renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 600S Bandit (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník HonzaLK
Vloženo 23.12.2021
Aktualizováno 14.5.2023
Zobrazeno 640x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Klasickej řadovej vzducháč s polokapotou, černej a krásnej. Rok 2001, generace v Německu označovaná “Pop”.

Více fotografii

Výška jezdce: 171 cm

První dojmy - První velká motorka na kterou jsem se posadil deset let po udělání řidičáku… Jaké byly dojmy? Byl jsem z toho vyklepanej, vzrušením i obavou abych s tím hned neplácnul.

Motorku bych doporučil pro - Mašina hodná,nezáludná, jednoduchá a absolutně spolehlivá. Pro začátečníky nebo klidný jezdce, co to mají v hlavě srovnaný, super..Na začátky dostatek výkonu, pouze pro manipulaci na místě trochu těžší (při jízdě není váha cítit) - je to kus motorky. Pro sportovce to není, těm chybí výkon, vadí váha, nevyhovuje měkčí podvozek nebo brzdy, které nejsou jedovky…

Doplňky na motorce - Mašina byla prakticky v sérii. Pouze měla malý ledkový (?) blinkry a padací hříbky. Dokoupil jsem jen rozšiřitelnej magnetickej tankvak a teploměr oleje. Ještě jsem měl dokoupenej kit na tlumené rozsvícení i druhýho světlometu (aby to líp vypadalo :) ) ale to už jsem nestihl namontovat.

Recenze

Asi nemá smysl Bandasku představovat.
Vždycky jsem chtěl mašinu a nikdy jsem k tomu neměl podmínky.. V rodině žádný stroje nebyly a po dokončení studií jsem měl prioritu dvoustopou… Motorku jsem pořídil v době, kdy jsem služebně dlouhodobě pracoval v cizině a měl tam spoustu volného času.. Byl tam kolega, kterej jezdil B12S a já měl to štěstí že se mne, motorkářského zelenáče, ujal.
Bandit se mi prostě líbil a tak jsem ani nic jiného nehledal. Navíc kolega znal Bandity do posledního šroubku a to bylo také velké plus. Pomohl mi motorku okouknout, projel, dohodl cenu a nakonec jí i odvezl k sobě domů (byli jsme domluveni že ji přihlásí na sebe..).
První jízda byla na asfaltce v aleji u něj za barákem, v teniskách, jeansech a půjčené helmě a baundě :) . Učil jsem se základní manipulaci, rozjíždění, zastavování atd… Po hodince jsme se jeli projet do provozu na první jízdu. Motorka hodná, poslušná a hlavně MOJE.
Pak jsem se trochu dovybavil pořádným oblečením a začal dělat první krůčky v seznamování se. Jezdili jsme spolu s kolegou, on mě učil co a jak. Navíc tou dobou jeho přítelkyně dělala autoškolu a já měl možnost jezdit jízdy s nima.. Bylo to super.
Na motorku jsem si pomalu zvykal, po přezutí na nový Pilot Road získala mašina na ovladatelnosti a já si začal víc a víc věřit. I když pár krizovek bylo.
Vzduchovej čtyřválec mě bavil - mašina si nechá líbit jízdu v nízkých otáčkách, do obce stačilo podřadit na pětku, přebublat jí a pak jen zas přidat. Starovala spolehlivě, nefoukalo na ní, posaz velice příjemnej. V podstatě mi nic nechybělo. (O tom co se banditům vyčítá se rozepisovat nechci..). Výkon mi - vzhledem k mým pramalým zkušenostem, nechyběl. Naopak jsem byl rád že je nezáludná, že zelenáče nevystraší.. Pouze při jízdě v bandě s většíma mašinama jsem měl hendikep - a říkal si, že B12 by bylo jiný kafe.. Ale po tom, co jsem se na kolegovo (“trochu” poladěné) B12ce svezl, dospěl jsem k tomu, že na to nemam dostatek rozumu a umu.. Po stránce designu jsem jí miloval, hlavně ten její krásnej zadek. A byla pohodlná. Když jsme si v krámu zkoušeli tehdy aktuální model 2008, to se posazem nedalo srovnat..
S mašinou jsem odjezdil sezonu, cca 5tkm. Pak moje působení v cizině skončilo a já tam bohužel mašinu nechal (kolega se postaral o její prodej). Do čech jsem si jí tehdy vzít nechtěl - neměl jsem kde garážovat a ani jsem moc do českýho provozu na mašině nechtěl..

Protože mi Bandit přirostl k srdci, vždy když jsem pak v budoucnu měl nával že se do jedný stopy vrátím, byla Bandaska v hledáčku..

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist