PROFIL MOTORKY

Yamaha XT 660 Z Tenere (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Petr-RSV
Vloženo 18.6.2008
Aktualizováno 24.1.2011
Zobrazeno 26 350x
HODNOCENÍ PROFILU OD 47 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Hodnocení motorky
Nalezeno 37 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Nový
Pořizovací cena: 184 000 Kč v základu
Silné stránky

Univerzální motorka, děvka pro všechno
Nízká spotřeba všeho.
Spolehlivá (i po měsících čekání na jaro chytne hned, nežere olej - náplň klesne po rysku přesně v momentě servisního intervalu na výměnu)
Celkem nezničitelná
Velmi dobrá ergonomie při jízdě ve stupačkách.
Dojezd kolem 450-500 km na nádrž (po silnici).
Velká brodivost (sání i výfuk pod vysokým sedlem)

Slabé stránky

Trošku při těle.
Vysoké sedlo.
Chybí šestá rychlost.
Přední vidlice je na obravdový terén slabá, stejně tak centrál.
Origo kufry se zdají nepříliš "páduvzdorné" - naopak pro použití na silnici jsou super (snadná montáž, malý nosný rám, vodotěsné...)

Moje úpravy

Držák GPS + TomTom Rider, vyhřívané gripy Oxford + zvednutá řídítka o 30 mm, vysoký blatník Polisport, bustery Acerbis, trubkový padák pod motor, upravené rovné sedlo, origo kufry Yamaha + brašny Givi, plotna na zavazadla Touratech, výfuky Akrapovič Tenere Titan s homologací a tlumivkami, obuto TKC-80 a zadní E-09...

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 4.8

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Dvojitý ocelový kolébkový s olejem uvnitř.

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Terén
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Terén

Brodivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Výška
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana motoru
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Skoky
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž 450-500

Obecné

Moje závady EDIT: Takže jsem ji na jedné z lesních vyjížděk na bahýnku odložil na obě strany. Na levou to bylo tak ve 40ti v lese a všechno pobraly plastové padáky a blaster, který je prodřený skoro skrz. Na pravou stranu jsem ji odložil na bahně v malé rychlosti a tam není vidět nic.
25.6. Motorku jsem na místě "odložil", nemá ani škrábanec, ale asi se nějak uvnitř pohlo zrcátko a pnutím a vibracema po následné rozbité cestě prasklo :-(.

Sport

Použité pneumatiky Continental TKC-80 Twinduro
Mitas E-09


TOPlist