Taková hračka na okruhový ježdění
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - . . .
Recenze
Koupena na podzim 2010, takže na první svezení na okruhu se zatím těším...
Začíná se oteplovat
Tak motorka má za sebou závodní minulost, měla jezdit republiku 2004 a poslední 2 roky c.e.c.
Koupil jsem ji upravenou,takže vše co na ní je není mojí zásluhou.
Jedná se okompletní podvozek WP, upravený motor 125PS . dále je tam elektronika od pana Ešnera,řadící poloautomat,velkej chladič,řetězovka 520,kompletní leo vince,PP řidítka.chybí zde alternátor,vrtule na chladiči a vlastně všechno, co by bralo elektriku.
jako live timer se používá PDA s race chronem - za čež moc děkuju předchozímu majiteli.
k motorce jsem dostal nahřejváky,náhradní stupačky atd, takže teď už jen vyrazit na okruh a po letech na superduke si zvykat na něco úplně novýho
EAGLERACING
dnes jsem oběvil stránky týmu eagleracing, ktrý doporučuju všem,kteří se zajímají o okruhový ježdění, jsou zde rozepsaný úpravy motocyklu,nastavení podvozku!!! ideální průjezdy okruhů a spousta skvělejch informací
co se týče nastavení,snížím pro příště útlum stlačení zadního tlumiče
PŘEDNÍ VIDLICE - příznaky a jejich příčiny
Příznak: Vidlice nevyužívá celý rozsah, jízda je tvrdá, v zatáčkách špatná trakce
Příčina: Tvrdé nebo tvrdě nastavené pružiny nebo velký útlum stlačování, příliš nahuštěné pneumatiky
Příznak: Přílišné ponořování, měkké pérování
Příčina:Měkké, nebo měkce nastavené pružiny, malý útlum stlačování
Příznak: Tvrdá jízda přes malé nerovnosti, ale je využit celý rozsah zdvihu
Příčina: Velký útlum stlačování
Příznak: Dobré pohlcení první nerovnosti, ale následující s problémy, špatná trakce v hrbolatých zatáčkách
Příčina: Velký útlum roztahování
Příznak: Vidlice se příliš rychle vrací do výchozí polohy, špatná trakce v hrbolatých zatáčkách
Příčina: Malý útlum roztahování
ZADNÍ PÉROVÁNÍ - příznaky a jejich příčiny
Příznak: Pérování nevyužívá celý rozsah zdvihu, tvrdá jízda, špatná trakce na nerovném výjezdu
Příčina: Příliš tuhá pružina nebo příliš velké předpětí, velký útlum stlačování
Příznak: Při brzdění se zadní kolo rozskáče, na nerovném výjezdu ze zatáček nedostatečná trakce
Příčina: Velké předpětí (možná kvůli příliš měkké pružině), velký útlum stlačování
Příznak: Kolo odskakuje na ostrých krátkých hrbolech, dlouhé vlny ale sleduje dobře
Příčina: Velký útlum stlačování
Příznak: Kolo odskakuje při přejezdu několika nerovností za sebou i přes ostré hrboly
Příčina: Malý útlum roztahování
Příznak: Dobré pohlcení první nerovnosti, ale na dalších již odskakování. Špatná trakce při výjezdu z hrbolatých zatáček.
Příčina: Velký útlum roztahování
další věc je informace o ideální teplotě vody v chladiči:
optimální teplota je do 80 st., pro max. výkon 70-75 st.C. Pokud je teplota 100 - 105 st.C, pak ztrácíte 5 - 8 koní. Pokud chladič neuchladí vodu narůstá i teplota oleje, což je velice špatné pro motor.
To je jen něco málo ze stránek
http://www.eagleracing.cz/
moc doporučuju navštívit!!!
27.4 2011 autodrom vysoké mýto
6.7.2011 RACECHRONO
s tímhle programem mě naučil zacházet a vlastně mi ho rozběhl v PDA předchozí majitel, za což mu moc děkuju. teď jsem udělal malý video o tomhle programu, třeba to někomu pomůže
29.8.2011
Brnos DA racing
Zima 2011 - 2012
tak máme nový pružiny od ohlins,novou náplň,kratší podsedlák,nový kapoty - replika Biaggi .-)
sezóna 2012
Je to hrozný, ale v sezóně vůbec není čas psát,tak jen rychlý schrnutí
Absolvovali jsme pár volnejch jíd v Brně.Myslím,že ty celodenní jsou super. Pár svezení s agenturou, racetrack i fiala motorsport super
no a s fialou pannonie,která mě fakt nadchla
Jinak letos žádnej pád ani žádná závada,takže už se těším na tu další
Zima 12/13
Tak jsem ji nechal prohnat servisem a trochu poladit v yamaze HK a přebrzdit v bejvalým itermotu,teď motopower u pana Látra
s výsledkem jsem moc spokojenej, 125PS a 70Nm není na 02 vůbec špatný
sezóna 2013
No, a další rok za náma. Letos jsme toho nenajezdili tak moc. Nějak nebyl čas a počasí na prd. Nevím, no, snad to příští rok bude lepší
Nejvíc mě zklamalo zrušení trojligy, kterou jsem si chtěl zkusit, tak jsem si náladu zlepšil alespoň výletem s nokamotem na slovakii, která je super.
Motorka zase šlapala jako za mlada a motorem stačí i úplně novejm sériovejm šestkám, což mám vyzloušený a mám z toho radost. No a proto, aby mě motor vydržel co nejdýl ve skvělý formě, rozhodl jsem se ho v zimě nechat zrepasovat.
Zima 13/14
Tak přidávám pár fotek z zimní repase motoru. Po rozdělání mě překvapilo, že je jak novej a vše je v super stavu
Taky jsem poprvé viděl, jak je vlastně dělanej vršek a ostrý vačky, který v motoru jsou vysvětlujou tech nabržděnejch 125PS
Takže rychle nakoupit
Spojkovej koš přijde až po svátkách
A dvorní mechanik Petr Mlateček, nejlepší motorář široko daleko se může pustit do díla
Klidně můžeš.Tahle motorka nebyla jako většina "okruhovek" přestavěná do laminátů až po tom, co ji někdo rozstřelil na silnici a nevyplatilo se ji opravovat, ale už jako nová.Tudíž je na ní udělaná hlava,má ešnerácký zapalko(u něj jezdila na vrcholu svý slávy),kopletní svody s koncovkou,natryskovaný karbíky,upravený sání a spousta dalšího za dost peněz. letos byla v hradecký yamaze na motoru a u látra přeměřená. jen díky velkýmu chladiči se teplota pohybuje i v největších vedrech mezi 80 - 85 stupni,což může dělat 5-10%výkonu oproti 105stupňům,absence alternátoru uděla asi 3-5 ps. nicméně víc než výkon bych ocenil krouťák, kterej je naprosto luxusní.
Na druhou stranu mi bylo panem Látrem řečeno, že měření bylo provedený v ideálních podmínkách - teplota, tlak, že ve vedru bych naměřil asi o 3 ps míň
Nicméně p.Látr má brzdu na super úrovni a měření trvalo asi 45min
Nevím, proč tomu nevěřit
Ve vší úctě k panu Látrovi... Tomu výkonu nevěřím ani omylem...
Máš to pekny,tak někdy v mejtě
dík