PROFIL MOTORKY

BMW R 1200 GS (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Bill22
Vloženo 9.5.2014
Aktualizováno 14.3.2015
Zobrazeno 4 520x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Osvědčená kombinace motorky na silnici i do lehčího terénu, pro cestovatele jako stvořená. Pohodlná, s dobrou ochranou proti nepohodě, se skvělým výkonem motoru i brzd.

Motorka koupena od Karl Maier - Prodejce velmi ochotný, motorkám rozumí (je to bývalý 4násobný mistr světa na ploché dráze). Moto předáno po provedení kompletní servisky (zahrnuto v ceně).

První dojmy - Motorka padla do ruky hned (vzhledem k mé výšce), zaujmou její rozměry, široká řidítka a zátah motoru. Vím, že se budu muset trochu přeučit z předchozího uhlazeného řadového 4válce, ale na to už se těším.

Motorku bych doporučil pro - Myslím, že u této motorky není třeba se rozepisovat, komu bych ji doporučil a komu je určena. Prostě každému, kdo si chce užít opravdovou zábavu a aspoň trochu tíhne k cestování.

Doplňky na motorce - Kromě standardní výbavy držák na Garmina Zumo, spodní i horní padáky od SW-Motech, Kufry od Bighusky, pár doplňků od Bubutech. Zanedlouho vyzkouším vyšší plexi, na to jsem dost zvědavý.

Recenze

Jak se říká, změna je život, no a když jsem zjistil, že do prasátka bylo nastřádáno dost drobných , rozhodl jsem se prodat svoji předchozí CBF1000 (se kterou jsem byl jinak velmi spokojený) a pořídit zase jiné přibližovadlo. Před rokem jsem viděl na Vranovské přehradě partu kluků, co se právě vraceli na 1200GS a 1200GSA z výletu na Ukrajinu a tahle motorka mi prostě hned padla do oka. No a letos se mi podařilo kousek od Mnichova koupit tuhle černou krásku. Někomu se možná provedení Triple black nelíbí, ale mně moc a hlavně má drátěná kola, který mi k ní prostě sedí.
Zatím jsem najel cca 2000 km a jízda se mi líbí čím dál, tím víc. Možná bych zkusil větší přední štítek (z ADV), ale i ten originál poskytuje výrazně větší pohodu, než u CBF. Proud vzduchu jde až na horní část helmy, takže žádné turbulence a člověk si může vychutnat zvuk motoru a výfuku. Prý u nové LC je zvuk ještě lepší, ale mě tohle stačí. Když už člověk jede, tak ostatní mají vědět, že jede .
O různých variantách nastavení podvozku se nemá cenu rozepisovat, technické detaily si kdo bude chtít najde, ale je skvělé mít možnost volby mezi sportovním nastavením pro dobré silnice, normálem, nebo Komfort, který člověk zvolí třeba pro delší cesty, zvlášť po našich tankodromech. Radost mi udělalo i to, že například po 200 km v kuse nebolí zadek, ani záda. Je znát, že odpružení a tlumiče dělají svoji práci dobře.
No a samozřejmě jako třešnička na dortu doplňky – vyhřívané hefty, palubní počítač s možností zobrazení tlaku v pneu, zbývajících km do natankování nebo třeba i venkovní teploty (to abych věděl, jestli když se potím, je okolo opravdu teplo nebo jsem jen blbě oblečený ).
Motor má parádní zátah už od dolních otáček a motorka utíká dopředu jak kůň, kterému povolíš otěže. Jednou mi někdo říkal, že u jiných motorek se v poslední horní třetině otáček začíná něco doopravdy dít a při svezení na GS byl zklamaný, že se od 6000 otáček už nic zásadního s průběhem výkonu a krouťáku neděje. No já teď musím říci, že u GS se právě něco děje pořád – už odspodu ...
Spotřeba je zatím 5,5 l/100 km, jsem spokojený.
Jediné, co mi zatím nejde na 100 %, je zkrocení motorky při rychlejším příjezdu do zatáčky – přeci jen kombinace brzd a brzdného účinku motoru je daleko víc znát, než u předchozí motorky a to vše sesynchronizovat se správným podřazením – prostě se na to musí člověk trochu soustředit. Ale to se poddá.
Už se těším na nějaký delší výlet.

Edit 14.3.2015: Tak skoro po roce musím poznamenat, že ty nájezdy do zatáček už se dávno poddaly . Netrvalo to dlouho. A jsem s ní spokojenější čím dál, tím víc. Svezení je parádní i v zimě, když jsem vyjel každých cca 14 dní. Když mě třeba po hodině chtěly začít trochu studit prsty, zapnu hefty a je zase pohodička. A příjemně překvapila i spotřeba, když na dlouhých trasách (několik set km denně) je to kolem 5 l/100 km. Za celý rok ježdění nebyla žádná závada, jen občas doplňovat olej.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
senior
senior napsal 14.02.18 v 20:32 10b.

Tohle se nedá nepochválit, vždyť vidět ji v akci, mě vlastně donutilo se zamyslet a začít na ni také střádat.

Milda501
Milda501 napsal 16.05.15 v 10:57

Je to prostě Bávo

Petr_TA
Petr_TA napsal 14.03.15 v 20:14 10b.

Moooooc pěknej kousek
10b

DOMINATOR
DOMINATOR napsal 26.01.15 v 18:13 10b.

.

Walker
Walker napsal 19.05.14 v 21:17


nádhernej, ať slouží
a ať toho hodně najedeme

Více komentářů



TOPlist