Je to poslední přirustek do garaže, se kterým jsem nadmíru spokojen...jako první velká motorka je to výborná volba.
První dojmy - Bandaska je pohodová motorka, která nikdy nezradí, pěkně se poddává do zatáček (nikdy jsem tedy nezažil ono oblíbené hodnocení Bandita " rozvlnění se ocelového rámu v zatáčce" :-) . Jinak výkon je na běžné cestování dostačující, jen ve dvojku i s kuframa už se někdy zadýchává, to platí i o slabších brzách. Tak zas o to člověk musí více přemýšlet za jízdy.
Recenze
2009
Odjezdil jsem na ni teďkom první sezonu a není na co si stěžovat. Většina kilometrů je naježděna ve dvojku a to cestovního rázu, byly i ostřejší jízdy, které bandasce nedělaly větší problémy, ale přeci jenom to není stavěný stroj na okruh
2010
Během druhé sezóny jsem vyměnil řetězovku a pneu (Pilot Power 2CT), bylo nutno i provest výměnu oleje(za tužší) a gufer v přední vidlici,dále pak přitvrzení zadního centrálu...díky tomu se změnilo chování motorky, až jsem tomu nemohl uvěřit,podvozek drží jako přibitý
2011
Tento rok přišlo na řadu seřízení ventilů a karburátorů(bylo to jen preventivní a vše bylo v normě), dále přišla nova zadní pneu(Dunlop QUALIFIER). Cestování bylo zaměřeno hlavně po České republice a jen na dovolenou jsme vyrazili přes Slovensko do Maďarska k Balatonu na tři dny. Byla to perfektní cesta, kterou zvládla bandaska bez menšího zaváhání.
2012
Na tento rok jsem jen dokoupil zadní a boční nosiče + kufry a mohlo se začít pořádně cestovat. Takže tento rok se jezdilo po delších výletech a i s plnou zátěží ve dvojku to Bandaska zvládla výborně, akorát už to přeci jen zadní centrál chvílema nezvládal, takže vyzkouším ještě přitvrzení o jednu, dvě pozice a bude to zcela v pohodě.
Dovolená byla opět do Maďarska a to tentokrát do Budapešti, Bandit opět nesklamal a vše šlapalo jak hodinky. Během dovči (5 dni) najeto cca 1200km.
2013
Letos přišla první velká zátěžová zkouška a to směr Francie (Lyon)...na jeden zátah najeto 1500km, byla to teda síla a na pokraji sil, ale vše se zvládlo, navíc při plné zátěži. Vše šlapalo tak jak má, jen při návratu, praskla objímka mezi svody výfuku a koncovkou...laďák byl na světě, ale vydržet to poslouchat 20 hodin a 1500km domů...hlavu jsem měl jak balón.
Celkem za sezónu najeto cca 6000km a to především po česku.
Servis jako každý rok...ventily, olej, přední vidle a i nová sada pneu Michelin Pilot Road 2.
2014
Letošní rok, nastala změna a Bandaska byla využívána k trochu ostřejšímu ježdění...Buchláky, Harmanec, Bílá, Skřítek a další vyhlášené moto úseky. Dostala se i dvakrát do Brna na okruh, ikdyž mě to původně ani nenapadlo, když jsem ji kupoval, ale i tak to byl veliký zážitek a doslova tam natrhnout frajírkům na supersportech prdel, byl skvělý zážitek. Od teď bylo jasné, kde se budou uchylovat další úpravy Bandasky, aby byla co nejvíce vyladěna i na sportovnější jízdu.
Tento rok byl věnován jen poježdění po česku a sem tam nějaký větší výlet na Slovensko, i tak najeto pěkných 10000km.
2015
Tenhle rok už přišel velký servis a to vyčištění motoru, výměna rozvodů a napínáků, ventily + další úpravy jako homologovaný laďák MIV, zadní blatník, klín pod motor. Motorka hodně prokoukla a motorově je to po velkém servisu zcela nesrovnatelné, jede prostě parádně.
Během sezóny najeto 9500km a to po celé ČR a dovolená v Německu. Jednou jsem si opět zajel i na okruh, aby si člověk užil trochu toho "bezpečnějšího" adrenalinu...časově 3:01 nebylo tak špatné. Obutí na letošní sezónu bylo Michelin Pilot Road 3, je to pneumatika, na kterou opravdu nedám dopustit a to jak kvůli výdrži, ceny tak i přilnavosti na mokru.
super
Děkuji za komentář k rexovi. Taky ti banditku pochválím, když jsem vybíral první motorku, byla horkým adeptem. Návrh na společnou vyjížďku beru vážně.
Zefyrus
Super,taky mám,jen černou. Hodně km přeji.
Jsi krasny
pěkný Bandit
hodně pěkných kilometrů na něm přeji