Ducati Scrambler
Redakční testy
Články
Technické údaje Ducati Scrambler
1969 2015 2017 2018 2019 2021 2023
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 436 cm3 803 cm3
Výkon 19.7 kW 55 kW 53.3 kW 54 kW 53.6 kW
Výkon při otáčkách 6500 ot/min 8250 ot/min
Točivý moment - 68 Nm 67 Nm 66.2 Nm 65.2 Nm
Otáčky při max toč.mom. - 5750 ot/min 7000 ot/min
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Vzduch Vzduch a Olej Vzduch Vzduch a Olej
Uspořádání válců Stojatý Vidlicový
Počet válců 1 2
Rozvod - desmo - desmo OHC/desmo
Ventilů na válec - 2 - 2
Vrtání 87 mm 88 mm
Zdvih 75 mm 66 mm
Kompresní poměr 9.3 : 1 11 : 1
Příprava paliva Karburátor Vstřikování
Startér - Elektrický
Počet rychlostí - 6
Sekundární převod Řetěz
Typ rámu - Příhradový - Trubkový
Materiál rámu - ocel - chrmmolybden ocel
Zdvih předního odpr. - 150 mm - 150 mm
Zdvih zadního odpr. - 150 mm - 150 mm
Brzdy vpředu buben kotouč
Rozměr předního kotouče - 330 mm
Přední třmen - čtyřpístkový - čtyřpístkový
Brzdy vzadu buben kotouč
Přední kolo - 18 " - 18 "
Zadní kolo - 17 " - 17 "
Rozměr přední pneu 3.50-19 110/80 - 18 110/80-18
Rozměr zadní pneu 4.00-18 180/55 - 17 180/55-17
Rozvor 1380 mm 1445 mm 1449 mm
Úhel hlavy řízení - 24 °
Závlek předního kola - 112 mm - 112 mm 108 mm
Výška sedla 770 mm 790 mm 798 mm 795 mm
Suchá hmotnost 150 kg 176.5 kg 170 kg 176.5 kg 175 kg 173 kg 170 kg
Pohotovostní hmotnost - 186 kg - 192.5 kg 192 kg 189 kg 185 kg
Užitečná hmotnost - 173 kg -
Objem nádrže 11.4 l 13.5 l
Rezerva - 4 l -
Množství oleje - 3 l -
Spotřeba - 4.2 l/100 km 5 l/100 km 5.1 l/100 km 5.2 l/100 km
Zrychlení - 3.8 0-100 km/h -
Maximální rychlost 130 km/h - 195 km/h -
První cena - 225000 Kč 229000 Kč - 246482 Kč
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) - 246482 Kč
Poznámka - 8.200 EUR včetně DPH model ICON

9.490 EUR včetně DPH modely CLASSIC, FULL THROTTLE a URBAN ENDURO
- Full Throttle: 290 704,-
Nightshift: 290 704,-
Výměna motorového oleje - 12000 Km
Výměna olejového filtru - 12000 Km
Výměna zapalovací svíčky - 24000 Km -
Výměna vložky vzduchového filtru - 12000 Km -
Seřízení ventilové vůle - 12000 Km
Videa Ducati Scrambler
Témata ve fóru o Ducati Scrambler
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Italské Kolik se prodalo motorek v Itálii v roce 2019 56 29.6.2020 09:45
Výběr moto Poprosim o nazor 28 23.1.2020 08:38
Italské ducati scrambler desmo servis na 12000 3 5.4.2019 16:48
Výběr moto Wanted: Scrambler 62 10.7.2018 15:37
Italské Ducati Scrambler 199 16.6.2017 19:06
Italské Uz i Ducati hloupne 28 7.4.2015 14:43
Enduro & funbike Cestovní enduro či "off-road" naked bike 18 12.7.2014 21:45
Skupiny
Průměrné hodnocení od 5 uživatelů
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 5.00 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 4 uživatelů.
Kupující kteří dali Scrambler přednost
NekoupiliZ důvodu
Yamaha XSR 700
Kawasaki Z900RS váha a taky vysoká pořizovací cena
Triumph Street Scrambler
Harley Davidson XL 883N Iron Přišel jsem si na HD ještě moc mladý :)
Vespa GTS Super 300 Duc je Duc
Triumph Street Twin Duc je Duc
Ducati Hypermotard 800 nějak se mně ten novej úplně nelíbí
Kupující místo Scrambler koupili raději jinou
JakouZ důvodu
CFMOTO 700CL-X Heritage cena
Cagiva Gran Canyon 900 cena
Yamaha XSR 700 Spolehlivost japonců, je to má první motorka a Ducati je o poznání živější
Yamaha XSR 700 Nízká výška sedla, drahý servis
Husqvarna Svartpilen 701 Kvůli ceny.
Fantic Caballero Scrambler 500 tak to bylo přesně naopak na fot nic moc, ale jak jsem ji uviděl ... jenže posléze jsem viděl Fantica
KTM 390 Adventure Icon. Na pohled krásná motorka, ale na mě zbytečné silná a nesedla mi ergonomie.
Husqvarna Svartpilen 701 Trošku tvrdší řazení jinak parádní ve stopě
Moto Guzzi V7 Rough Po usednutí mi to přišlo jako úzká, nejistá koza. Vysoký řídítka a hadičky od přední brzdy mi fakt nesedly. Jistě to pojede, ale nečiší z toho ta historická pohoda a umírněnost. Své kouzlo to ale má také.
Honda CB 650F k mým účelům byla Cb vhodnější ...
Yamaha XSR 700 vyssi naklady desmo servisu a nizsi posed
Moto Guzzi V7 Carbon úplně mě nevzala u srdíčka
Yamaha XSR 700 Dražší a složitý servis.
Triumph Street Scrambler Nakonec se mi nelíbil motor...ale spíš vzhledově
Yamaha XSR 700 cena, Yamaha je Japonec
Moto Guzzi V7 Racer Vzhledově vyhrál Racer na plné čáře..
Moto Guzzi V7 Stone Nesedl mi posed a celkově se mi zdála taková malá, na druhou stranu měla větší výkon.
Yamaha XSR 700
Triumph Bonneville Bobber Bobber je víc bobber
Honda SLR 650 Tuctovka :D
Manuály pro Ducati Scrambler
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2022 sipetr om_-_scrambler_800_i.pdf 7.7 MB Originální manuál v angličtině
2015 pete ducati-2015-ducati-s.pdf 31 MB DUCATI SCRAMBLER 800 Workshop Manual 2015
Bazar pro Ducati Scrambler (rss)

TOPlist