renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Scrambler (2022)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Petysek
Vloženo 11.2.2024
Aktualizováno 11.2.2024
Zobrazeno 1 434x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Dost možná má nejzábavnější motorka. Díky své nízké váze neuvěřitelně snadná ovladatelnost a obrovský fun factor!

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Rossomoto MB (Debř)

Výška jezdce: 184 cm

První dojmy - K motocyklu jsem se dostal náhodou, při Ducati road test days, kdy jsem zkoušel stroje jako Multistrada, Streetfighter, atd. a při čekání na další jízdu mi bylo nabídnuto, zdali se nechci svézt na malém Scrambleru. Nejdříve jsem odmítl, že to není nic pro mě, poté jsem si ale řekl, že to určitě bude lepší svézt se na čemkoli, než sedět a čekat u stolu. Jak veliké to bylo překvapení! Zhruba hodinová vyjížďka mě natolik nadchla a bavila, že nejen že jsem se bavil více, než na výše uvedených, téměř 200 koňových strojích, ale ihned po testovacích jízdách jsem jel do dealerství Yamahy, kde jsem měl zazálohovanou MT-09 SP, zrušil jsem objednávku, naštěstí mi vyšli vstříc, protože čekací doba byla kvůli Covidu dlouhá a doručení minimálně v druhé polovině sezony, a dál jel objednat Icona:-)

Recenze

Malý Icon jsem ve stejný den porovnával i s velkým 1100 a velký mě zdaleka tolik nebavil, byl o poznání mnohem těžší, takže ta obratnost, mrštnost nebyla ani podobná a výkon tu zábavu nevynahradil, neb se mi nezdál o tolik vyšší. Zato cenovka ano, za mě mi velký Scrambler nedával vůbec smysl.

Jak už jsem napsal, Icon mi učaroval svojí ovladatelností a fun factorem, který jsem do té doby a ani od té doby u jiné motorky nenašel. A myslím, že motorek jsem projel celkem hodně. Samozřejmě je to motorka hlavně na město, kde podle mě nemá moc konkurenci, báječně jsem se vyblbnul i na okresních cestách, kde mi například nestíhal ani kamarád na Hayabuse, protože než se někde vymotal, byl jsem pryč. Opravdu tuhle motorku otočíš kolem nohy a dovolíš si hrozně moc. Užil jsem si i nějaký lehký terén, samozřejmě za sucha, ale dalo se využít všech typů cest a je to další vlastnost, pro kterou jsem Icon miloval. Dá rozum, že to není dálniční stíhač, ale všude jinde byl tak skvělý, že jsem nutně nepotřeboval mít jiné motorky a třeba GS stálo, ten poměr hmotnosti a zábava byla taková, že mě GS vlastně přestalo bavit a vždy jsem jel ven na Ducati. I co se týče toho off roadu. Určitě každý zná, když s takto těžkou motorkou, jako například GS musí někde v terénu šibovat, nějak se otáčet, fakt opruz, Icona otočíš jak kolo. Navíc díky váze a nízké stavbě absolutní kontrola a jistota i při došlapu. Každému doporučuji motorku jako tato vyzkoušet, jsem si jistý, že minimálně překvapí.

Z věcí, co mě trochu štvali zmíním vcelku brzké škrtání výfukem o zem při levé zatáčce, laděný štíhlejší výfuk by vyřešil, nestihlo k tomu ale dojít. Za další, při vyšších letních teplotách při stání, nebo jízdě městem strašně, až bolestivě topící motor do spodní části těla. No a někdy po ránu se Iconu nechtělo tak úplně probudit po nočním spánku, stejně jako mě:) Ale to vše jsem mu vždy rád odpustil.

Při záběhovém servisu na 1000 kilometrech jsem vyměnil vyšší originální řidítka za nižší a byla to velká chyba. Sice to vypadalo lépe, ale Scrambler ztratil hodně ze své ovladatelnosti, neb vyšší řidítka fungovali jako páka. Před tímto varuji.

Mnoho jsem toho najezdil také na verzi Desert sled. Je to maličko jiné svezení, jde tam o vyšší podvozek a má v základu právě ty nižší řidítka. Stále je to ale také skvělá motorka, která mi nedá spát a každou chvíli přemýšlím o pořízení právě této verze.

Výkonově nelze čekat zázraky, mě to ale naopak moc bavilo, protože od jisté doby zastávám pravidlo, že raději pojedu na pomalé motorce rychle, nežli na rychlé motorce pomalu. Samozřejmě nižší výkon říkám z pohledu v té době vlastníka GS nebo Afriky 1100.

Když si vzpomenu, myslím, že nejlepší vyjížďky jsem zažil právě na téhle motorce.

Zábavná na silnici, stejně tak mimo cestu, lehká, obratná, funky,...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
FotografKraus
FotografKraus napsal 13.02.24 v 09:36 10b.

Moc pěkný stroječek ;)

JAVR
JAVR napsal 13.02.24 v 09:31 10b.

Perpe
Perpe napsal 13.02.24 v 05:15 10b.

naprostý souhlas.

jawatar
jawatar napsal 12.02.24 v 10:25 10b.

Zrušit objednávku na MT-09 SP by mě zabilo! Koupil jsem jí a nelituji!Je to fakt dělo,chce mi ujet pod prdelí! Jelikož vlástním i Ducati scrambler icon,tak mohu porovnat.Vlastně je to nebe a dudy!Ale to svezení na iconu nenahradíš! Když se zrovna nepokouším o sebevraždu na Yamaze,tak strašně rád proháním tento dvouválcový vzducháč.Neskutečná zábava!Tak ať se daří!

Více komentářů



TOPlist