Lehká, dva pístečky, starý kolo z Liberty brzdí líp, a asi bych na ní ve dvou s báglama nikam nejel ale sám offroad do Karpat určitě.
První dojmy - Zatím jsem jí vytáhl jen do terénu a vůbec ne light. Pro můj účel naprosto v pohodě ani jsem nečekal co všechno projede aniž bych se trápil jako s Afrikou. Ten váhový rozdíl co se týče offroadu je strašně obrovský a rozdíl 250ccm je hned pryč.
Recenze
KLE jsem vybral za jediným účelem - offroad ve východních zemích. Počítám že silniční přesuny budou opruz ale to spraví halda piv večer v kempu. Zkušenosti teprve příjdou.Zkušenosti teprve příjdou.Zkušenosti teprve příjdou.Zkušenosti teprve příjdou.Zkušenosti teprve příjdou.Zkušenosti teprve příjdou.Zkušenosti teprve příjdou.Zkušenosti teprve příjdou.
a další co jí přišel na chuť , v terénu to funguje velice dobře jen nesmí být utahanej centrál a je potřeba je zvednout, a když dáš 15 zubí řetězový kolečko tak to jede na dvojku skoro všude. A na silnici se toho neboj .
Jo.Zkučenosti opravdu přijdou až budeš po hlouhém přesunu zkučet,jak tě bude bolet prdel Jinak na silnici je KLEčko dobrý.Zkus jiné destičky,já jsem spokojenej,jen je potřeba v krizovce za to trochu vzít.
Dobrá volba. V terénu se s ní rozhodně neztratíš.