renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki VN 1500 (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mašer
Vloženo 2.11.2009
Aktualizováno 11.11.2009
Zobrazeno 5 897x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Klasický cestovní cruiser, velmi dobře vybavený již od výrobce

Více fotografii

Výška jezdce: 174 cm

Recenze

bejvalka.Po krátké pauze, kdy garáž zela prázdnotou jsem začal pošilhávat právě po Kavě 1500 v provedení tourer.Jednak se mi líbilo její praktické vybavení(kufry, plexi, plotny i pro spolujezdce...), ale hlavně jsem ulítlej na symetrii.A když se člověk podívá zezadu a z boků na klasika a na tourera, je rozdíl nebetyčněj.Motorku jsem kupoval ojetou, dovoz ze Švícar, opravenou po lehké kolizi.Majitel byl zručný šikula a dal bajku netypický lak a několik praktických doplňků z antikora.Motorku jsem kupoval časně z jara a na zkušební jízdu jsem se nedostatečně oblékl.Navíc měla po zimě značně podhuštěné přední kolo čehož jsem si nevšiml a tak jsem byl ze seznamování značně vymrzlej a vyvalenej Stačilo však chvíle údržby a začala sloužit k plnné spokojenosti.Motor slušně táhne a i se sériovými tlumivkami má slušný zvuk, který při dlouhých štacích zbytečně neunavuje hlukem, přesto však jeho dunění vyvolává spokojený úsměv na líci.Plexi plní svou funkci dobře, jen kdyby se mu vyhýbal hmyz, bylo by to super.Při cestování ve dvou jsme na motorku naložili co jsme chtěli.Při jedné tour do Alp se nám dokonce podařilo na zadní nosič vtipně a hlavně maskovaně umístit cestovní kufr s kolečky a rukojetí.Nevšiml si toho nikdo do chvíle, kdy jsme jej sundali, vytáhli rukojeť a podobně jako na letišti jsme odkráčeli od motorky do hotelu Nedokážete si představit ten úžas a následný výbuch smíchu přihlížejících kamarádů.Je pravda, že boční kufry jsou nadmíru praktické a hodně objemné.Nosiče na nich jsme snad nikdy nevyužili, byly jen pro okrasu.Jízdní pozice je jak se patří na tuhle kategorii uvolněná a pohodlná.Partnerka na komfort sedla spolujezdce vzpomíná dodnes.Přední dva kotouče odvádí svou práci poctivě a při spolupráci se zadním kotoučem je brzdný efekt přesvědčivý.Nicméně šla motorka po sezóně z domu, jelikož jsem se nacházel v jakémsi motorkářském tápání, které jistě znají mnozí z nás.Prostě jsem nevěděl co za motorku by mi tak nejvíc sedlo a vyhovovalo.Zajímavé je, že když si pro ní přijel nový majitel, udělal jsem na ní poslední kolečko (cca 1 km) a vše bylo v pořádku.Zakrátko mi však nový majitel volal, že se cosi vysypalo na druhém válci Nebyla to moje první Kawasaki, známý měl na Nomádovi později podobnou zkušenost a to jsou skutečnostri, které mne od spolehlivosti se značkou Kawasaki spíš odrazují.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
smolikovi
smolikovi napsal 21.03.24 v 07:41 10b.

krásná

smolikovi
smolikovi napsal 21.03.24 v 07:40

Ahojky
jsem začátečník mám ji teprve víc jak rok a nemám k tomu manuál.
Jenom mě zajímá na kolik mám nafoukat přední a zadní pneu.
předem děkuji za radu Zdeněk

hrejkovák
hrejkovák napsal 03.06.16 v 20:55 10b.

...vymazlená mašina...zaslouží desítku

RSVreno
RSVreno napsal 21.11.10 v 11:54

Skvělý stroj , za 10b.

Mathias777
Mathias777 napsal 28.07.10 v 19:03

Jo, to je teda paráda!! Posílám zaslouženou 10 Ahoj

Více komentářů



TOPlist