Původ naháče se nezapře. Hravost je na prvním místě.
Motorka koupena od FIRMA:Y Moto Praha (Praha 4-Braník) - Pohodové jednání a na všem jsme se rychle domluvili.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VFR 800X Crossrunner: důvod neuveden
Suzuki DL 1000 V-Strom: důvod neuveden
Kawasaki Versys 1000: důvod neuveden
První dojmy - Masakru silný stroj i když jsem jej nesměl kvůli zájezdu točit do vysokých otáček. Díky krátké převodovce na 1,2,3, a 4 rychlostní stupni a hře tříválce je stále živá. Jen škoda že v nízkých rychlostech se musí řadit vyšší rychlostní stupně. Jinak zažíváte mírné epileptické záchvaty od motoru.
Doplňky na motorce - Kufry GIVI, orogo hefty, padáky
Recenze
Stroj jsem si vybral čistě jako analytik, který chtěl motorku, která mi do budoucna ukáže můj cíl. Zda li se dám čistě na CENduro či naháče, či cestovní kapotáž. - že zrovna s podlsením zminovaným nemá nic společného? Naopak. Kapotáž a nádrž mají ohromný ochranný účinek pro nohy. Tělo je pak spíše jako na Enduru posazeno a pokud si snížíme plexi, cítíte se jako na naháči. Takže opravdu je to motorka, která spojuje několik stylů. Motor je naprosto ůžasný až na zmiňované epileptické záchvaty v malých rychlostech. Brzdy by chtěli lepší páčky. Zdá se mi že na ně oproti Hondě 900 Hornet musím mačkat zbytečně moc. TCS je při kombinaci 115PSI s pouhých 210kg vhodné.
Vzhledem k možnosti výbavy kufrů se chystám příští rok na delší dovolenou. Náseldně napíšu své dojmy. Ale myslím si že dlouhé cestování nebude problém.
A já, že jí prodám .
Dost Dobrá moto !!
Take ji chci
Přemýšlím o nových barvách na rok 2017
.
.
.přeji milion spokojených km..
Ať slouží