renocar_unor



PROFIL MOTORKY

BMW R 1100 GS (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník otajs ZX9R
Vloženo 25.5.2010
Aktualizováno 29.6.2011
Zobrazeno 6 883x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Popis motorky


Vždycky se mě líbila a lákalka brambora BMW R 1100 GS

Více fotografii

Recenze

Motorka co se mě odjakživa líbila a lákala. A potřeboval jsem něco na cestování, hlavně na věci. Páč jet třeba s babou na dovču pod stan na supersportu, to bylo utrpení! A tadle motka s 3 kuframa to myslím naprosto zvládne!

Trochu gumovější motor mě překvapil tím, že se musí točit, ale pak to i jede. Na to cestování kolem 150km/h v poho. Předjíždět se s tím taky dá. A dá se i těch 190, ale to už boxer vibruje jako prase a bere si 7litříku. Což je myslím furt paráda. Jinak se s tím dá jezdit kolem 5litrů. (Jezdím hodně svižně)


Před čím musím smeknout je podvozek. Opravdu parádní jízdní vlastnosti. U takový velký obludy jsem to nečekal. Zatáčkovitý silnice supr poježděníčko! Na naše strašný rozbitý silnice taky v pohodě. Člověk může valit přes díry a pohodička i v zatáčkách, podvozek krásně všechno pobere.
Trocha kapitola sama pro sebe je přední telever. V případě rozbitejch asfaltek a normálního ježdění, je to si myslím výhoda. Někdy ovšem opravdu postrádám odezvu chování předku, hlavně na mokru a nedej bože na blátě, nebo mokrejch kamenech (polní cesta a td.). Nemůžu ovšem tuto vlastnost jendoznačně pohanit, ani pochválit. Beru to tak, že je to velký GSo a patří to k tomu.
A teď trochu krytyky nic není úplně dokonalý:
Po sezóně ježdění se s ní docela peru na mokru. Na suchu jsem naprosto spokojenej ba nadšenej. Ale jak zaprší a je mokro, moc dobře se mě nejede.Nejhorší jsou okresky, nebo jiný užší silnice s hodně vostrejma zatáčkama.
Další pro mě až neuvěřitelnej fakt je ten, že cca po 100km mě začne fantasticky bolet prdel. Ta motorka je parádně pohodlná na všechny části kromě prdele. Nevím jestli to měl předemnou nějakej Talián se špičatou prdelí a mám nějak divně prosezený sedlo. Ale prostě po 100-150km v tahu moje prdel zažívá středověk To například na zalehávačce GSXRku ujedu 200km a pohoda.
Další drobet negativum, je manipulace na místě. Prvních 14dní to byl boj, mám 192cm a nejsem žádnej drobeček, ale než jsem přišel na ty grify, jako hodit to na stojan a td. docela jsem se zapotil. Ale todle je myslím čistě o zvyku a teď ,už je to vcelku pohoda.
Pořád ale dávám pořádnej bacha třeba při zastavování s plnou bagáží a spolujezdcem. Hlavně na kopcích, nebo na nerovnejch místech, někdy mě docela vylekaj svahy.

Brzdí to obstojně, akorát se musím po letech naučit používat zadní brzdu. Hlavně v terénu, páč mě motorka vyškolila když jsem jel na chatu v dešti po rozbitý kamenito blátivý polňačce. Plně naloženej s kuframa a ještě s babou. Jen sem brnkl o přední brzdu a už sem ležel.
Díky televeru sem to zjistil až když sem házel horizont na zemi

Úprava je zatím jen dvojitej světlomet wunderlich, Nelíbylo se mě moc to , obrovský přední světlo, alá autobus karosa. Ale abych pravdu řekl nějak mě netrhá ani to dvojitý. Holt 1150tka z toho nebude Ikdyž původní světlo svítilo hodně dobře, to od wunderlichu je v těchto směrech fakt hodně dobrý. A držák navigace od Hamy + auto zásuvka výroby samo domo.
Příští rok bych rád vyrazil někam dál buď zakarpatská ukrajina, nebo rumunsko. Takže ježíškovi napíšu o padáky, a kryty rukou. A určo nějaký pneu víc do terénu. Páč Metzeler Tourance co tam mám sou dobrý na silnici, ale třeba přejet s nima mokrou louku na sraze po dešti je opravdu umění, nemluvě o blátě
Zatím hledám kde by to dalo sehnal za rozumnou cenu

Po sezóně ježdění jsem měl pouze problémy s ucpaným palivovým filtrem, který je v nádrži. A dále přelomený drát ve spínací skříňce (klíček na řídítkách). Dále přelámaný el. kabely ke svíčkám - ale to si musím připsat sám na svoje triko a na svou blbost.
Dále mám teď v říjnu problémy s baterkou- což nepovažuju taky za nic nenormálního, kdoví jak je stará. A začínám pozorovat, že mě nejspíš odchází spojka. Zatím to pozoruju jen na 5tku cca ve 120km/h přidám plyn a otáčky letěj nahoru a motka nic. To bych nepovažoval taky za nic neobvyklého.
Takže přes zimu to vychytám a myslím, že to bude naprosto bezproblémovej stroj na dalších X tisíc kiláků.

Tak přes zimu nová spojka. Vyměněny plastové kufry za kovové Begr, dále přidány blástry Bargbusters a padáky SW-Motech. Tak ještě budu muset vyřešit sedlo páč z toho šíleně bolí prdel. Přezout pneu a hurá na Rumunsko

Tak nakonec sem nevydržel a Bramboru prodal Bohužel jsem řešil bydlení a nemohl jsem utáhnout bramboru i supersporta. Prvně jsem prodal GSXR, že skusím jen GSko! Ale jako jedna motorka mě prostě nesedla. Jako druhá motorka na ježdění ve dvou s bagáží paráda. Klidnějším motopovahám určo sedne, já jsem se přistihl že na ní kromě větších akcí v podstatě nevyjíždím. Prostě sobotní odpolední projížďka mě nebrala. Tak jsem jí prodal a vrátil se ke zmrzlinám Časem asi pořídím spíš nějaký lehčí endurko, jako druhý motocykl v domácnosti.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Boro78
Boro78 napsal 19.07.10 v 14:52

Moc hezkej kousek! jednou taky neco vetsiho poridim:) mozna do dvou let:))).

otajs-ZX9R
otajs-ZX9R napsal 18.07.10 v 10:43

Ty padáky to chce páč ty válce ty tam čuměj jak u boxera no Ale ss těma enduro ambicema nevím, nevím. Vždycky když jedu na chatu po super rozmlácený polňačce, tak mě všechny enduro ambice přejdou. Ale věřím že gumy by asi udělali hodně. Přece jenom do terénu dávám přednost motorkám co řídím já a né, aby motorka řídila mě. Tadle brambora je moc těžká na nějaký divočení

HonzaSV
HonzaSV napsal 16.07.10 v 16:42

Pěknej kousek..

prezi
prezi napsal 02.06.10 v 22:57

...výborná volba, budeš spokojenej
...chtělo by to trochu dovybavit - padáky, pořádné protektory válců, doraz řízení a HLAVNĚ "špuntovnější" pneu ...následně zjistíš, že než 190 na rovné silnici je lepší 70 na rozbité polňačce
...ať ti dlouho a dobře slouží

-JT-
-JT- napsal 27.05.10 v 19:21

Akorát se připrav na to,že tě časem přestane bavit silnice a začne lákat terén

Více komentářů



TOPlist