renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda NSR 125R (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník shifty
Vloženo 18.12.2009
Aktualizováno 14.8.2012
Zobrazeno 6 832x
HODNOCENÍ PROFILU OD 42 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Honda nsr 125r krásná "stopětadvacítka" s velkým vzhledem

Více fotografii

Recenze

Motorku jsem koupil 17.12.2009 od mpsmoto.sk jak už ukazuje koncovka moto je dovezena ze Slovenska a půjde na přihlášení ale stav je více než slušný :)

Tak sem si do nové sezony trošičku zainvestoval aby byla motorka plně připravená a to: Nová řetězovka, uhlíky do startéru, brzdové destičky do zadní brzdy, něaký ty žárovky, filtr.

Spotřeba?? všichni mi to říkali a já tomu pořád nevěřil ale doopravdy při svižnější jízde si 7l veme... (Už jezdím za 5l) 11.6.2010 spotřeba 4l/100km :)))

Takže krásná strojovka od Hondy jménem NSR 125R
Stroj je vybaven dvoudobým jednoválcem chlazený kapalinou. Výfuková přívěra ovládaná elektronicky. docela mne zaujalo že motorka od 6500 ot./min. má takový tah četl jsem a četl a dočetl jsem se že motorka tak jak vyjela z výroby byla vybavena výkonem 10Kw při 6 500 ot./min. 22Kw při 10 000 ot./min. nevím na 100% jestli je to pravda ale to co jsem zatím najezdil ukazuje že by mohla být pravda a že by motorka měla pouze 11kw se mi nezdá :) no nic motor je vybaven Karburátorem Dell \' Orto phbh 28 BD. motorka je vybavena 6-stupňovou převodovkou která se zdá být i dobrá když jsem motorku koupil projel sem se vše super ale na 6 rychlostní stupeň  na nižší otáčky než 7500 (druhý dech) pouze držela rychlost a někdy ani to ne.. nedávno jsem vypálil výfuk a vyčistil karburátor a motorka najednou jezdí jak kdybych jí připravil o 20kg, na 6 stupeň už nemám problém jet ve městě 50 a za městem se moto bez problémů rozjede na 80 stejně rychle jako auto předemnou a zrychluje takže už jezdí super :)
Hondička má brzdy dvou pístovky, přední Plovoucí kotoučové 318 mm což na 125ccm bohatě stačí. Zadní Kotoučová 220mm, také 2 pístkovka ale u zadní je trochu problém je znát že reaguje hůře než přední a celkem dost se hřeje když jsem to byl projet v Hořicích po 3 kole už zadní brzda byla znatelně horší než předtím, musel sem chvíli počkat než se "schladí" jinak přední funguje na jedničku.. :)
Kola mají rozměry Přední 17-100/80 Zadní 17-130/70 což si myslím plně dostačující.
Hmotnost se pohybuje kolem 130Kg z náplněma což je na dvácu docela těžké ale když se to veme jako motorka tak je lehoučká a lehce ovladatelná.
Ze zkušeností co jsem zatím nasbíral ohledně NSR 125 můžu jenom odporučit když se o tuto motorku staráte opravdu drží a připravý vám krásný zážitek z jízdy. nikdy jsem neměl žádný 4T tak to nemůžu porovnávat ale myslím si že takový zážitek na 4T nikdy nedostanete.

Prostě 2 stroke power!

Navštívené srazy:
Hledání Přívěr 4
Iron Bikers 2010
Lužany u Jičína 2010
Hledání Přívěr 5



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lukydoga
Lukydoga napsal 02.09.17 v 19:47 10b.

lukykozeluh
lukykozeluh napsal 22.04.11 v 14:16

gratuluju k te trofeji z Hledani priver 5 a chci se zeptat na maximalku,uz si zkousel ?

Daniel.Beranek
Daniel.Beranek napsal 27.03.11 v 20:50

Sákra já ji již chci taky :'-( I přes stáří u mě vyhrála! Tvůj stroj vypadá jako nový Na kolik ji máš otevřenou? Krása Spoustu kilometrů bez poruch a nehod!

jimmy264
jimmy264 napsal 26.03.11 v 23:55

pěkná taky jsem hrdym majitelem NSRka :) jinak podle videa to máš otevřený :)

Najty
Najty napsal 23.03.11 v 20:57

pěkné fotky a ještě lepší stroj ! ať jezdí

Více komentářů



TOPlist