Triumph Tiger 900/885i (1995)

Vlastník O.N.E.
Vloženo 11.7.2012
Aktualizováno 9.6.2013

Tiger Tieger Tiger Moje nová láska...kdo by to kdy řekl..já a enduro a ještě Triumph.Asi stárnu nebo co.Ale na CBR nedám dopustit a pořád na ní jezdím.

Motorka koupena od Milan Cynybulk Motoslužby Ustí n. Labem - špatný...

První dojmy - Dobrý,motorka jede krásně,celkem rychlá,a na silnici se dají prohánět i silniční mota ale na terén těžká a v pisku hrozný.Váha na předním kole a normálně zapadává předek.Gumy na předku mizí před očima..

Takže,jak to bylo.Známej si pořídil další moto,docela pěkný zachovalý endurko...Triumph Tiger 900.Když ho přivezl tak z něho byl docela mile překvapen (člověk co měl asi všechno co má dvě kola) a pořád ať se svezu a tak.Já si nerad pujčuju motorky a ještě něco tak velkého a těžkého.Jenže jsem si to na konec půjčil a podlehnul jsem...pak mi asi po měsíci přišla SMSka jestli nechci na deset dní půjčit Tigra že jede na dovču... a bylo rozhodnuto!!!Jede se pro Tigra Jenže v čr jen jeden e v D byly 3 od 2800Euro a ještě daleko...Tak že, i když nerad nakonec jsem koupil v čr.Chyba...
K dnešnímu dni máme 2tis Km a je to měsíc co jsem to přivezl a max spokojenost.Je to kus motorky,má charakter,srdce je to bomba.Mám z ní jen a jen dobrý pocity.
Ale k tý chybě že je z čr.Dovoz 2011 a hned jí rozřezal vejfuky,"poladil" karbce,vykuchal filtr sání páč to prej nejede,zadní pružina stažená úplně na doraz a ve vidlích podložky 12velkopložky.Hrozný.No jinak parádní stroj docela zachovalej
Úpravy:kufr Givi,plexi,pružiny Hyperpro,bodovky a trubky kolem motoru a na zadku. No a ještě pár drobností plánuju

hardwyred
hardwyred napsal 29.12.19 v 11:22 10b.

radek89
radek89 napsal 11.07.17 v 15:02

Dobrý stroj

ScorpionI
ScorpionI napsal 21.09.16 v 20:26 10b.

Mooc hezkej tygrik!!!
Mam doma cervenyho toho samyho a je to moje radost!!!

Ranža
Ranža napsal 04.01.15 v 23:14 10b.

Ta vlajka byla parádní. Ale do zahraničí bych s ní asi jezdit nechtěl.