4 cesťáky z Japonska: NT1100 vs. Versys 1000 vs. GSX-S1000GT vs. Tracer 9 GT
06.04.2023
06.04.2023
13.07.2020
09.05.2019
01.02.2016
07.12.2015
16.04.2012
01.06.2023
09.03.2022
05.10.2021
08.06.2021
12.10.2020
06.11.2018
30.12.2015
30.09.2014
16.09.2014
12.03.2012
17.01.2012
08.11.2011
17.10.2011
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2022 | 2023 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||||
Objem | 1043 cm3 | |||||||||
Výkon | 86.8 kW | 87 kW | 85 kW | 88.2 kW | 87.6 kW | 88.2 kW | ||||
Výkon při otáčkách | 9000 ot/min | |||||||||
Točivý moment | 102 Nm | |||||||||
Otáčky při max toč.mom. | 7700 ot/min | 7500 ot/min | 7700 ot/min | 7500 ot/min | ||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||||
Chlazení | Kapalina | |||||||||
Uspořádání válců | Řadový | |||||||||
Počet válců | 4 | |||||||||
Rozvod | DOHC | 2xOHC | DOHC | |||||||
Ventilů na válec | 4 | |||||||||
Vrtání | 77 mm | |||||||||
Zdvih | 56 mm | |||||||||
Kompresní poměr | 10.3 : 1 | |||||||||
Příprava paliva | Vstřikování | |||||||||
Startér | - | Elektrický | ||||||||
Počet rychlostí | 6 | - | 6 | |||||||
Sekundární převod | Řetěz | - | Řetěz | |||||||
Typ rámu | - | Páteřový | - | Trubkový | Dvojitý páteřový | |||||
Materiál rámu | lehká slitina | - | lehká slitina | - | lehká slitina | |||||
Zdvih předního odpr. | 150 mm | - | 150 mm | - | 150 mm | |||||
Zdvih zadního odpr. | 150 mm | - | 150 mm | - | 150 mm | 152 mm | ||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||||||
Rozměr předního kotouče | 300 mm | - | 300 mm | 310 mm | ||||||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | |||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||||||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | - | 17 " | |||||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | - | 17 " | |||||
Rozměr přední pneu | 120/70-ZR17 M/C (58W) | - | 120/70-ZR17 | 120/70ZR17M/C (58W) | ||||||
Rozměr zadní pneu | 180/55 - ZR 17 M/C (73 W) | - | 180/55-ZR17 | 180/55ZR17M/C (73W) | ||||||
Rozvor | 1520 mm | |||||||||
Úhel hlavy řízení | 27 ° | - | 27 ° | 34 ° | 27 ° | |||||
Závlek předního kola | 107 mm | - | 106 mm | - | 106 mm | |||||
Světlá výška | - | 150 mm | ||||||||
Výška sedla | 845 mm | 840 mm | 820 mm | 840 mm | ||||||
Výška sedla max | - | 840 mm | - | |||||||
Suchá hmotnost | 239 kg | - | ||||||||
Pohotovostní hmotnost | - | 239 kg | 250 kg | 257 kg | 253 kg | |||||
Užitečná hmotnost | - | 220 kg | ||||||||
Objem nádrže | 21 l | - | 21 l | |||||||
Množství oleje | - | 3.2 l | - | |||||||
Spotřeba | 7 l/100 km | - | 6.2 l/100 km | - | ||||||
Maximální rychlost | - | 205 km/h | - | 225 km/h | ||||||
První cena | 309000 Kč | - | 314900 Kč | - | 319900 Kč | 309900 Kč | ||||
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 414900 Kč | - | |||||||
Poznámka | - | Model SE je vybaven KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension), KQS (Kawasaki Quick Shifter), LED světly nebo možností připojení k Smartphonu. | - | |||||||
Výměna motorového oleje | - | 12000 Km | - | |||||||
Seřízení ventilové vůle | - | 42000 Km | - |
Versys 1000 - Jazdená šedá mýška, která ...
Zážitku z Chorvátska, Ostrov Pag
MotoVlog SK/CZ :)
4 cesťáky z Japonska: NT1100 vs. Versys ...
Kawasaki Versys 1000, ideální stroj na r...
Novinky Kawasaki 2022 naživo: V hlavní r...
Kawasaki Versys 1000 SE Metallic Carbon ...
ABS - porucha
Novinky Kawasaki 2021 naživo: V hlavní r...
Kawasaki Versys 1000 model 2020
Kawasaki mění taktiku: standardní Versys...
Kawasaki Versys 1000 SE vs. BMW S 1000 X...
Rumunsko 2019 Baile Herculane
Turecko 2019
Kawasaki 1000 Versys SE: Jednostopé SUV
Kawasaki Versys 1000
Kawasaki Versys Ignorantenbande sraz ne...
Testování ( Versys 1000 vs. Z1000SX )
Kawasaki Versys 1000 (2015)
Intermot: Kawasaki Versys 1000
Kawasaki Versys 1000
Kawasaki Versys 1000
Kawasaki Versys 1000
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Zavrčení elektroniky po zapnutí klíčku | 7 | 14.3.2024 16:53 | ||
Technika | Kontrolka motoru | 4 | 26.2.2024 19:31 | ||
Opravy a údržba | Nejade | 12 | 22.2.2024 20:44 | ||
Opravy a údržba | Kawasaki Versys 1000 = plíšek v nádobce brzdové kapaliny | 13 | 7.2.2024 08:52 | ||
Vyjížďky | Motokemp Netolice 2024 | 1 | 31.1.2024 13:27 | ||
Pokec | Soutěž o nejvyšší nájezd kilometrů | 133 | 31.1.2024 13:25 | ||
Silniční cestovní | Výška řadící páky | 5 | 16.11.2023 08:12 | ||
Vyjížďky | Motokemp Netolice 2023 | 8 | 2.8.2023 05:23 | ||
Opravy a údržba | Prvni start po zime - stare palivo | 36 | 20.3.2023 14:04 | ||
Silniční cestovní | Kdyby někdo uvažoval podobně jako já, co by jste vybrali a proč | 31 | 15.1.2023 20:44 | ||
Japonské | Kawasaki Versys - otaceni retezu na volnobeh | 6 | 6.1.2023 20:49 | ||
Silniční cestovní | Kawu Versyse ve výbavě s SE nebo ne | 8 | 7.8.2022 19:30 | ||
Výběr moto | Versys pro velkeho zacatecnika | 19 | 23.7.2022 20:32 | ||
Enduro & funbike | Versys 1000 návod | 3 | 2.6.2022 08:57 | ||
Opravy a údržba | Serizeni svetel Versys 1000 | 28 | 20.4.2022 10:22 | ||
Opravy a údržba | Vidlice Versys 2016 | 4 | 9.3.2022 04:08 | ||
Japonské | Palivová mapa z Ninja 1000SX na Versys 1000 | 3 | 28.1.2022 19:23 | ||
Vyjížďky | Motokemp Netolice 2022 | 3 | 18.1.2022 20:54 | ||
Vybavení | Kdo vyrobí držák na textilní brašny | 11 | 15.8.2021 16:44 | ||
Silniční cestovní | Kawasaki Versys 2017 - obsah nádrže | 18 | 5.8.2021 16:44 |
Po Hondě Hornetu 900 jsem chtěl opět spíše čtyřválec, ale protože na dlouhé letní cesty bych uvítal...
Velký Versys se mi nikterak extra nelíbil, ale po srovnání priorit (čtyřválec, lehce vyšší podvozek,...
Velká a pohodlná motorka na cestování.
Krásný sametový čtyřválec. Ještě jsem na něčem takovém nejezdil i když Magna VF 750C se svými 4 válc...
Fakt takova univerzalni, pohodova, "vyletni" enduro motorka na jezdeni po nasich silnicich za vyborn...
Velký Versys nahradil v garáži menšího. Takže je tam teď míň místa.
Koupeno u dirtbikes Opava provozovna Hlučín. Modelový rok 2019 do provozu 6 /2020 v barevném provede...
Stroj pro sportovní a dlouhé cestování, perfektní pozice jezdce, ochrana, výborný stavitelný podvoze...
Tak jsem se nechal prodejcem ukecat...a dobře jsem udělal.
Macatá holka z japonska. S chutí k životu, která ráda vyhoví jak kochačce, tak svižnějšímu pobídnutí...
Velmi pohodlný cesťák s výborným motorem
Kawasaki Versys 1000 S 2023. Skvělá cestovní motorka, se kterou mě letos čeká 2. sezóna, na kterou s...
Cestovní super pohodlná motorka, která dokáže i pěkně potěšit při rychlé jízdě.
Takový předvánoční dárek pro SEBE a manželku
Kvůli havárii minulého modelu jsem samozřejmě přešel k modelu novějšímu.. vše co bylo uvedeno u před...
Jednoznačně skvělá, výborně ovladatelná s dobrým výkonem. Pohodlný a parádní cesťák, který se překva...
Vzhľad je diskutabilný, ale jaszdí super
S motorkou som maximálne spokojný, popísal som ju vo videu :)
Velký Versys se mi nikterak extra nelíbil, ale po srovnání priorit (čtyřválec, lehce vyšší podvozek,...
Po dvou sezonach na naháčích jsme plánovali víc cestovat. Versys byla láska na první pohled, pak už ...
Je to už dlouho co jsem byl na této výstavě a to ještě v Praze. V Brně nikdy. Protože mi zbyl jeden ...
Asi jak se stalo mou tradicí a zvykem, zimní měsíce kdy se nedá jezdit nebo spíše nejezdí, využívám ...
Letošní rok jsem plánoval spoustu výletů. Všechno to ukončila křižovatka u Církvice 15.3.2023. Jel j...
Motorka koupena 17.09.2023 od prvního majitele v ČR. Počet projetých litrů benzínu: 54,08 l. Ce...
Ve čtvertek 12.10. jsem dostal telefon, že objednané sedlo na Versyse je hotové a kdy si pro něj při...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.4/10 |
Průběh výkonu | 9.7/10 |
Vibrace | 9.1/10 |
Převodovka | 9.2/10 |
Mechanická hlučnost | 9.0/10 |
Zvuk | 8.5/10 |
Spolehlivost | 9.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.2/10 |
Těsnost tlumičů | 9.8/10 |
Tuhost rámu | 9.6/10 |
Jízda | |
Sport | 8.2/10 |
Město | 8.5/10 |
Cestování | 9.9/10 |
Terén | 3.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.5/10 |
Ceny servisu | 6.8/10 |
Servisní síť | 8.0/10 |
Dostupnost dílů | 8.9/10 |
Nabídka doplňků | 7.6/10 |
Servisní intervaly | 9.0/10 |
Terén | |
Brodivost | - |
Výška | - |
Ochrana motoru | - |
Skoky | - |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.8/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.4/10 |
Ochrana jezdce cestování | 9.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Ducati Multistrada V4 / S | se specifikací nesmyslná cena |
Yamaha Tracer 9 / 900 | tříválec? nevim no, nelíbila se mi, menší nádrž |
Suzuki DL 1050 V-Strom | dvouválec, nižší výkon |
Triumph Tiger 1200 | se specifikací nesmyslná cena |
BMW R 1200 GS Adventure | se specifikací nesmyslná cena |
Honda NT1100 | dvouválec, nižší výkon, nelíbila se mi v kombinaci s alu kufry |
Honda CRF1000L Africa Twin | šotolinky jezdím naprosto minimálně |
Kawasaki Ninja 1000SX | Na naše chátrající cesty má Versys příjemnější podvozek a to pohodlí, nebylo dlouho o čem přemýšlet |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Četl jsem, že má strašně tvrdý podvozek a skáče. Navíc se mi nelíbí budíky. Za ty peníze bych tuto výbavu nekoupil. |
Yamaha Tracer 9 / 900 | |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Nebola vhodná ponúka :) |
Suzuki DL 1000 V-Strom | 4 valec mi pasuje viac |
Honda XL750 Transalp | V době koupě se teprve dostávaly první kusy k prodejcům, cena po přidání pár doplňků srovnatelná s Versysem a jen 750ccm |
Triumph Tiger 1050 | cena, ovladatelnost vypinaču na rukojeti, blinkry,cena nahradních dílu a dle recenzí poruchovost, |
Yamaha Tracer 9 / 900 | byla to novinka za vyšší prachy.. |
Triumph Tiger 1200 | Moc krasny masiny, ale neduvera ve znacku, u Street Tripla se sypaly motory, problemy i s minulou generaci Exploreru co vim od servisaka, mozna dnes uz vse OK, ale nejaky nedobry pocit ve mne zustava. |
CFMOTO 800MT | Vzal jsem radeji 4valec. U CFMoto chybel takovy ten pocit, jo, to chci. Navic na Versyse 1000 jsem nenasel negativni recenzi ani negativni zkusenosti. Az podezrele vychvalovany stroj. Kdyz jsem ji nasel za prijatelnou cenu, tak jsem po ni sahnul. |
Suzuki DL 1000 V-Strom | Výhodná koupě od souseda v garáži a Versyse měl 3 roky! |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Poměr cena/výkon super. Ale je hrozně tvrdá a na mě malá (185). A ten displej a lá potápěčské brýle je fakt moc... |
BMW S 1000 XR | Super motorka, ale nutí Vás jet tak, jako by Vaše jízda měla být ta poslední...mám se rád a s takovou motorkou bych tady dlouho nebyl. Jinak to samé co u GS...po naklikání cena 530 000 s kuframa. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
CFMOTO 700MT | Pouze první generace, nájezdy okolo 50 tisíc km. |
Yamaha XT1200Z Super Tenere | Nevyhovovala |
Suzuki GSX-S1000GT | Už moc vysoký posez, měl jsem pocit že sedím na enduru, a ne na sportovním cesťáku. |
Suzuki V-Strom 800DE | Skvělá, silná, velká, drahá. Spíš konkurence pro ostatní velký endura typu GS, Africa, Tenere 1200, Tiger 1200. Čistě na silnici, občas chci ject mimo, i když né úplně hard enduro. |
Honda NT1100 | na mě moc vysoká |
Honda XL750 Transalp | - bohužel jsem se trefil do období kdy mají dlouhé okno bez vývoje, Versys 1000 je monstrum a nehezké |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Tracer je přeci jen sportovně cestovnější než Versys. Navíc motoricky je to novější model což u Versysu je jen vylepšování verze z roku 2012. |
Aprilia Tuono V4 1100/RR | Aprilia je srdcovka, ale litrový Versys mi seděl posezem stejně dobře jako Capo, takže byl zařazený jako další možnost, kdyby se žádná Aprilia nesehnala. |
KTM 1290 Super Adventure | Měl jsem ji několik měsíců, uhlazený motor ideal na cestování, aale pořád tomu něco chybělo |
Yamaha MT-09 | |
Yamaha TDM 900 | Vysoké ceny dostupných kusů,vyšší hmotnost |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Výrazně těžší, méně ovladatelná, ale za to o dost kulturnější. |
Honda NT1100 | |
BMW R 1200 GS | Čtyřválec mě moc nebavil |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | |
Honda NT1100 | Nechtěl jsem 4válec, žádná barva co by se mi líbila, s Hondou větší zkušenosti mám |
Suzuki GSX-S1000GT | I když čtyřválec, tak je to spíš cestovní enduro a hlavně jsem po letech strávených na endurech chtěl cestovní čtyřválec. |
Honda CB 600F Hornet | Možná někdy časem, až se trochu vyjezdím a nevyhovoval by mi naháč |
BMW R 1200 GS | |
Honda NT1100 | Barevně zajímavější,design,výkonější,ale i trošku dražší ale já jsem ji nekoupil proto,že jsem už měl i předchozí moto Hondy a jezdily bez poruch a oprav. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2022 | Leonekx | manual_versys_1000_2.pdf | 43 MB | Vytaženo a převedeno do pdf ze stránky https://www.kawasaki-onlinetechinfo.net/manuals. |
2022 | Leonekx | manual_versys_1000s_.pdf | 50 MB | Kawasaki Versys 1000S 2022 EN |
2015 | mili69 | service-manual-versy.pdf | 19 MB | |
2012 | Rik333 | service-manual-...-_2012-_eng.pdf | 16 MB | Kompletni servisni manual pro Kawasaki Versys 1000, rok 2012. V anglictine. 689 stran v PDF. |
2012 | stokly | kawa.pdf | 11 MB |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Mitas Sportforce+ EV | 17" | Zadek | 1 | Slušná pneumatika za rozumnou cenu. | 26.09.2023 v 19:04 |
Metzeler roadtec 01 | 17" | Předek | 4 | prostě mi nesedla ,nikdy jsem na žádné moto neměl horší pneu... | 25.05.2020 v 08:23 |
Metzeler roadtec 01 | 17" | Zadek | 2 | a -celkově nikdy víc varianta b mě prostě nesedla a tudíž n... | 05.10.2019 v 21:24 |