Motorka je velmi lehká, svižná, obratná .
Sedi v ruce a táhne hezky od spodu.
Motorka koupena od FIRMA:M.C.F. cz (Slušovice) - Velmi dobré , všem mohu vřele doporučit.
Výška jezdce: 170 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z900RS: váha a taky vysoká pořizovací cena
První dojmy - Po prvním svezení bylo jasno , že jí koupím. Krom absolutní dravosti , kterou moje dosavadní motorka až tolik neměla, jsem se zamiloval i do zvuku . Má na sobě laďák od Mivka a bylo ihned vymalováno. Do ruky padla ihned . Jediný zápor byl neutrál , který se mi tam nedařilo kopnout na poprvé.
Motorku bych doporučil pro - Pro podobné blázny jako já , co milují zatáčky i terén , který se super sportem neprojedete .
Doplňky na motorce - Na motorce mám již od zakoupení v moto salónu Laďák Mivv .
Recenze
Tento stroj jsem si vybral z důvodů toho , že jsem na sobě cítil to , že jsem dosáhl maxima se svým původním strojem (Honda Rebel 500) , a potřeboval jsem se posunout o stupínek zase výše.
Okolí blízké, mne považuje za blázna, neboť Rebela jsem si zakoupil teprve letos v květnu, v červnu jsem dokončil řidičák a v září jsem si pořídil další stroj .
Jsou to fofry ale i tak jsem stihnul na Rebelu nalítat něco kolem 7000km a pomalu jsem zjišťoval , že tato motorka je skvělá na naučení a rozježdění .
Následně jsem se dostal do fáze , kdy si říkám , že potřebuji nutně zvýšit kroutící moment a dostat své zábavě o trochu více.
Zpět k výběru Ducati .
Vždy jsem tihnul k tipu Scrambler ,Cruiser, Naháč.
Myslím, že v klidu mohu napsat , že o Ducati jsem měl povědomí již dříve ale na začátku své motocyklové dráhy jsem chtěl začínat na pěti kilu s nohama pevně na zemi a proto to na poprvé vyhrál Rebel. (nyní ho předávám své drahé polovičce)
Další volba, tak byla již vcelku jasná . :)
Po zakoupení a vyjetí s moto salónu tak začala další etapa mé moto dráhy.
Ke svému aktuálnímu stroji jen stručně .
Na moto mám najeto zatím, jen něco kolem 1500km a to hlavně z důvodů počasí . :(
Motorka je lehká a obratná , krásně se skládá a zvládne i lehčí terén .
Spotřebu bych viděl tak něco mezi 4,5 - 5L při mém jízdním stylu , kdy jí držím mimo město po většinu kolem 130km/h s mnohem vyšší akcelerací při předjíždění.
Zatáčky pod plynem a pod.
Brzdy Brembo , zde jsem nenašel chybu.
Úložný prostor pod sedačkou, je tak pouze na lékarnu,origo nářadí a popřípadě návod k obsluze . :)
Cestování ve dvou je naprosto v pohodě , zatím tedy vyzkoušeno jen na vzdálenost 500km za den.
Cestování na delší trasy , tak tady mohu doplnit až po následující sezóně, kdy mám rozhodně v plánu s ní dále cestovat.
Poruchy jsem naštěstí doposud žádné nezaznamenal .
Motocykl se dle mého cítí nejlíp všude v zatáčkách a hlavně mimo dálnice.
Zde je dost znát absence štítu ale ten lze doplnit.
závěrem : jízda na ní je zážitkem a každý den , kdy jí mohu provětrat si velmi užívám.
dobra volba ,ten rebel je fakt na chvilku
Jo jo taky už koukám za co bych svého REBELA po 2 letech vyměnil Ale spíše tíhnu k MOTO GUZZI, HD, nebo TRIUMPH.
Ta je ale maličká ještě žes mi ji půjčil Jinak bych ti dal málo bodů
Hezká motorka, at' ti dělá radost.
Nádherný stroj,užívej