renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZXR 750 (1994)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Chuckychuck
Vloženo 14.12.2013
Aktualizováno 14.12.2013
Zobrazeno 1 302x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Nádhernej, rychlej a těžkej Superbike s koulema Koukat na ní je jako koukat na porno

První dojmy - Splněný sen z dětství.Neskutečně krásná a taky pěkně těžká mrcha i na manipulaci ale ten motor byl totální mazec.Ten nástup a chuť do maximálních otáček ve mě vyvolávaly pocit naprostýho štěstí :-) Ideální spojení na luxusní výjezdy ze zatáček...

Motorku bych doporučil pro - Moto by měl sedlat zkušenej biker ze starý školy kterej jezdí po kvaliních silnicích a pokud jí nepořídí třeba z nějakýho muzea tak i bohatej :-)

Doplňky na motorce - laďák, pancéřové hadice,carbonový blatník a doplňky

Recenze

Sezóna 2002'
Bylo to hodně o zvyku.Podvozkově byla hodně tuhá, tvrdá a těžkopádná ale když se správně nasměrovala do zatáčky, seděla jak přibitá a ve spojení se skvělym KAWA motorem to bylo to nejlepší sportovní nářadí na výjezdy ze zatáček na čem jsem mohl v tý době za svý prachy jezdit.Prostě pravej superbike stavěnej hlavně na okruh, nebo spíš kvalitní silnice ! Já jezdil jen po silnicích tak sem se s ní občas trochu pral.Hlavně při pomalé jízdě bez plynu zatáčkou, má bike zálibu utáhnout zatáčku, prostě padnout velkou vahou na bok.Přední brzda šlapala jak má, když za ní člověk rafnul tak se zakousla, zadní byla ale k ničemu-buď se kousla nebo nebrzdila, nejednou sem hodil nechtěnýho drifta při rychlým neopatrnym brždění...Pohodlná nebyla teda vůbec, byl to čistej sport se vším všudy.Při prudkym brždění na nerovnostech dost trpěly moje koule, jak byla ta mašina tvrdá a já měl koule opřený o nádrž, párkrát mě do nich nakopala Taky zápěstí si musí zvyknout na posilovnu od Kawy. Po každym dojetí z výletu domů jsem byl totálně hotovej a unavenej ale šťastnej Rozhodně to není motorka pro mladýho kluka bez zkušeností, ten by byl jednou nohou v hrobě...možná oběma Já sám jsem na ní zažil hodně krizovek který jsem díky bohu vždycky ustál.Přede mnou toho motka už taky dost zažila a nejednou se válela po zemi, proto si myslim, že bude položená asi každá, protože tahle mrcha chyby netoleruje!

Motor byl dokonalej,bohužel ne trvanlivej!Ten nástup od spoda a tah nahoře mě chvíli až děsil.Laďák ten pocit ještě umocnil nejbrutálnějšim zvukem jaký jsem slyšel.Nejlepší raketa kterou sem tenkrát sedlal.Poprvé sem zažil 270+ km/h na motorce.Když sem jednou za sebe posadil stokilovýho kámoše, tak se při rozjezdech pořád zvedala sama i na dvojku a já musel zavírat plyn.Bohužel chuť motoru do maximálních otáček zapříčiní to, že v nich jezdí člověk pořád a tomuhle motoru to obzvlášt nesvědčí.Proto největší slabinou týhle motorky je její motor, kterej se brzo opotřebuje.Hlavně kliková hřídel je průserová, taky spojkovej vypínací a hlavní válec sem opravoval...Koupě stroje s dobrým motorem bude dneska asi nemožná a bude se rovnat výhře v sazce.Já tu svou nakonec prodal taky kvůli motoru, protože mi to známej spočítal na 75000 kaček.Cena org.dílů je neúnosná i pro pana Kelnera a použité díly v dobrém stavu jsou taky scifi.Jak to rozhodíte tak zjistíte, že je tam opotřebovaný úplně všechno.Je pravda že jela jako raketa až do konce než sem jí prodal, ale to klepání na volnoběh už sem nemohl poslouchat

Nádherná, jedinečná a rychlá motorka na kterou nikdy nezapomenu !!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist