Vlastník | Tomassino | |
---|---|---|
Vloženo | 8.7.2005 | |
Aktualizováno | 7.4.2024 | |
Zobrazeno | 18 323x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 42 UŽIVATELŮ
Vlastník | Tomassino | |
---|---|---|
Vloženo | 8.7.2005 | |
Aktualizováno | 7.4.2024 | |
Zobrazeno | 18 323x |
Parádní článek o 1200GS, které vyjelo z bran dřív, než soudruzi začali sériově vyrábět ;)
Měl jsem možnost osobně vidět na Santově, je to takový menší Boing na dvou kolech řekněme.
Tomassinovo nadšení pro úpravu této slečny, dnes už paní v letech, je dechberoucí a jsem rád, že jsem měl možnost slyšet povídání o úpravách a cestování na tomto povozu u piva.
Přeji Heinrichovi ještě pár let a tisíce km bez poruch, když už je oficiálně hotový a "dospělý".
Těším se na pokračování Erwina, setkání na Santově, popř. Moravská 300?
Díky všem za výdrž, tuto kapitolu si dovolím považovat za ukončenou...
Ahoj,tak nějak si představuji gs,a popis velmi rozsáhlý a užitečný pro další zájemce tohohle
youngtimerů.Přeji mnoho štastných km s tímto strojem,tak jako Motohank.
Ahoj, díky za supr počtení i pěkné fotky a podělení se o zkušenosti jasně 10b.
No,momentalně to ukazuje 152 000, při koupi v Taliansku měl na budíku 24. Kolik měl doopravdy- kdo ví...
Pěkný. Hall má asi plánovanou životnost přesně 20 let, protože mi umřel vloni po návratu z Albánie taky... Kolik máš celkem najeto?
Nesmekej, užívej...
No twl... Smekám...
super
Klobouk zn. Schuberth dolů. Osobně jezdím R 1100 RT už 15. sezónu, najeto 115 tis bez jakýchkoliv závažných problémů. Ovšem na takový celkový tuning bych si netroufl, neb k tomu nejsem dostatečně vybaven jak materiálově, tak zručností, ale ani po tom netoužím, jsen s RT spokojen tak, jak bylo vyrobeno.
Minulé dvě sezóny jsem zakoketoval s modernější technikou v podobě K 1300 GT. Musím přiznat, že mě tento stroj hodně uchvátil svými jízdními výkony a vlastnostmi a novými technologiemi, takže jsem "starouše" trochu zanedbával. Ale je tu i druhá, ta méně přívětivá strana mince - vyšší nároky na servis a mnohem častější výskyt závad, často dost nákladných.
Loni na podzim jsem káčko prodal, nikoli z výše uvedených důvodů. Časem bych chtěl svůj motopark zase rozšířit, ale zahrávám si s myšlenkou, jestli opravdu není lepší pořídit si malou zásobu starších jednoduchých a téměř nezničitelných klasiků (kromě boxeru třeba K 100 RS, K 1100 LT, existují a dají se stále sehnat krásné speciální edice), než tytéž prachy vrazit do jednoho super-mega-hyper hi-tech stroje, který mi na rozdíl od těch "veteránů" nadosmrti zcela určitě nevydrží...
Tak to teda všechna čest, už se taky těším na svoje GSo r11
Dávám 10 b. takhle by to mělo vypadat. Skvělý stroj.
Hezky pěkně. Tomu říkám milovat svůj stroj 10 bodíků !
Hezky jsem si početl. Kéž by každý rádoby motorkář věděl o svém bajku alespoň desetinu toho co ty víš o své.
Moc pěkný.
Dávám 10b.
hezké čtení 10 BODŮ
Tak to je mazec ,takhle si pohrát s motorem, klobouk dolu
Mě se čím dál více zamlouvá ta ohromná 41 l cisterna
obzvláště ten okruh na chlupatých gumách je masakr
No jo, to je komentář od opravdového srdcaře a odborníka na tyto super hrochy. 10 bodů bejku
tak to jsem si krásně početl,nádherný román,je vidět že je to Tvoje láska, krásná mašina,super popis jasných 10bodíků a přeji hodně km baz nehod
Masny profil... Fajn motka toz at slape /10
Docela dost uprav
Ahoj,už patřím mezi vás a tak koukám na všechny BMW,u tebe jsem si dost početl,super ,tak ať to jezdí a třeba se někde někdy potkáme.
Teda ty jsi toho nakecal...
moc pěkná! Gratuluji a hodně bezpečných kilometrů...A.
Taky jsem kdysi netušil co na nich lidi vidí, ale pak se člověk překoná, nasedne a po dvaceti metrech zjistí...<br />
Čím dále od civilizace se člověk ocitne, tím větší koncentraci těchhle motorek potká (pokud nějaké), to taky asi o něčem svědčí.<br />
Neodolá, pořídí a pak zjistí to blaho levného provozu, totálně způsobných vlastností, spolehlivosti, pohodlí a bezpečí, a jen velmi těžko už se nechá přemluvit ke změně značky.
Neznám ošklivější a zároveń vychvalovanější motorku ...asi na nich něco fakt bude.... muj šálek kavy to zrovna neni, ale přeju mraky šťastnej kilometrů (což u těchle mašinek asi není problém)
Ahoj Lásko, jen Ti chci připomenout, že jaro je už za pár!!! Těším se na vás na oba.
SORRY,ENGENEREENGU.
Cau,baworista sice nejsem, ale přečetl jsem si Tvoje osobní vstupy do engeeringu a musím Ti vyznat, dost dobrý.Tak to jen nerozbij,hodně štěstí,PeDR.
Ahoj Tomassino, zdravím do Plzně. Poraď mi kde se měří těch 0,37V na volnoběhu.<br />
Předem díky, Vlasta.
Ahoj. Tak jsem si pořídil také GSko. Nikdy před tím jsem na žádném nejel. Mám nějaký problém a asi budeš jeden z mála,kdo mi může poradit.Pošli mi prosím SMS na tel. 602494235. Hned ti zavolám zpět. Předem moc dík.
Super mřížka před světlem. Přes zimu si ji vyrobím, alespoň se nebudu nudit.
uzasnej komentar!!! mam litroveho fejzra,ale GS je muj sen,kterej si stejne jednou splnim,miluju tuhle motorku,miluju!!!! mej se... ,luda
Ta mřížka před světlem je super, gratuluji! Výborný nápad a realizace - mezinárodní uznání ze Slovenska :o)<br />
Ať se Ti daří!
Ahojky,vítej mezi námi a užívej si boGSera co se do Tebe vejde . Svezení na něm opravdu stojí za to a kdo jednou zkusil, těžko dokáže nezamilovat se. .<br />
<br />
Jen tak mimochodem, líbí se mi Tvoje mřížka před světlem <br />
<br />
Zdravím do Plzně a ať Ti to jezdí .