Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Silné stránky
malý, lehký a svižný motocykl
relativně nízko sedlo
Slabé stránky
výkon na dálnici
na delší cesty sedlo nic moc (nad 200km za den)
Moje úpravy |
plexi štítek PUIG |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Spojka | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 3.7 |
Brzdy |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | kolébkový ze svařených ocelových trubek |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Velmi špatné, ale nejednalo se o značkový servis. Po poruše řídící jednotky mi po 14 dnech a různých výmluvách v prvním servisu řekl, že dával přednost stálým zákazníkům. V druhém servisu se jim také do toho nechtělo. Asi po měsíci jsem si chtěl mašinu odvézt neopravenou a najednou to šlo (sice s chybami: chcípák mi nefunguje, řídící jednotka je do XL700, vypínání motoru při vyklopení policajta taky nefunguje). Po těchto zkušenostech si opravy dělám sám. |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 450 až 500 km |
Obecné
Moje závady | po 3 měsících od koupě odešla řídící jednotka jinak nic |
---|---|
Použitý spotřební materiál | obě pneu řetězová sada komplet svíčky bohužel řídící jednotka motorový olej |