim omezovač. Jinak spokojenost. Došlo taky k výměně vejfuku za nevykuchanej model. Dostala se mi dobrá nabídka na originál za 900peněz v krásnym stavu, takže nebylo co řešit. Ten původní vykuch byl po estetický stránce hroznej, natřenej na několika místech štětkou a omlácenej. Spotřeba šla dolu asi o litr a zvuk :) je to o dost lepší, předtim to byl nekultivovanej řev, teď to má nějakou formu, dole je tichá a nahoře řve. Tak se mi to líbí. Taky jsem koupil nový NGK svíce - nepociťuju žádnou změnu proti původním, možná trochu líp startuje. Je tam taky nová D.I.D. řetězovka. Teď to hlavní - občas proklouzla dvojka - stávalo se to častějc, teď už hodně často, bylo mi řečeno abych na ní nejezdil, aby se nezkurvila převodovka ještě víc, takže Kawa teď stojí v garáži (na stojanu, kterej jsem jí koupil)a já vydělávám na mastnou opravu, při který se bude muset rozdělat celej motor a mě to vysaje asi o 13000peněz :/



co se týká výkonu, tak jsem spokojenej, od tý doby co mi funguje otáčkoměr je to paráda, díky objemu má slušnej krouťák rovnou od volnoběhu, takže žádný cukání. V 6000tis se chytne, v 9000RPM ožije ještě víc a krajina začne ubíhat o poznání rychleji. Na trojku jede 200 :) je to docela síla, nejlepší jsou táhlý zatáčky, někdy je co dělat aby se na tom člověk udžel, už chápu co to znamená "tahat za ruce"



Ovládá se dobře, vysoká hmotnost se projeví jen při otáčení, kde člověku znepříjemní život malej rejd, dá se s tim žít. Respektive neni to pro páprdy a sušinky :D



6.11.2008



...šla do světa, doufám, že se na ní novej majitel někde nerozstřelí



14.5.2009



tak novej majitel žije :) opravil převodovku a teď moto zase prodává(asi mu nesedla) když na ní koukám na motoinzerci stejská se mi. ZXRo je jedinečná motorka. Jednou si jí zase koupím, v origo stavu..zelená-modrá-bílá..prostě klasika, je to jako sen :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bruttopyr
bruttopyr napsal 21.03.18 v 21:51 10b.

Moc pěkná motorka!
Ten před tebou, co udělal rozkrokem důlek do nádrže, musel slyšet praskání vlastních skořápek...
Aůůů...

Zx-10RCarlos
Zx-10RCarlos napsal 26.02.12 v 20:17

Pěkna, krásná motorka. Posilam 10 bodu

cb36
cb36 napsal 02.01.09 v 17:41

Měls ji pěknou

Whistler
Whistler napsal 08.11.08 v 21:30

160 bylo v TP, v reálu 270+

PATYN
PATYN napsal 25.10.08 v 22:39

čuzz... už sijí prodal?? hele ten max .speed,,,těch 160??není to málo??

Více komentářů



TOPlist