Obecné
Motocykl mám: | Nový |
---|---|
Pořizovací cena: | 250.000 + doplňky |
Ovladatelnost, kroutící moment, kontrola trakce, quick shifter, antihoppingová spojka.
Zadní tlumič, na můj vkus trochu málo místa na nohy, ale demontáž zadních stupaček to vyřešila. Originální stupačky jsou trochu nízko.
Moje úpravy |
Výfuk se svody Akrapovič titan, tlumič řízení GPR, plexi MRA racing, padací protektory a páčky Rutan, LED blinkry Yamaha, stupačkový set PP Tuning, držák SPZ Evotech performance, úptava ECU jednotky, sundané stupačky spolujezdce, řidítka Pro Taper EVO Pastrana. |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Spojka | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6.5 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Prostorový Diamond |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny servisu | |
---|---|
Servisní síť | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Zatím pouze garanční prohlídky, které trvaly cca 2 hod., tak to bylo v podstatě na počkání. |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Ochrana jezdce cestování | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 180-200 km (po úpravě ECU) |
Obecné
Moje závady | Žádné |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Olej Yamalube 10W40, vzduchový filtr K&N, jinak vše originál. Použité pneu a nájezdy: Bridgestone S20 4.000 km (prvních 1.600 km jsem zajížděl motorku) Bridgestone S21 6.500 km Michelin Power RS - ještě jezdím, odhad kolem 3.000 km |