renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLE 500 (1993)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník heri2
Vloženo 11.3.2018
Aktualizováno 27.3.2018
Zobrazeno 977x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Lehká, dva pístečky, starý kolo z Liberty brzdí líp, a asi bych na ní ve dvou s báglama nikam nejel ale sám offroad do Karpat určitě.

První dojmy - Zatím jsem jí vytáhl jen do terénu a vůbec ne light. Pro můj účel naprosto v pohodě ani jsem nečekal co všechno projede aniž bych se trápil jako s Afrikou. Ten váhový rozdíl co se týče offroadu je strašně obrovský a rozdíl 250ccm je hned pryč.

Recenze

KLE jsem vybral za jediným účelem - offroad ve východních zemích. Počítám že silniční přesuny budou opruz ale to spraví halda piv večer v kempu. Zkušenosti teprve příjdou.Zkušenosti teprve příjdou.Zkušenosti teprve příjdou.Zkušenosti teprve příjdou.Zkušenosti teprve příjdou.Zkušenosti teprve příjdou.Zkušenosti teprve příjdou.Zkušenosti teprve příjdou.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bolux
bolux napsal 15.04.18 v 20:49

a další co jí přišel na chuť , v terénu to funguje velice dobře jen nesmí být utahanej centrál a je potřeba je zvednout, a když dáš 15 zubí řetězový kolečko tak to jede na dvojku skoro všude. A na silnici se toho neboj .

mirapulec
mirapulec napsal 13.03.18 v 11:38 10b.

Jo.Zkučenosti opravdu přijdou až budeš po hlouhém přesunu zkučet,jak tě bude bolet prdel Jinak na silnici je KLEčko dobrý.Zkus jiné destičky,já jsem spokojenej,jen je potřeba v krizovce za to trochu vzít.

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 11.03.18 v 22:20 10b.

Simitom
Simitom napsal 11.03.18 v 15:53 10b.

Dobrá volba. V terénu se s ní rozhodně neztratíš.

Více komentářů



TOPlist