renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XT 660 Z Tenere (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník M1Far1osh
Vloženo 26.5.2013
Aktualizováno 9.8.2023
Zobrazeno 8 755x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Khaki lak bez zvlastnich uprav.

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XT 660 R: Dobry kup lepsi varianty.

První dojmy - Jednovalec, predtim svezeni na XT660X,takze jsem vedel,do ceho jdu.akorat me hodne prekvapila ta vaha.Nic moc,preferoval bych lehci,nicmene jeste hodlam poridit centralni stojan,takze to bude zas o fous vic kg.

Motorku bych doporučil pro - Vyssi postavy,subjektivne chopper na dlouhych zdvihach.Proste pohodova motorka.Po instalaci Exanu jsem si dal peknou svici po zadnim a po dopadu prohnul koleno a jsem zvedav co bude dal ... Ale Tenerka to ustala :-D

Doplňky na motorce - SW-motech drzaky kufru, kufry 2x SW-Motech Trax 37L, Tankbag Givi na objímku nádrže, originál topcase Yamaha nebo válec Louis (dříve kufr Kappa monolock 46l, kufr Givi monolock E29 pokud namontovány kufry Alu Milánek, držáky Kappa PL/KL363), padáky HepcoBecker, Mitas E09 Dakar komplet, poté předek E-10 zadek E-09 asi nej kombinace, poté E-07 a dále uvažuji o návratu zpět k E-10+E-09, (než rozčísl kamen chycený do předního drapáku na Poloninách, tak bylo osazeno prodloužení blatníku + bazarový blatník černé barvy pro tento účel), později (aktuálně) Touratech vysoký přední blatník, vyhřívání rukojetí Oxford, 10W diodové přídavné světlomety, elektronický scottoiler, bastry, snížené Kahedo/Touratech sedlo, do terénu boční vaky Explorer od Motovaky.cz, ochrana hrazdy ProTaper z BikersCrown atp.
Nová řetězovka byla potřeba až v 26tis.km. Na ní instalován zmíněný Scottoiler, aktuálně k 20.9.2018 tacho 33,333km. Každý cca rok, někdy ob sezónu (tzn. co 4-6000km podle volného času na jízdu) nutná výměna silentbloků v rozetě zadního kola.




Teď (10/2018) Exan oval stainless steel. Po laborování a shánění fólií na uzavření podsedlového místa po originálním výfuku snadná instalace a radost z jízdy násobně vyšší

























A tady komentovaná díra po sundání origa (fólie 12mm tloušťka k zálepu zpodsedla sehnána v Inkomo ČB za 200,- a v Autodesign tuning ČB Palačák pak alutermofólie 2mm na zalepení směrem zespodu - fólie je totožná jako tam už je od výroby kde izolujepodsedlové plasty od teploty originálního výfuku, cena opět 200,- a z obou zbylo ještě tak na 5 tenerek, protože jsem to neodhadl




Recenze

Jizda OK, zadni Metzeler Tourance me jednou neprijemne prekvapila klouznutim v zatacce,ale zase se po ubrani chytla,takze ok,pristi Mitas E09-slysel jsem jen samou chvalu.Spotreba 5l/100km at se vali 140 nebo 90km/h.Pro me subjektivne prijemne rozmezi otacek 4-5tis.ot./min,rychlost 90-120km/h (na tachometru).Dle radaru na vjezdech do vesnic/mest promeruje tachometr o 10km/h.Palivomer ukazuje rezervu a zacina pocitat km od hlasky potreby dotankovani, kdyz je v nadrze jeste 10l (dojezd 200km, z duvodu pohody osobne uplne do sucha nevyzkouseno).Jizda ve stupackach pohodlnejsi nez na XRV750 Africa Twin.Teren OK pokud je sucho,na mokro by to chtelo urcite gumy se spunty, do terenu radsi i blastery na riditka a dodatecne padaky (kovove).Sklopnou packu zadni brzdy bych taky uvital, radicka je takova uz z vyroby.Na kruhacich a pri pomale jizde obcas skoro porad nutno spojcit jednicku nekdy i dvojku, plyn dost citlivy.Cuka pri snaze o konstatni jizdu na trojku 50km/h.

PS1 07 2013
Už to cukání nevidím tak černě, spíš se mi to začlo líbit, jak je plyn přesnej/citlivej na sebemenší byť 1mm pohyb = úchylka? - narozdíl od cukání DSG v Oktáfce no to už je ovšem jiná kapitola
Spotřeba pořád 5,2-5?,takže OK.
Topcase Kappa 46 monolock + adaptér na zadek od Givi, kappu hned neměli (díky Lišov!)
Čekám jen na centrální stojan za rozumný peniz, blastry a origo bocni kufry včetně držáků a to už by nějak byl finál, bo powercommander a Vince laufy (zatím) nepotřebuju-ne ze by se nelibily
Jo a nechtěně omezovač na kruháči z 3 na 2 kvalt - pocit jak když někdo motku zpodzadku sebere a má se jít pěšky v tom lepším případě
A Vmax 167. šla by možná na tacho 170, ale proč jí trápit! S CBR 929 jsem to měl naopak, tam jsem si přečetl 269km/h z Lišováku na ČB a radši zaklap ze strachu o své bytí, byť dalších 20-30km/h (je to z kopce) se tam dalo z displeje hrdinsky vytěžit. No neměl jsem na to a jsem rád, aspoň si to tu můžu napsat.

Po problémech s odešlým regulátorem dobíjení (vydržel 10 000km) objednán a nomontován origo nový a přes motoinzerci-bazar sehnána "do foroty" komplet elektroinstalace (kabel s konektory).

11/2013 - Tourance vydržely 11000km. Akorát v offu "o ústa" díky jejich profilu. Aktuálně přezuto na Mitas E09 Dakar komplet. Tyto špunty bohužel strašně "zprasí" předek motorky, takže instalováno prodloužení blatníku + bazarový blatník černé barvy pro tento účel a k ochraně konektoru regulátoru dobíjení proti vodě.

17.06.2014 tacho 14001km.
Ke kufrům Alu Milánek objem 23l/kus pořízeny držáky Kappa PL/KL363.
Tankbag Givi na objímku nádrže (starší model, novější se už nedotýká řídítek v max rejdu, protože jde uchycovací plotna na bagu posunout dopředu)
Investice z větších = padáky HepcoBecker (koupeno z www.off-the-road.de), které jsem si vyhlédl v cestopise (http://www.motorkari.cz/cestovani/cestopisy/maroko/do-maroka-a-zpet-po-ose-za-deset-dni-18805.html?kid=16733) jednoho Teneráka.

Ze zkušenosti s Fárošem rozeta a střed vyčištěny precizně a opět aplikuji "suché" mazání z Lidlu každých 250km (doporučení výrobce max 500km) na stále původní DID řetězovku.
Ještě zbývají blástry od SW Motech-Barkbuster černé široké a ten centrál, jednak čištění a mazání řetězu a taky pr. defekt zadní gumy mě neminul, a to kupodivu v oblasti mezi špunty píchlý hřebík. Ta zpevněná E09 Dakar fakt nejde moc dobře z ráfku.




























19.7.2014-23.7.2014
2000km, Dovča s Varanem Jochenem, Bandit650 Ber1t a Cígem na Africe kolem Čech. Průměr 400km denně po horách, okreskách, serpentinách. Spotřeba 4,25-4,65l/100km plně naložená, rychlost cca 100km/h průměr.
Trasa JH-N.Bystřice-CZ/A - Litschau - Gmund - Freistadt- A/D - Haidmuhle - D/CZ -Strážný - CZ/D - Neuschonau - Zwieselau - Zwiesel-Velký Javor-D/CZ - Železná Ruda - Svatobor Sušice- Nýrsko - Všeruby - Česká Kubice - Babylon - Klenčí pod Čerchovem - Bělá nad Radbuzou - Železná - CZ/D - Tillyschanz - Eslarn - Waidhaus - Georgenberg - Barnau - Asch - Mahring - Hundsbach - D/CZ- Svatý Kříž - Cheb - Františkovy Lázně - Luby - Nejdek - Jáchymov - Boží Dar - Klínovec - Měděnec - Hradiště Prunéřov - Málkov - Chomutov - Litvínov - Osek - Hrob - Dubí - Krupka - Komari Vizka - Decin - Ceska Kamenice- Chribska - Varnsdorf - CZ/D - Zittau - D/PL - Bogatynia - PL/CZ - Frydlant - Raspenava - Hejnice )) - kolem vn Souš - Rokytnice nad Jizerou - Jablonec nad Jizerou - Kořenov - Jilemnice - Vrchlabi - Trutnov - Jaromer - Svitavy - Jevicko - Bystrice pod Hostynem - Hošťálková - Vsetin - Valašské Klobouky - CZ/SK - Červený Kameň - Mikušovce - Dubnica nad Vahom - Ilava - Bojnice/Prievidza - Hlohovec - Pezinska Baba - Pernek - Mulececky - SK/CZ - Breclav - Valtice - Mikulov - Znojmo - Vranov nad Dyjí - Šafov - Uherčice - Vratěnín - Slavonice - Klášter - Kaproun - Kunžak.
Stav tacho po dojetí : 16400km. Prodloužený přední blatníček se osvědčil, na místa kam jsem nechtěl voda od kola nešla.



































































































Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
M1Far1osh
M1Far1osh napsal 18.07.19 v 22:30

Prodana Petru Hodkouvi z Jicina. Po instalovani ladeneho vyfuku u me po jizde po zadnim doslo k poruse kolenniho kloubu a tim padem jsem hledal lehci a slabsi moto a paradoxem skoncil na Supertenere XT1200Z FukinWorldCrosser

Petr_TA
Petr_TA napsal 17.06.14 v 21:53 10b.

Jedno z posledních endurek ze staré (dobré ) školy
10b

Tomage
Tomage napsal 04.01.14 v 19:52 10b.

Pěkný endurko. 10b.

ziki.xt
ziki.xt napsal 31.05.13 v 19:11 10b.

Dobrá volba, přeju ti mnoho pohodových km a z každý štreky šťastnej návrat a plus deset

Mr.Petr
Mr.Petr napsal 28.05.13 v 11:06 10b.

Více komentářů



TOPlist