PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLE 500 (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Perna298
Vloženo 27.1.2014
Aktualizováno 27.1.2015
Zobrazeno 3 335x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Motorka dovežená z it v roce 2007,v čr jsem třetí majitel.Při koupi měla najeto 35tis km,jestli je to pravda nevím,ale vypadá na svoje roky celkem zachovale.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia Pegaso 650: důvod neuveden
Honda XL 600V Transalp: důvod neuveden
Suzuki DR 600: důvod neuveden
Yamaha XTZ 660 Tenere: důvod neuveden
BMW F 650 GS: důvod neuveden

První dojmy - Zaujala mě hlavně uzounká stavba,točivej motor a skvělá ovladatelnost.Co je slabší,tak to je měkčí sedlo,ale to se dá pořešit a brzdy,za který se musí trochu zabrat,aby to zastavilo :-)

Motorku bych doporučil pro - Pro někoho,kdo hledá univerzální nezničitelnej stroj,se kterým je sranda a který nezklame.

Doplňky na motorce - Na pořadí jsou padáky,centrální stojan,turistické plexi,12V zásuvka,držáky kufrů,alu kufry + top case,přídavné světla,laďák.

Recenze

KLE jsem si vybral proto,že jsem potřeboval nějakou univerzální motorku,která by mě dovezla jak do práce,na výlety kolem komína,tak i případně na nějakou dovolenou za hranice naší malé zemičky cestou necestou a hlavně,mělo to bejt ještě podctivě vyrobené enduro nejlépe Jpn výroby.No a protože toho za sezonu zase tolik nenajezdím,neměla taky stát žádnej ranec.
Po patřičných úvahách a diskuzích s kamarádem,kterej teda vyznává mastodonty co se týče endur,má volba padla na KLE.Pro můj kousek jsem si dojel do Písku,motorka vypadala zachovale,pán kolem šedesátky toho moc nenajezdil,a to ani do servisu.Naštěstí po důkladné prohlídce se vyměnil jen rozvoďák,seštelovali se ventily,karbce,olej a bylo hotovo.Sezona 2013 proběhla bez sebemenšího zaváhán.Motor je hravej což mě baví i když na enduro má netipickej průběh,má super zvuk a dá se zajet i pěkná spotřeba.Jako doma se cítí na okreskách,ale v pohodě zvládne lehčí terén nebo dálnici.Podvozkově je motorka měkčí,ale při mích 70kg,to není nijak znát.
Jako plus bych vyděl legendární spolehlivost řadovýho dvouválu,dobrá dostupnost ND,nízké provozní náklady,jednoduchá a kvalitní stavba,lehké ovládání a hlavně díky tomu,že je KLEčko podceňovaná motorka,pořizovací cena.
Jako mínus bych vyděl slabší brzdy,ale dá se na ně zvyknout,měkčí sedlo a hlavně malá nádrž na 15l,pět litříků navíc by nebylo na škodu.
V létě 2014 čeká KLEčko pořádný cestovní test ve dvou s plnou bagáží,takže proběhne pár úprav a budeme doufat že nezklame,zatím jsem na max spokojen.
Takže Kawám zdar a KLEčku zvlášť

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mysa7
Mysa7 napsal 20.07.14 v 22:35

Pěkné KLEčko , určitě dobrá volba.

Zugiš
Zugiš napsal 10.03.14 v 19:48 10b.

ottas
ottas napsal 05.02.14 v 22:36

Pěkná. Ať to jezdí.

Springi
Springi napsal 01.02.14 v 16:22 10b.

Pěknej stroj taky jsem nad ní uvažoval ale chtěl jsem něco mohutnějšího.

Perna298
Perna298 napsal 28.01.14 v 23:34

Taky zdravím,super Versys

Více komentářů



TOPlist