Po víc než roční přestávce je R6 zpátky, převlečená do slušivé červené barvy.
První dojmy - Prý proč jsem si koupil druhou motorku stejnou jako první. Blbost. Každá mašina je něčím jiná. Er šestek v tomhle ročníku moc není, ale měl jsem štěstí a sehnal jsem a navíc za vcelku slušnou cenu. Nejdřív jsem si nemohl zvyknout na sportovnější posaz, ale pak se to tak nějak poddalo a jako bych s ní srostl a ani při mojí postavě nemám problém ani na delších trasách.
Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil jezdcům, kteří už mají nějaké zkušenosti, stejně tak jako začátečníkům, pokud ovšem mají v hlavě mozek a přiměřeně citlivé zápěstí pravé ruky.
Doplňky na motorce - Po kreši, který utrpěla hned začátkem svojí kariéry, jsem zvolil místo modré trochu živější barevnou kombinaci v červené barvě. Dostala taky jiné padáky, závaží a tmavé dvojitě prohnuté plexi, které činí rychlou jízdu snesitelnější, ale i tak je těžké se za dost skromně řešenou čelní kapotáž schovat. Pořídil jsem LED miniblinkry, ale v kvalitních výrobcích z Číny jsou studené spoje a některé diody svítí jenom občas, takže asi dojde k náhradě klasickými žárovkovými miniblinkry.
Recenze
Super stroj, který asi hodně dlouho za nic nevyměním. Jede skvěle. Motor pěkně táhne i v nižších otáčkách, kolem 8 tisíc už začíná rvát, ale přechod není nijak nepřiměřený. Zatím jsem nezkoumal brzdové obložení, ale přední brzda mi připadá tak trochu slabší, zatímco zadek opravdu pěkně bere, aniž by šla hned do smyku. Podvozek je klasika supersport, z děravých cest pěkně bolí zadek, ale jinak sedí jak přibitá. Není třeba ji nijak moc přemlouvat a hned jede za roh. Místo pro spolujezdce je skutečně zoufale prťavé, ale stejně dostala místo sedla deklík s opěrkou zadku. Úložný prostor velice skromný, pojme vestu, lékárničku a nářadí už pak musí zůstat v garáži. Nejezdím sice žádnou střelbu, ale pápne si nejmíň 6,5 až 7 na 100, při krutější jízdě samozřejmě víc.
Tak je to spravne, sudruzi, tak to ma byt
Dobře vyladěný
Krasna mnoho stastnych km
Moc pekna