PROFIL MOTORKY

Honda CB 600F Hornet (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník qpíno
Vloženo 8.10.2020
Aktualizováno 7.6.2021
Zobrazeno 636x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Hravá a lehká motorka ideální na začátky na silnici.

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - Dole líná a nahoře tahá jak sjetá veverka.

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny včetně začátečníků, pokud to nemá v hlavě vymleté.

Doplňky na motorce - CNC páčky, home made držák SPZ jinak vše origo.

Průměrná spotřeba - 6.36286 l/100km

Recenze

Hondu CB600F Hornet jsem si pořídil v závěru sezóny 2020 a to hlavně z důvodu snahy naučit se řádně vykružovat zatáčky, odzkoušení čtyřválce s relativně malým objemem a z důvodu zábavy. Z mého pohledu se nejedná o daily motorku, na to mám Alpika, ale o víkendovku a poctivou Hondu v originálním stavu.

Hlavní předností je její hravost. Jedna se o pro mě (185 cm) malou motorku, která pokud se nevytáčí, je krotká jako beránek a až tolik se toho neděje. Zpočátku jsem si proto myslel, že se jedná o pomalou motorku a byl jsem z ní z části zklamaný. Po vytočení nad 7.500 ot./min to však umí pěkně rozbalit. Svých maximálních 90 koní nabízí chvílemi až moc vstřícně. Po víkendovém ježdění jsem zjistil, že není tak jednoduché na ni jezdit rychle, jelikož pokud chci jet rychle, musí se neustále točit. Během následujícího víkendu jsem zkoušel jezdit zatáčky na Červenohorském sedle na 2. až 3. rychlostní stupeň a teprve tam jsem zjistil, že umí být nejen hezky rychlá, ale i mrštná. Samozřejmě se stále bavíme o téměř 20 let staré motorce, která je z dnešního pohledu ořezávátko (nemá nejmodernější podvozek a ani elektroniku), ale pokud na ní člověk opravdu umí, dokáže potrápit ne jednu silnější motorku.

Zatím mám na ní najeto něco přes 1.500 km a nemyslím si, že ji mám zcela přečtenou, ale vím, že každá další jízda mi dá mnoho a mnoho zkušeností a radosti.

Podvozek bych ohodnotil jako tvrdší, což se asi od silniční motorky očekává, zároveň je jistý. Seděl jsem na více 70kW Hornetech a co do podvozku jsem nejvíce zaznamenal rozdíly v pneumatikách, resp. co má Hornet obuto, tak jede. Pirelli jsou podle mě bezkonkurenční top. Já mám ještě od koupi nazuty běžné Bridgestony a tyto se mi nejeví nijak špatně. Do nastavení zadního tlumiče jsem zatím nevrtal, je nastaven na střed na mých 90 kg a to mi vyhovuje. I tak jej příští sezónu zkusím přenastavit. Přední vidle je měkká a při brždění se hodně potápí.

Spotřeba záleží na stylu jízdy. Dá se jezdit za 4 litry, ale i za 8 litrů. Já se v průměru pohybuji na 6 l/100km. Tankuji jedině prémiová a aditivovaná paliva, stejně jako u Alpika se mi z hlediska výkonu lépe osvědčily.

Údržba byla na motorce provedena jen základní, jako je výměna oleje, filtrů, vyčištění řetězu a jeho okolí a opětovné namazání. Jinak není co řešit.</p>

Hornet je až na držák SPZ a zalamovací páčky v originálním stavu. Někomu přijdou původní originální řídítka úzká, mně přijdou ideální. Zkoušel jsem moderní širší, ale více mi, jako jednomu z mála, sedly právě ty původní. Nějaké další úpravy nejsou v plánu. Jako špatné hodnotím přední světlo, jelikož se mi nejednou stalo, že při brždění za snížené viditelnosti se světelné paprsky zapíchly do asfaltu a já neviděl na cestu, resp. hlavně do zatáčky. Může to být zároveň dáno i výše zmíněnou měkkou přední vidlicí.

Klady
+ klasický Honda projev
+ ovladatelnost a hravost
+ předvídatelnost

Zápory
- absence ukazatele hladiny paliva v nádrži
- při popojíždění se rychle zahřeje (neznám z TA)
- malá nádrž + malá rezerva
- na úzkých sériových řídítkách špatně posazené zpětná zrcátka (vidím své rameno)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ilicc
ilicc napsal 17.02.22 v 16:54 9b.

Paradna masinka mal som ju 4 roky ale transalp mi pasuje viacej

Více komentářů



TOPlist