renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6 (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník fzr6
Vloženo 23.12.2009
Aktualizováno 15.12.2020
Zobrazeno 7 511x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Malá hbitá šestistovka - jezdí se na ní dobře

Více fotografii

Výška jezdce: 189 cm

První dojmy - nevím, je to dávno, už si nepamatuju..

Motorku bych doporučil pro - mě !!!

Doplňky na motorce - jenom ptákoviny co má asi každý jako padáky, štelováky vidlic, krytka sedla apod.
A teď už i ten laďák..

Recenze

Po prodeji FZR, jsem nevěděl co pořídit, chtěl jsem něco silnějšího (samozřejmě), sportovnějšího ale přitom stále vhodného na naše cesty. Chtěl jsem zůstat u Yamahy, protože jsem byl s ní spokojený a je mi taknějak sympatická. Takže se mi na výběr zúžil na t-cata, t-ace, R1 a R6.
ThunderCat - téměř to samé co fzr, a má škaredý předek, líbí se mi hlavně z boku
takže ne.
ThunderAce - měl ho bratr, výborná motorka, skvěle se mi na ní jezdilo, skoro
jsem ji koupil..
R1 98-01 - no vyměkl jsem.. asi by to byl pro mě velký krajíc a spíš bych jezdil s
obavami než s radostí ( DNES UŽ BYCH SE ALE ROZHODL JINAK... ).
R6 - lehounká, rozvor jako 250ka, motor lačný po otáčkách a někde se psalo, že
podvozek neni přehnaně tvrdý.. a supersport jsem chtěl vyzkoušet, takže bylo rozhodnuto.

Možná by mi víc sedlo CBR 900(929) nebo GSX-R 750, jenže FireBlade mě napohled nijak neuchvátil a GSX-R z těhle let se mi vůbec nelíbí... Ale třeba kdybych se svezl, mluvil bych jinak.

Našel jsem inzerát na R6 za docela dobré peníze, ťuknutou na předek a opravenou. Sice jsem při prohlídce zjistil, že do ní budu muset ještě něco nasypat, ale chtěl jsem už jezdit a v této barvě jsem ji chtěl mít, tak jsem ji koupil.
Je přivezená z itálie, v čr jsem druhý majitel. Při koupi měla najeto
33 000km - ale čert ví jestli je to 100% pravda.. Byla docela zanedbaná, umaštěná, pár oděrek ale žádná hrůza. Moc mě nepotěšilo, že skoro všechny spotřební věci byly zralé na výměnu a ještě se musely řešit problémy s převodovkou. Pomalu ji dávám do stavu v jakém ji chci mít.
Jinak motorka je to výborná ve své třídě (teda podle mě), její design se mi líbí čím dál víc, jízdní vlastnosti jsou vynikající, jen se musí jet po dobré silnici..
Ve dvou sice lze jezdit taky, ale radši jen kratší vzdálenosti. Jednak ta jízda není úplně ono a ani spolujezdec si moc radostí neužije. Nejdál ve dvou jsme jeli 300km - a to je asi maximum.

43 000km - spokojenost. Vadí mi jen ta hrubá převodovka, skoro jako u V3S...
Oleje trochu sežere, tak do půl litru na 6 000km. Do výměny ale nemusím dolévat.
Mihla se i jako komparz v jednom místním amatérském filmu. Škoda jen, že z toho nevznikly akčnější záběry.

47 000km - no, zatim mě jěště neomrzela:) Na hrbolatých okreskách se mi vyplatilo nastavit podvozek tak, že předpětí vidlic i centrálu dát na standart a jinak všechna tlumení na minimum. Časem jsem zjistil, že to jde i líp poladit. Jinak většinou využívám standartní nastavení.
Při jízdě na okruhu si jako hobík nemůžu na nic stěžovat - tady je prostě nemá chybu!

No a jelikož se občas "zadaří", tak jsem se na dromu potkal s přemotivovaným "pretěkárem" a byl z toho první pád.. Akorát to vyšlo na zimu, ať je co dělat...





Tak, operace se nám oběma podařily a motorka i já zase jezdíme:) sice je to na ní trochu vidět ale to se nedá nic dělat.. Kdo má rád hledání pěti rozdílů, může to porovnat z fotek (malá nápověda - přední maska). Pozitivní na tom pádu bylo, že jsem se aspoň při opravě naučil pár nových věcí.

52 000km - I když byla postavena jako radikální supersport, je i dost praktická - (a být pohodlnější tak je skoro jako CBR600F Kdo si zvykne na skrčenou pozici za řídítky, može na R6 dat i nějaký ten výlet.
Několik detailů, které potěšíly při cestování:
fungující kapotáž(na svou kategorii), plechová nádrž na tankvak, hodně místa pod sedlem(dají se využít i boky podsedláku), bezproblémové uchycení zavazadel - slouží k tomu háček + oko na stupačkách, dále lze použít i děrovaný držák RZ a ještě čtyři měkké očka pod sedátkem. Háčky na uzamčení přilby a připravený prostor pro U zámek. Hodiny + odpočet rezevy. Jednoduše sklápěcí zrcátka. Spotřeba mírně pod 5l při jízdě lehce nad dovolenou rychlostí.

60 000km - stále je ok. jenom času na ježdění čím dál míň...






Proběhla výměna zadní rozety (+ 2 zuby) pro větší srandu na silnici. Ze začátku to byla paráda, ale hodně brzy jsem si na to zvykl.. každopádně se s tím jezdí líp, doporučuju! Jen se musí počítat s tím, že tachometr přidává na každých 50km/h 2km/h navrch.
K šedesátce dostala homolog. laďák, servis a repasi vidlí. A docela tím omládla.

70 000km - a Yamaha se pořád drží.
Nechal jsem jsem vyměnit rozvoďák, spíš pro sichr, než že by to bylo nutné. Motor už nemá tak úplně čistý zvuk jako dřív, ale to poznám asi jenom já. Nejhorší "závada" kterou motorka má je nyní ta cifra na tachometru, protože se stala prakticky neprodejnou. Prostě 18ti letá šestistovka s 72t km na budíku a s pověstí že motor nevydrží víc jak 50 tisíc mnoho kupců nepřiláká. Takže nezbývá nic jiného, než že to spolu potáhnem dál...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
RickVFR
RickVFR napsal 20.09.11 v 19:59

Fajná R6 nech delá radost na cestách. Davam jasných 10 bodú

Diegow
Diegow napsal 05.07.11 v 08:04

parádní R6 10B

Sphere
Sphere napsal 11.05.11 v 08:29

moc hezká a zdá se že stím umíš zacházet

cat-nikita
cat-nikita napsal 01.04.11 v 17:57

Jde ti to s ní

4star
4star napsal 27.02.11 v 23:06

at ti dela radost 10B

Více komentářů



TOPlist