PROFIL MOTORKY

Babetta 210 (1982)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník dančic
Vloženo 1.8.2013
Aktualizováno 21.9.2013
Zobrazeno 3 155x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Znovuzrozený "Babettyho stroj" - kupka leštění, lakování, repasování a nových dílů, kterou si odvezl šťastný nový majitel do Kelče, nechť slúží!

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Zezačátku mi to chtělo urvat pracky, ale časem jsem si na ten výkon začal zvykat a nebýt tak hrr na plyn, jízda se tak stala příjemnější a míň se teď bojím. Odvážil jsem se tak si i trochu vyjet do přírody, vyfotit pár fotek a o výsledek několikatýdenní práce se podělit.

Recenze

Rozhodně se nejednalo o první Babettu, na které bych kdy jel, nebou kterou bych kdy servisoval, v pološrotovém stavu jsem se ji rozhodnul koupit a tak nějak zlehka zrepasovat. Slovo "zlehka" se už při rozebírání svévolně přeměnilo v "důsledně" a zanedlohou jsem to, navzdory všem mým představám o utrácení drahocenného času posledních předvysokoškolských prázdin, lakoval do metalízy a nejen to, více se dočtete (jak už to u mě bývá zvykem) níže.

Rozborka mi (jako většině servisákům, středně pokročilým i naprostým nejapným vořežprutům) šla dobře. Po zhodnocení stavu jako "nic moc..." nebo spíše "NIC než moc" jsem už začal rozplétat kola atp, idkyž jsem s tím původně vůbec nepočítal. Zadní náboj KO, takže zháněčka náhradního. Když už jsem byl v tom, tak jsem se pustil do mého oblíbeného leštění hliníku (přičemž byly vyleštěny i další díly), takže náboje dostaly ten správný lesk a byly na ně napleteny parádní chromové ráfky. Rozdíl oproti origu byl více než značný. Samozřejmě nová ložiska, brzdové obložení atp.

Naprostou prioritou je pro mě bezchybná funkčnost, téměř všechny funkční díly jsou proto nové a to se na Babettu můžeme dívat z kteréhokoli konce (např. kompletní uložení krku včetně misek, pláště, GO motoru, tyristor, nová lanka, nové kliky s novými pedály atp...). Z tohoto důvodu je nainstalována těžká spojka (aby dvojrychlostní babetta vydržela být dlouho dvojrychlostní) nebo tříkolíkový tyristor. Když už jsem byl v té modernizaci, tak jsem nainstaloval i novou silikonovou fajku a olejové zadní tlumiče a pochopitelně zrepasoval ty přední.

Ze strany vzhledu proběhlo již zmiňované leštění, namontování některých nových dílů, které dodávají vzhled nového stroje - např. zcela nová vyfuková soustava atp. Jak je vidno, stroj dostal nový lak, na rámu je plnič a dvě vrstvy akrylátu, na zbylých dílech je plnič, metalíza od Fordu a dvě (někde tři) vrstvy bezbarvého laku. Všecko sříkáno z pistole, spreje již chvíli neuznávám, nejsou lepší ani po stránce výsledku, a většinou ani po stránce ceny.

Zajímavostí je množství namontovaných originálních nových českoSlovenských dílů, mezi které patří např. zmiňovaný kompletní výfuk, kryt zadního světla, pedály, ojnice, vzpěry blatíku nebo kryty řetízků.

Tímto bych asi dokončil tento sloh, vždycky se do toho tak nějak dostanu a nevím kdy přestat.. mějte se hezky a pokud ještě slouží oči, tak zkoukněte fotogalerii.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
yamaharider
yamaharider napsal 08.08.13 v 16:48

pomsta z považských strojáreň ale fakt hezká

Koles
Koles napsal 07.08.13 v 21:47

Jsem rád že chlapec pochopil co je babetta za nádherný stroj. To je furt samá Honda . Samozřejmě chválím ten leštěný hliník a krásnou barvu, jen mě mrzí že mi saháš na sprej. Ale pozor zítra vložím konkurenta a společné foto čtyř nadupaných babett. Nemohu jinak než dát deset bodů

pajapaja
pajapaja napsal 06.08.13 v 21:44

fechtljestroj
fechtljestroj napsal 06.08.13 v 19:36 10b.

náááááááádhernáááááááá

hruso25
hruso25 napsal 05.08.13 v 21:49

Více komentářů



TOPlist