PROFIL MOTORKY

Honda CBR 1100XX Blackbird (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník drell
Vloženo 22.12.2016
Aktualizováno 30.3.2022
Zobrazeno 2 149x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


zatím super i když najeto za dva dny pouze 250km
.

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - super . . .

Recenze

Výroba Blackbirdu začala v roce 1996 a zastavena v roce 2007. Importy do Severní Ameriky ukončeno v roce 2003 ale prodeje pokračovali v Evropě až do roku 2007. Významné změny na Blackbird byl představen v roce 1999, kdy Honda přešel z karburátorů do PGM vstřikování paliva . Z roku 2001 Blackbird obdržel LCD sdružený přístroj . Od té doby, většinou se barevná schémata se změnily, ale výfukové a manipulaci s pohonnými hmotami systémy vyvíjely aby splňovala emisní normy a zachovat nebo zlepšit spotřebu paliva.

Zvláštní odchylky od původního modelu jsou:
1998
Modifikace na termostatu bydlení. Ostatní změny jsou minimální.
1999
Major aktualizace.
Systém vstřikování paliva PGM FI je představen.
Ram-air systém je představen. Poskytuje motor s větším vzduchem při vysokých rychlostech (nad 200 km / h nebo 120 mph) za použití aerodynamického tlaku, čímž se zvýší výkon motoru na reklamované 164 koní (122 kW) při 9500 otáčkách za minutu (na kliky). [ Upravit překlad ]
Revidovaný spojené brzdy se změněnou dávkováním mezi přední a zadní kola.
Palivová nádrž kapacita se zvýšila z 22 na 24 litrů.
Páčka sytiče je odstraněn ze sestavy levé straně spínače, jak je to již není nutné.
Ubytovat vzduchové trubky RAM, olejový chladič se stává nižší a širší.
Vnitřní a vnější vidlice pouzdra jsou širší, změna vidlice snižuje a posuvníky.
Boční stojánek kontrolky na přístrojové desce se stává varovná kontrolka FI.
Široká část přední nápravy (levá strana) se stává o 10 mm delší, což se místo ponechá-Přední náprava 10 mm kratší.
Dvě žárovky zadního světla jsou svisle, v minulých letech byli bok po boku.
Náboj přední kolo je zvětšená, brzdové rotory jsou změněny.
Spínač zapalování se změní a klíče jsou delší.
Nosiče rotoru, stator kryt a kryt spojky jsou světlé barvy titanu.
Počet lamel se snižuje z devíti na sedm.
Zadní vnitřní tvar změny blatník ubytovat další elektroniku.
Výkonu a točivého momentu čísla výrobce jsou 164 koní (122,3 kW) a 91,5 ft-lb (124 Nm) [ pochvalná zmínka potřebovala ]
2000
Žádné změny
2001
Nová přístrojová deska má nyní digitální rychloměr a další ukazatele, kromě otáčkoměru , který je nyní ve středu palubní desky.
2002
Nové mapování EFI splňovat emisní normy [ jaké? ] A eliminovat náhlé odezvu plynu při nízkých rychlostech.
výkonu a točivého momentu údaje výrobce snížen na 152 koní (113,3 kW) a 87,8 ft-lb (119 Nm)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
tominbrno
tominbrno napsal 18.11.18 v 15:19 10b.

Mildaz
Mildaz napsal 24.12.16 v 16:18 10b.

Krásná motorka, vždy se mi moc líbila

TDM851
TDM851 napsal 24.12.16 v 07:36 10b.

Nadčasová, silná, brzdí, sedí.. A bez zbytečné elektroniky pro mazánky .

Více komentářů



TOPlist