Ducati Diavel Carbon 2016: ještě zlejší bestie
22.09.2015
22.09.2015
20.08.2015
23.07.2014
30.03.2014
04.03.2014
31.07.2013
12.01.2012
06.09.2011
2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||
Objem | 1198 cm3 | 1198.4 cm3 | ||||||
Výkon | 119 kW | 118.2 kW | 110.9 kW | |||||
Výkon při otáčkách | 9500 ot/min | 9250 ot/min | 9000 ot/min | |||||
Točivý moment | 128 Nm | 127.5 Nm | 130.5 Nm | 123 Nm | ||||
Otáčky při max toč.mom. | 8000 ot/min | |||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||
Chlazení | Kapalina | |||||||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||||||
Počet válců | 2 | |||||||
Rozvod | desmo | |||||||
Ventilů na válec | 4 | |||||||
Vrtání | 106 mm | |||||||
Zdvih | 67.9 mm | |||||||
Kompresní poměr | 11.5 : 1 | 12.5 : 1 | ||||||
Příprava paliva | Vstřikování | - | Vstřikování | |||||
Startér | - | Elektrický | ||||||
Počet rychlostí | 6 | |||||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||||
Typ rámu | Příhradový | - | ||||||
Materiál rámu | chrommolybden | - | ||||||
Zdvih předního odpr. | - | 120 mm | - | |||||
Zdvih zadního odpr. | - | 120 mm | - | |||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||||
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | ||||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||||
Přední kolo | 17 " | - | ||||||
Zadní kolo | 17 " | - | ||||||
Rozměr přední pneu | - | 120/70-ZR17 | ||||||
Rozměr zadní pneu | - | 240/45-ZR17 | ||||||
Rozvor | 1590 mm | |||||||
Úhel hlavy řízení | 28 ° | |||||||
Výška sedla | 770 mm | |||||||
Suchá hmotnost | 207 kg | 205 kg | ||||||
Pohotovostní hmotnost | - | 234 kg | - | |||||
Objem nádrže | 17 l | |||||||
Maximální rychlost | 245 km/h | 250 km/h | 259 km/h | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Chopper & Cruiser | Ducati Diavel Carbon 2011 servisní manuál | 0 | 21.4.2023 08:28 | ||
Italské | Ducati diavel elektrika | 0 | 18.5.2021 16:55 | ||
Pojeď taky | Diavel setkání | 38 | 4.12.2017 12:19 | ||
Papírování a nehody | Má Diavel výrobní štítek? | 14 | 17.4.2017 19:24 | ||
Naked bike | Vyber ladeneho vyfuku na Ducati Diavel | 27 | 19.3.2016 17:35 | ||
Ostatní | podvodník | 14 | 2.7.2015 13:36 | ||
Italské | Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S | 132 | 15.9.2012 19:35 |
O motorce toho bylo řečeno hodně. Někdo ji nenávidí, někdo miluje.
Brutální zrychlení. Super brzdy. Kontrola trakce, která skutečně funguje.
Temelín usazený v lešení a nějaké drobotiny pověšené na něm.
Diavel. Když se objevil, vůbec se mi nelíbil. Diavel. Svezl jsem se - už nechci nic jiného. Diavel. ...
Je to stroj, který se mi technicky vždycky líbil. A konečně ho mám :-)
Pro mě perfektní stroj, vždy se výborně svezu a udělám si radost.
Diavel - tak nějak asi logický vrchol u Ducati. Musel jsem ho zkusit, to prostě jinak nejde.
Jak s ženskou, láska a respekt dohromady.
to je tak, když si člověk splní svůj sen...
Hustokrutopřísná bestiální bombopetelice, zatáčkoidní perverzobrutalní láska moje největší
Diavel - tak nějak asi logický vrchol u Ducati. Musel jsem ho zkusit, to prostě jinak nejde.
Je to stroj, který se mi technicky vždycky líbil. A konečně ho mám :-)
Pohodlnej a zároveň pekelně rychlej bike.
Temelín usazený v lešení a nějaké drobotiny pověšené na něm.
To bylo takové šlápnutí vedle ;-)
Název přesně vystihuje pocity z motorky je to prostě Ďábel a to doslova
Super motorka kterou si hned oblíbíš . Je to prostě ďábel !!!
Jak s ženskou, láska a respekt dohromady.
to je tak, když si člověk splní svůj sen...
Ducati Diavel = hodně rychlá bestie.
Na skok na Červenohorské, kde jsme spráskali BMW 1000RR s křidélky a zase zpět.
Projížďka do Vlčnova na sraz "ročníků"
Olej, vidle, řetězovka, chladicí kapalina
Desmo, pneu, olej, svíčky, brzdové desky, brzdovka
olej, pneu
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 9.3/10 |
Spojka | 8.3/10 |
Vibrace | 7.3/10 |
Převodovka | 7.4/10 |
Mechanická hlučnost | 7.3/10 |
Zvuk | 9.8/10 |
Spolehlivost | 8.8/10 |
Brzdy | 9.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.5/10 |
Těsnost tlumičů | 9.3/10 |
Tuhost rámu | 9.3/10 |
Jízda | |
Sport | 8.3/10 |
Město | 6.5/10 |
Cestování | 8.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.5/10 |
Ceny servisu | 6.5/10 |
Servisní síť | 6.8/10 |
Dostupnost dílů | 8.3/10 |
Nabídka doplňků | 8.9/10 |
Servisní intervaly | 9.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.3/10 |
Pohodlí spolujezdce | 6.9/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 5.6/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.3/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.3/10 |
Světla | 7.8/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Ducati 1199 Panigale | |
Yamaha V MAX | |
Ducati Streetfighter 1098/s | |
MV Agusta Brutale 1090RR | Diavel je lepší!!! |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Ducati Multistrada 1200S | Stejnej motor... na multině více zábavy a cestování...ve dvou... |
Ducati Monster 821 | Moc těžká. obtížná manévrovatelnost. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2015 | MilanM1800 | katalog-dilu.pdf | 20 MB | |
2011 | Dove1 | diavel.pdf | 12 MB | Oficiální manuál pro Ducati Diavel 2011 |