PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Alda.DL
Vloženo 1.2.2014
Aktualizováno 17.1.2015
Zobrazeno 6 517x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Když strom, tak jedině V-strom, stará láska nerezaví...

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 650 V-Strom: Už jsem vybíral pouze v-stroma, nějak mi to zapadlo do rukou :)

První dojmy - Motorka padla opět do ruky hned po prvním svezení. Věděl jsem do čeho jdu, tak to chtělo jen mrknout na motoinzerci a v sobotu si vyrazit pro svůj stroj. V nabídce ze tří V-Stromů v různých výbavách padl do ruky ten s nejživějším motorem a celkem lálo najetých kilometrů.

Motorku bych doporučil pro - Moto doporučuji všem motorkářům kteří chtějí cestovat jak po našem kraji, tak i za hranice. Motorka opravdu zvládne i delší trasy a můžu řict že i 800km za den ano :)

Doplňky na motorce - Topcase, boční kufry, padací rám, čočkové světla, zásuvka 12V, tankvak, deflektor na plexy, chromové závaží na řídítkách, držák na GPS, venkovní teploměr na přístrojové desce, držák na pití,

Recenze

1.8. 2012
Stroj jsem koupil se 17000km na tacho ještě s původními pneumatikami, brzdovým obložením apod, takže to chtělo nějakou tu investici hned ze začátku.
Původní výbava byla: plastové kryty rukojetí, klín pod motorem a originální topcase.
Pneu následovali už mnohokrát odskoušené Heidenau K76 na obě kola, nějaké ty lepší destičky, olej klasika od Motulu a začlo se jezdit.

1.12.2012
Do zimy najeto asi 4500km, absolvována cesta na Balaton, Slovenská fatra a nízké tatry včetně Harmance :)
Dále už jen kolem komína nebo nějaké nedělní tour na moravu nebo slovensko.
-vše bez problémů-

1.2.2013
Nastala zima, tudíž co dělat? Jako motorkář a rejpal do všeho jsem se rozhodl- no samozřejmně vylepšit si motorku :)

Člověk cestovatel se přece nespokojí s jedním kufrem, takže se naplánovali boční kufry. Zvolil jsem známé plasťáky GIVI 22L za dobrou cenu. Bylo potřeba dokoupit adaptéry na uchycení kufrů a DRŽÁKY kufrů jistila svářečka od dodavatele made in doma.Nákup materiálu na výrobu cca 50kč a šikovný kamarádův děda z vedlejší obce to měl za den hotové. Pak už jen to hodit do laku a je vše v cajku.

Jakožto vyučený elektrikář jsem se chtěl taky podělit s prací na svém stroji. Napadli mě přídavné světla pro lepší vyditělnost.
Zvolil jsem celokovové čočkové světla zn. Maxtel. Opět držák vlastní výroby uchycený pod hlavními světlomety, žárovky jsem vybral LED pro věčnou životnost a hlavně to opticky dělá úplně jiný stroj.

Jako poslední zimní investice byla do padacího rámu. Koupen origo pro v-strom, asi nejlepší co jsem vybral na trhu (pevný a praktický na zavěšení pro různé doplňky...)

1.5.2013
Jak mnozí víte, vítr to je svině pro motorkáře a když je plexi už na max vysunuté, tudíž nezbívalo nic jiného než koupit přídavný deflektor na plexi.
Můj názor je že to pomohlo tak o 30%, když jede člověk ve dvou-tak je to ideální (jen je slyšet šepot motoru-no krása)
Při koupi deflektoru na plexy nesmí chybět proužky na ráfky ve stříbrné barvě.

1.2.2014
Na tacho mám něco málo přes 36000km, v minulých dnech proběhla výměna řetězové sady za DID 525VX gold, kontrola brzdového obložení, výměna oleje v předních tlumičích za Motul medium 10W, kontrola ventilových vůlí, výměna svíček. Můžu říct že na zadní pneu je ještě 2mm vzorek po najetí skoro 16000km-což teda čučím :)

Moto má za sebou loňskou expedici do finska. Jeto ve dvou s plnou výbavou, spotřeba za 4litry na 100km a to bez jediné poruchy.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mickin
Mickin napsal 21.02.14 v 12:42

Máš ho moc pěknýho,šťastné km

Alda.DL
Alda.DL napsal 13.02.14 v 22:46

Na zkoušku jsem tam dal obyčejné halogeny žárovky 55w ale při jejich zapnutí lehce pohasli potkávací světla a stav voltmetru na baterii při dobíjení ukazoval kolem 12V. Tudíž jsem zakoupil ty LED žárovky H3 s výkonem kolem 1-2watt, dobíjení funguje předpisově, večer to moc neposvítí ale od namotnování jsem je ještě nevypnul.Používám to jako doplněk při jízdě-hlavně bezpečnost a taky styl motorky
Strom jako sám o sobě svítí velice dobře, pokud bych to chtěl ještě vylepšit tak jedině tam dát ty 35w žárovky pro lepší večerní jízdění a mělo by to dobíjení stíhat.

LaPko
LaPko napsal 12.02.14 v 15:43

17 000 na povodnych pneu vpohode... Ja som menil prve pneu pri 19 000. Chcem sa opytat na tie pridavne svetla. Dal si tam h3 led ziarovky alebo si nechal halogen 55w alebo 35w ? Mam rovnake svetla ale este som ich nenamontoval. Mam obavu aby stihal alternator dobijat baterku. A o Led H3 som pocul ze skoro vobec nesvietia, resp. slabo svietia oproti standardnej halogenke.

81david
81david napsal 06.02.14 v 08:52

Paráda

bandita1
bandita1 napsal 05.02.14 v 21:06

Tak hlavně bez nehod !

Ale 17000 km na a původní pneu ? To asi ne ... jinak dobrá volba !

Více komentářů



TOPlist