renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 900/885i (1997)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník hojas
Vloženo 19.4.2023
Aktualizováno 24.4.2023
Zobrazeno 1 700x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Není motorka, jako motorka. I každý model Tigeru je jiný. Jedno je u nich ale stejné. Jsou to poctivé motorky, které se nepodbízí, ale můžete se na ně spolehnout.

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Byl jsem překvapen. Člověk nemá dělat závěry pokud si motorku nezkusí. Triumph se rozhodl jít svou vlastní cestou a za mě se to povedlo.

Motorku bych doporučil pro - Srdcařům, kteří milují techniku a vzhled strojů 80 a 90 let.

Doplňky na motorce - I tento tygr je vybaven na pohodlné cestování.
Kufry, hefty, plexi, zásuvka a pod.

Recenze

Tento model Tigera mě nikdy nelákal.
Nelíbil se mi příliš vzhledově a pověst vysoké, těžké a hlučné motorky tomu taky moc nepřispěla.
Když jsem pak narazil na zajímavý inzerát, ukázal jsem ho známému, který se zrovna po něčem poohlížel. Ten projevil zájem a tak jsme pro něj vyrazili.
Já jako poradce a řidič pro odvoz tygra k novému majiteli.
Po jednom podzimním dni stráveném oživováním a následným cestováním na tygrovi jsem dospěl k rozhodnutí.
Pokud se naskytne druhá šance a T400 mi zkříží znovu cestu, bude to na dýl.
A pár týdnů nato byl doma.
Tak jak mám ve zvyku, byl to nepojízdný, částečně rozebraný stroj. Výzva a velká neznámá.
Ale znáte to. Když máte tu správnou motivaci, jde to samo.
Vyčistit karbece, svíčky, ventily, oleje, filtry, kotouče, desky, zrepasovat brzdiče...
No nebylo toho málo.
Ale tygr žije a přede jako kočka.
Po prvních km nastal čas přizpůsobit ergonomii k obrazu svému. Jízdní pozice nebyla to pravé a krytí proti větru...co si budeme povídat.
Takže snížit sedlo, zvýšit řídítka a nainstalovat stavitelné plexi.
Protože na jeden trip půjčuju tygra kamarádovi menší postavy, rozhodl jsem se přechodně ho celkově snížit.
Přední vidlice jsem vysunul nad brýle a na zadním kole přetočil excentr napínání řetězu.
Tak jsem snížil výšku o další 3-4 cm. Spolu se snížením sedla už je to dost znát.
Jízdní vlastnosti nejsou vůbec špatné. Na to jaký rok narození je celá technika.
Jen to pověstné potápění předních vidlic je bohužel nepříjemný fakt. Tady to bude chtít ještě nějaké úpravy.
Z motoru se linou typické zvuky, údajně dané přímým ozubením použitým v motoru. Jinak šlape dobře a jeho zátah byl jedním z důvodu proč ho mám.
Řekl bych ,že co se těžiště a manipulace na místě týká, je na tom T400 lépe než T800.
Ještě zmíním jeden možný a opakující se problém. Protáčející se matice v plastové nádrži. Jeden šroub se mi protáčel. Přes veškerou ve fórech popsanou snahu se nepodařilo matici vytáhnout bez následného úniku benzínu.
Tudíž upravit a začistit vzniklý otvor, a pomocí opravného tmelu na lepení benzinových nádrží vlepit matici zpět. Drží.
Tak mám doma tygry dva. Pomalu pomýšlím na doplnění chybějícího mezičlánku v podobě T955, kterým vlastně mé pokukování po tygrech začalo.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Thores
Thores napsal 18.06.23 v 20:04 10b.

Cus,
krasny stroj, taky sem nadavno poridil, mam za sebou prvnich 1000 kilaku a motorka me sedla, jak sem ani necekal. Ma nejake mouchy, ale ty se podaji, jen nejak nemuzu sehnat centralni stojan, ktery byvaly majitel, nevim proc sundal. Nevim kde se daji sehnat dily na tento model?

Torquis
Torquis napsal 23.04.23 v 19:17 10b.

Čau chlape, vítej do klubu Je to supr stroj, doufám, že nesmrtelný, neb sám jiný nechci, jen bych mu neubíral - není to objem 855, ale 885
J.

Více komentářů



TOPlist