Moto Guzzi V7 2014
29.04.2014
06.11.2019
07.06.2019
07.11.2018
29.07.2017
08.11.2016
23.10.2015
02.10.2014
27.09.2014
06.06.2014
06.11.2013
29.04.2012
27.03.2012
09.10.2010
17.09.2010
2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 744 cm3 | ||||
Výkon | 36 kW | 37.5 kW | 35 kW | 36.2 kW | |
Výkon při otáčkách | 6800 ot/min | 6200 ot/min | |||
Točivý moment | 55 Nm | 58 Nm | 60 Nm | 57.9 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 3600 ot/min | 5000 ot/min | 2800 ot/min | 5000 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||
Chlazení | Vzduch | ||||
Uspořádání válců | Vidlicový | ||||
Počet válců | 2 | ||||
Rozvod | OHV | - | |||
Ventilů na válec | 2 | ||||
Vrtání | 80 mm | ||||
Zdvih | 74 mm | 744 mm | |||
Kompresní poměr | 9.6 : 1 | - | |||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||
Startér | - | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 5 | ||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | ||||
Typ rámu | Trubkový | Dvojitý kolébkový | - | ||
Materiál rámu | ocel | - | |||
Zdvih předního odpr. | 130 mm | - | 130 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 118 mm | - | 110 mm | ||
Brzdy vpředu | kotouč | ||||
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | |||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | - | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||
Přední kolo | 18 " | - | |||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | - | |
Rozměr přední pneu | - | 100/90-18 | |||
Rozměr zadní pneu | - | 130/80-17 | |||
Rozvor | 1449 mm | - | 1449 mm | ||
Úhel hlavy řízení | 27.5 ° | - | 27.5 ° | - | |
Závlek předního kola | 109 mm | - | 109 mm | - | |
Výška sedla | 805 mm | 780 mm | |||
Suchá hmotnost | 198 kg | 179 kg | - | ||
Pohotovostní hmotnost | - | 181 kg | 190 kg | ||
Objem nádrže | 17 l | 22 l | 21.95 l | ||
Rezerva | - | 3.79 l | |||
Maximální rychlost | 170 km/h | 175 km/h | 170 km/h | - | |
První cena | - | 269990 Kč | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Kolik V mají nové AGM akumulátory a jak je nabíjíte | 32 | 27.2.2023 07:42 | ||
Italské | Chod motoru u MG V7 | 26 | 2.9.2022 11:49 | ||
Pokec o motorkách | Pirelli Sportdemon vs. Metzeler Lasertec na V7 | 14 | 5.6.2022 22:09 | ||
Italské | Moto Guzzi V7 racer 2014 - domácí servis | 16 | 6.5.2022 16:30 | ||
Přestavby | Zkrácený zadek na Moto guzzi V7 | 0 | 26.2.2020 11:00 | ||
Opravy a údržba | Moto Guzzi V7 cuká - vyřešeno | 20 | 13.8.2018 19:39 | ||
Italské | Samolepka Eni na Moto Guzzi | 6 | 18.8.2016 19:22 | ||
Italské | Zkušenosti s Moto Guzzi V7 | 53 | 22.6.2016 08:32 | ||
Italské | Jaké zrcátka? (boční) | 7 | 22.5.2013 09:44 |
Ohromnej fun faktor. Tezko tomu se 37kW verit ale je to tak.
Pro mě nejkrásnější motorka na trhu.
Je to 200kg železa ,jen 50 koní ,motorka konstrukčně ze 70 let, akorát s ABS, protiskluzem zadního k...
Tak tohle je motorka se kterou jsme se taky dlouho hledali :-)
5 let jsem ji měl na ploše monitoru a snil o tom jak na ní jednou budu jezdit. Studia uběhla jak vod...
No, tak mám co jsem chtěla :D spokojenost největší. Po 5 letech opět v sedle. Děti měli přednost, a...
Jak říká Honza Průcha, přemotorovaná čtyřicetiosmi koňová voňavka...
Prostě další Italka v garáži...
S Ohlins v zakladu nejlepsi pomer cena/vykon mezi vsema V7.
Jedním slovem italka :-) je nahlas ( arow ), temperamentní, kamarád to popsal - v tom motoru je sele...
Jo to krásná stylová italka a to mluví samo za sebe.
S Ohlins v zakladu nejlepsi pomer cena/vykon mezi vsema V7.
Je to 200kg železa ,jen 50 koní ,motorka konstrukčně ze 70 let, akorát s ABS, protiskluzem zadního k...
Ohromnej fun faktor. Tezko tomu se 37kW verit ale je to tak.
tenhle stroj není pro každýho...
5 let jsem ji měl na ploše monitoru a snil o tom jak na ní jednou budu jezdit. Studia uběhla jak vod...
No, tak mám co jsem chtěla :D spokojenost největší. Po 5 letech opět v sedle. Děti měli přednost, a...
Prostě další Italka v garáži...
Pro mě nejkrásnější motorka na trhu.
Jedním slovem italka :-) je nahlas ( arow ), temperamentní, kamarád to popsal - v tom motoru je sele...
MG V7III racer
Tak včera poslední pěkný den a poslední vyjížďka. Motorka mě baví pořád víc a víc. Po přitvrzení zad...
Tak jsem si nastavil páčky obou brzd, spojky a řadičky, vyrovnal zrcátka a hned padne lépe do ruky. ...
S odvahou nejdál dojedeš.
Zemplínská Šírava
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 7.6/10 |
Spojka | 6.6/10 |
Vibrace | 7.0/10 |
Převodovka | 7.6/10 |
Mechanická hlučnost | 7.6/10 |
Zvuk | 9.0/10 |
Spolehlivost | 8.5/10 |
Brzdy | 7.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5.8/10 |
Těsnost tlumičů | 8.0/10 |
Tuhost rámu | 7.0/10 |
Jízda | |
Sport | 7.5/10 |
Město | 7.5/10 |
Cestování | 4.8/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.3/10 |
Ceny servisu | 8.5/10 |
Servisní síť | 6.0/10 |
Dostupnost dílů | 5.7/10 |
Nabídka doplňků | 9.0/10 |
Servisní intervaly | 8.7/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 5.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 2.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 3.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 2.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 1.0/10 |
Světla | 6.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Moto Guzzi V7 Stone | Levnější alternativa k Raceru |
Jawa 350 OHC Special | Moc krásná, skoro jsem si pro ni už šel, resp. pro její alternativu od Rometa, ale najednou se v inzerci objevil zánovní Racer a já měl jasno |
Triumph Bonneville T100 | Racer byl můj dávný sen už od prvního představení. Navíc jsem si nebyl jistý, jestli je skok z třiapuly na Bonneville vhodný. Přeci jen má o dalších 20 kW víc |
Moto Guzzi V7 Stone | Nudnější, ale cenově zajímavější :) |
Ducati Scrambler | Vzhledově vyhrál Racer na plné čáře.. |
Yamaha XT 500 | Sehnat v dobrém stavu není nejsnažší ikdyž jsem v německu nejednu zrenovovanou viděl, pak je z ní krásnej veterán |
Triumph Scrambler | To samé co T100 |
Triumph Bonneville T100 | Toužil jsem po něm snad 10 let a když už jsem měl peníze srdce se přiklonilo k Itálii |
Kawasaki W 800 | Krásnej motor, ale nesedí mi sedlo a barvy |
Triumph Scrambler | Guzzi je Guzzi :-) |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Harley Davidson XL 883N Iron | menší, horší posaz, na cafe moje kilogramy navíc tak nevyniknou. |
Royal Enfield Continental GT | Proti RE je MG V7 Racer moc načančaná, krásná ale trochu moc silná vrstva make upu :-). Jinak motor V7 je skvělej. |
Triumph Thruxton 900 | Protože jsme našel o něco exklusivnější edici Thruxtona a to edici ACE :-) |
Triumph Thruxton 900 | málo anglické :) taloš špageti |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2017 | Kohlstein | v7_iii_special.pdf | 2.6 MB | Owner´s manual 2017 V7 III |
2015 | MarioV2 | v7-ii-abs.pdf | 11 MB | V7 II ABS servisní manuál |
2015 | MarioV2 | gu120.pdf | 3.6 MB | Katalog náhradních dílů. |
2015 | MarioV2 | v7-racer-ii-v7-spe.pdf | 1.7 MB | Uživatelská příručka V7 II ENG SPA |
2014 | Mark09 | motoit-magazine-n-15.pdf | 11 MB | Moto Guzzi V7 2014 |
2014 | Mark09 | bmw_cafe_racers_test.pdf | 6.9 MB | Impressionen Café Racer |
2013 | Pavhead | v7racer.pdf | 5.3 MB | |
2012 | MarioV2 | moteur750ie-miug3_12.pdf | 8.1 MB | Motor 750 IE MIU G3 servisní manuál |
2011 | Pavhead | v7racer.pdf | 5.3 MB | moto guzzi v7 racer owners manual pdf |