Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Kvalitní motor, síla motocyklu při nízkých otáčkách, kardan, dobrá kapotáž i posez a více místa pro zavazadla.
Nenastartuješ se slabou baterkou.
Moje úpravy |
Podle fota je vidět udělaný kryt spodku motoru, není to moje úprava ale předchozího majitele, názor si může každý udělat sám na tuto úpravu, zatím to tam nechám, uvidím jak se to bude chovat. Nainstaloval jsem si 12V zásuvku na řidítka pro navigaci. 2010 - rozšíření zrcátek, brzdová rampa SHAD46, nosič na SHAD46, v tlumičích olej 15W, hluboká víka kufrů. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 4.5 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků |
Podvozek
Tuhost rámu | |
---|---|
Typ rámu | ocelový páteřový |
Možnost nastavení | |
Těsnost tlumičů |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 320 |
Obecné
Moje závady | Zatím jsem koupil takže závada jen prasklý plast na kapotáži. Nechám to hned opravit, svařit. 2010 - přidám ještě jeden poznatek z provozu. Pokud dojedu nádrž až na rezervu a před přepnutím palivového kohoutu palivová soustava chytí vzduch, je velký problém moto nastartovat, protože vzduchová bublina zamezuje přístup paliva do karburátorů. Mám 2 rady, přepnout na rezervu dle ujetých kilometrů před tím než se musí přepínat, nebo dle ujetých kilometrů tankovat před nutností přepínat na rezervu. S plnou nádrží ujedu do přepnutí na rezervu 320km. |
---|