Ducati Streetfighter V4 S
Informace k modelu
Desmosedici Stradale vytlačí ve 12 750 otáčkách 208 koní, které doplní 123 Nm v 11 500 otáčkách. Na naháče dost vysoké otáčky, proto je zajímavější údaj, že díky zpřevodování nabídne Streetfighter o 10 % víc síly než Panigale V4.
Redakční testy
Články
Technické údaje Ducati Streetfighter V4 S
2020
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 1103 cm3
Výkon 153 kW
Výkon při otáčkách 12750 ot/min
Točivý moment 123 Nm
Otáčky při max toč.mom. 11500 ot/min
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina
Uspořádání válců Vidlicový
Počet válců 4
Rozvod desmo
Ventilů na válec 4
Vrtání 81 mm
Zdvih 53.5 mm
Kompresní poměr 14 : 1
Příprava paliva Vstřikování
Startér Elektrický
Počet rychlostí 6
Sekundární převod Řetěz
Materiál rámu lehká slitina
Zdvih předního odpr. 120 mm
Zdvih zadního odpr. 130 mm
Brzdy vpředu 2 kotouč
Rozměr předního kotouče 330 mm
Přední třmen čtyřpístkový
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 17 "
Zadní kolo 17 "
Rozměr přední pneu 120/70 ZR17
Rozměr zadní pneu 200/60 ZR17
Rozvor 1488 mm
Úhel hlavy řízení 24.5 °
Závlek předního kola 100 mm
Výška sedla 845 mm
Suchá hmotnost 178 kg
Pohotovostní hmotnost 205 kg
Užitečná hmotnost 425 kg
Objem nádrže 16 l
Spotřeba 8 l/100 km
První cena 612000 Kč
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) 612000 Kč
Poznámka Dovozce uvádí cenu v eurech: 22 590 €
Základní verze bez semiaktivního podvozku: 19 490 €
Výměna motorového oleje 12000 Km
Výměna olejového filtru 12000 Km
Výměna převodového oleje 12000 Km
Výměna hnacího řemene 24000 Km
Seřízení ventilové vůle 24000 Km
Galerie Ducati Streetfighter V4 S od uživatelů
Videa Ducati Streetfighter V4 S
Témata ve fóru o Ducati Streetfighter V4 S
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Italské Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat a BMW včetně modelů 2024 - Opava 1 23.4.2024 14:03
Naked bike Lupání ve středu kola 11 28.4.2023 13:39
Vybavení Rozšíření bočního stojanu Home_made 24 17.1.2022 21:33
Italské Ducati - Italská vášeň 25777 14.5.2020 09:28
Vyjížďky Testovani DMoto -Tip na vyjizdku 8 1.5.2020 16:16
Skupiny
Průměrné hodnocení od 8 uživatelů
Motor
Průběh výkonu
10.0/10
Spojka
10.0/10
Vibrace
8.5/10
Převodovka
9.4/10
Mechanická hlučnost
8.8/10
Zvuk
9.5/10
Spolehlivost
9.8/10
Brzdy
9.9/10
Podvozek
Možnost nastavení
9.6/10
Těsnost tlumičů
10.0/10
Tuhost rámu
10.0/10
Jízda
Sport
10.0/10
Město
7.4/10
Cestování
5.8/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
5.2/10
Ceny servisu
4.6/10
Servisní síť
7.6/10
Dostupnost dílů
8.8/10
Nabídka doplňků
9.5/10
Servisní intervaly
8.4/10
Cestování
Pohodlí jezdce
8.3/10
Pohodlí spolujezdce
2.9/10
Možnosti uchycení zavazadel
3.6/10
Ochrana jezdce cestování
4.7/10
Ochrana spolujezdce
1.8/10
Světla
9.0/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 7.81
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 7.65 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 6 uživatelů.
Kupující kteří dali Streetfighter V4 S přednost
NekoupiliZ důvodu
KTM 1290 Super Duke R Chtěl jsem V4 kolem komína
Aprilia Tuono 1000 R Factory Perfektni motorka, mozna lepsi nez SF, ale design nakonec vyhral u mne
BMW S 1000 R Zni jako vysavac; chybi ji emoce a dusi
Aprilia Tuono V4 1100 Factory V té době ještě nikde nebyl nový model a starý byl prostě starý.
KTM 1290 Super Duke R Nějak mi nepřijde tak hezká a neměla elektrický podvozek.
Ducati Panigale V4 Chytrá část rodiny mi řekla, že si už mám koupit motorku pro dospělé.
KTM 890 Duke R Super motorka, úplně bez výhrad... kvalitní rozumná volba, akorát mě prostě nerajcovala, a dost na ní fouká mi přišlo
Honda CB 600F Hornet Už jsem ji měl 2x.. podle mě dokonalá motorka, a je jedno, že je 10 let stará... ale změna je život
Honda CBR 1000RR Fireblade Zajímavá motorka, ale nedá se půjčit a ten starší model nemá žádné asistenční systémy
KTM 1290 Super Duke R Přišla mi v porovnání s Ducati nudná, ale je to dobrá volba (i levnější).
Kupující místo Streetfighter V4 S koupili raději jinou
JakouZ důvodu
BMW M 1000 R Protože na pobočce Ducati Praha je zákazník ten poslední.
BMW S 1000 R
Aprilia Tuono V4 1100 Factory Měl jsem z ní pocit, že je tak dokonalá, že mě k jízdě vlastně nepotřebuje. Tuono má pro mě zkrátka větší charekter
BMW S 1000 R Nakonec rozhodla spolehlivost servisu.
Benelli Tornado Naked Tre 1130 Hotovost
BMW S 1000 R Nemá tempomat a palivoměr. Nespňuje hlukové limity v Alpách. Hodně drahá.
MV Agusta Brutale 1000 Opravdu strašně se mi nelíbí (krabice ) výfuk a nehomologovaný GP výfuk jsem nechtěl
Triumph Speed Triple RS
Ducati Monster 1200S Už by nezbylo na banány... spíš ani na slupku
Manuály pro Ducati Streetfighter V4 S
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2022 feaczko 2022_ducati_streetfi.pdf 212 MB Workshop manual
2022 feaczko 2022_ducati_streetfi.pdf 212 MB Workshop manual
Bazar pro Ducati Streetfighter V4 S (rss)

TOPlist