PROFIL MOTORKY

Simson S 51 Enduro (1988)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Frank_
Vloženo 4.8.2011
Aktualizováno 6.5.2017
Zobrazeno 3 722x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.5

Popis motorky


Simson S 51 enduro r.v. 1988 přestavěn na "chopper" převážně z českých dílů.

Více fotografii

Výška jezdce: 177 cm

První dojmy - První dojmy si popravdě nepamatuju, ale nejspíš to byla hrozná radost, že mám dlouho chtěného simsona po všech těch dachlech na pole konečně něco s papírama co trochu vypadá..

Recenze

Simsona jsem dostal jako udělané enduro po kompletní generálce celé motorky, viz. foto, chvíli jsem na něm jezdil, ale pak jsem přišel na to, že se mi víc líbí choppery, a tak jsem se pustil do přestavby. Nádrž je z Jawy - kývačky, na rám celkem sedla, jen jsem musel předělat držáky, řidítka jsou z tribety - ne tak vysoké jako z babetty, také jsem musel udělat jiné držáky - ocelové, abych při prvním brždění neletěl i s řidítkama, světlo je jakási čínská napodobenina chopper - světla na H4 6w žárovku, zrcátka jsou z naháče, jsou sice estetické, ale vidět v nich toho moc neni. Pláště jsem koupil polo - slicky Vee ruber, drží dobře, i to líp vypadá. Blatníky, kola, vidlice, rám, vše zůstalo originál kvůli technickej, jen jsem se snažil to něco málo vyleštit, aby to víc připomínalo chopper. Ještě jsem měl pod předním světlem rolku na nářadí, a na gripech kožené třásně, ale sedli mi na Jawu tak jsem to přendal a simson bez toho vypadá větší. Elektriku mám předělanou z té hrozné změti kabelů a věčných problémů se zapojením "na tři dráty" co vedou do spínačky na nádrži. Motor - válec 60ccm, závodní vzduchový filtr, karburátor jsem tam měl nejdřív originál - 16N 3-4, se kterým to moc nejelo, nato jsem si koupil Amal, se kterým jsem byl zezačátku velice spokojen, ale později se ukázaly nějaké problémy, tak jsem šel zpátky na originál, ale tentokrát už 16N 1 - otevřená verze originálního karburátoru a s tím jsem spokojen, spotřeba se nezvýšila a výkon je dobrý. Maximální rychlost se pohybuje mezi 70 - 80 km/h samozřejmě podle větru a povrchu silnice. Simson se podíval celkem daleko, neměl problém za den ujet i přes 200km. Před asi 2000 km jsem ho bohužel zadřel, tak jsem nechal rovnou udělat generálku motoru, takže je teď akorát zajetý. Chtěl jsem ještě upravit sedačku, aby byla vyvýšená pro spolujezdce, udělat opěrku pro větší pohodlí ověsit ho brašnama, vyměnit blinkry za chromové, osadit padací rám, předkopy.. Nakonec jsem si koupil Jawu 350, takže simsona (s těžkým srdcem) prodávám.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Frank_
Frank_ napsal 07.08.11 v 13:39

Taky mě to napadlo, ale bez těch vzpěr by to bylo hrozně prázdný (jako elektronik) ale díky za typ.

J.E.N.A.
J.E.N.A. napsal 07.08.11 v 10:32

Ahoj, pěknej simík škodaže už jde pryč... zrovna na enduro se nechá udělat dobrý přepákování. Vyhodí se ty 2 tyčky pod nádrží a vymění se za zahnutý který se chytí pod motorem, do toho záhybu se pžed motor navaří trubka a na to se udělá přepákování. Taky jsem to chtěl udělat, ale měl jsem elektronika

S.M-A-RT
S.M-A-RT napsal 06.08.11 v 18:12

Škoda, že prodáváš. Plánujeme vyjížďku simsonů kolem Příbrami, což nemáš tak daleko.

Frank_
Frank_ napsal 05.08.11 v 19:46

Díky moc .

Aleš-ák
Aleš-ák napsal 05.08.11 v 19:34

pěknej chooper-simson, at ti slouží ,moc peknej 10b.

Více komentářů



TOPlist