Král je mrtev, ať žije král? Aprilia Tuono V4 1100 Factory vs. Ducati Streetfigh...
22.03.2021
04.05.2023
21.04.2021
15.01.2021
02.09.2020
05.11.2019
2016 | 2017 | 2019 | 2020 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 1077 cm3 | |||
Výkon | 129 kW | |||
Výkon při otáčkách | 11000 ot/min | |||
Točivý moment | 121 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | 9000 ot/min | |||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||
Počet válců | 4 | |||
Rozvod | DOHC | |||
Ventilů na válec | 4 | |||
Vrtání | 81 mm | |||
Zdvih | 52.3 mm | |||
Kompresní poměr | - | 13.6 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 6 | |||
Sekundární převod | Řetěz | |||
Typ rámu | - | Dvojitý páteřový | ||
Materiál rámu | lehká slitina | - | lehká slitina | |
Zdvih předního odpr. | 120 mm | |||
Zdvih zadního odpr. | 130 mm | |||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | |||
Přední třmen | čtyřpístkový | šestipístkový | čtyřpístkový | |
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 17 " | |||
Zadní kolo | 17 " | |||
Rozměr přední pneu | 120/70 ZR17 | 120/70 | ||
Rozměr zadní pneu | 200/55 ZR 17 | 200/55 | ||
Rozvor | - | 1450 mm | ||
Úhel hlavy řízení | 24.7 ° | - | 24.7 ° | |
Závlek předního kola | 99.7 mm | - | 99.7 mm | |
Výška sedla | 825 mm | |||
Suchá hmotnost | 184 kg | 189 kg | 185 kg | |
Pohotovostní hmotnost | 205 kg | - | 209 kg | |
Objem nádrže | 18.5 l | |||
Rezerva | - | 4 l | ||
Množství oleje | - | 4 l | ||
Maximální rychlost | - | 275 km/h | ||
První cena | 449990 Kč | - | ||
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 445900 Kč | 419900 Kč | |
Výměna motorového oleje | - | 10000 Km | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | Ecu tuono 1100 v4 2016 | 2 | 8.8.2022 20:02 | ||
Vybavení | Supercorsa SP vs Bridgestone S21 | 471 | 31.10.2019 15:33 | ||
Opravy a údržba | Autorizovaný servis Aprilia 2017. Piaggio group | 11 | 13.5.2017 22:51 | ||
Smetiště | Zkur..ný EURO 4 | 35 | 12.5.2017 18:42 |
Zvuková extáze, skvělý all-rounder.
Bike pro fanatiky, který nebaví hudlat gumu jen po prostředku.
Všechno již bylo napsáno, jen bych to opakoval
Tak uzrál čas... Čas vyměnit starého "Tuňáka" na nového a srovnat se s tím, že motorka může mít i čt...
V4, semiaktivní podvozek a pak spousta asistentů, který krotí tenhle atomovej reaktor na dvou kolech...
Italská charizmatická fungující bestie s úžasnými motorem, zvukem, podvozkem, brzdami a vlastně vším...
Dokonalá motorka pro všestranné použití
Co napsat... Za mě prostě dokonalá motorka.. Technika, design... Milionkrát popsáno v různých recenz...
Hooodně síly na skvělým podvozku zabalený do krásnýho kabátku.
Ten nejlepší naháč na světě a podle mě the best Bike ever
Na podzim 2020 se mi zalíbila Aprilia Tuono V4 1100 Factory, a po vyzkoušení jsem se rozhodl si jí p...
Zvuková extáze, skvělý all-rounder.
Neskutečný stroj. Ten zvuk, ten charakter. To kdo nezkusí ten neuvěří.
Velká paráda. .takové malé splnění snu na dvou kolech,ale je málo času.
Po nějaké době s V4R ,jsem přemýšlel že bych zkusil 1100 ,naskytla se jedna s pochroumaným srdcem - ...
Dokonalá motorka pro všestranné použití
Po letech na Shivrech trochu upgrade no :-)
My dream motorcycle, bought in 2017, never to be sold.
Italská charizmatická fungující bestie s úžasnými motorem, zvukem, podvozkem, brzdami a vlastně vším...
Co jiného si koupit po 125 a 10 letech nejezdění ?
Po 2800 km od první výměny oleje jsem se rozhodnul, že udělám druhou. Aktuálně najeto 3 778 km. [im...
Motorka šlape jak na drátkách, takže je potřeba postoupit dál. Za mě k dokonalosti této motorky, ať ...
Po dlouhém přemýšlení, co se vzhledem motorky, jsem se konečně rozhodnul. Hledal jsem různé designy ...
Co dělat, když v zimě nejde jezdit? No přece tunit k obrazu svému :-D Aby černá černá byla, postupně...
Protože letošní zima byla teplá, mohl jsem se zajížděním začít brzo a krásně jsem si ho rozložil do ...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 9.5/10 |
Spojka | 8.6/10 |
Vibrace | 8.3/10 |
Převodovka | 8.5/10 |
Mechanická hlučnost | 7.6/10 |
Zvuk | 9.8/10 |
Spolehlivost | 7.4/10 |
Brzdy | 9.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.5/10 |
Těsnost tlumičů | 9.9/10 |
Tuhost rámu | 9.6/10 |
Jízda | |
Sport | 9.9/10 |
Město | 4.8/10 |
Cestování | 5.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.5/10 |
Ceny servisu | 5.8/10 |
Servisní síť | 3.8/10 |
Dostupnost dílů | 4.4/10 |
Nabídka doplňků | 6.7/10 |
Servisní intervaly | 8.5/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.7/10 |
Pohodlí spolujezdce | 2.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 2.1/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.3/10 |
Ochrana spolujezdce | 1.8/10 |
Světla | 6.3/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Ducati Streetfighter V4 S | Měl jsem z ní pocit, že je tak dokonalá, že mě k jízdě vlastně nepotřebuje. Tuono má pro mě zkrátka větší charekter |
KTM 1290 Super Duke R | Duke mi po vyzkoušení vůbec nesedl |
Ducati Streetfighter 1098/s | Vyhrál V4 v Tuonu a streetfighter V4S byl cenově úplně mimo rozpočet |
Aprilia RSV4 1100 Factory | Vzhledem jednoznačně favorit, ale do běžného provozu nedává smysl |
BMW S 1000 R | Nemohl jsem přijít na chuť vzhledu |
Triumph Speed Triple RS | jenom 3 válce |
KTM 1290 Super Duke R | Výbava oproti Tuonu |
Aprilia RS 660 | Výkonnově blízko Shiverovi 900, kterýho mám. |
Triumph Speed Triple RS | Aprilka za stejnou cenu více muziky a prostě se mi víc líbí.. :) |
KTM 1290 Super Duke R | |
Triumph Street Triple RS | Skvělá, ovladatelná, lehká, krásná. Moje chyba byla v tom, že jsem si prvně domluvil testovací jízdu na Tuonu a bylo jasno :) |
KTM 1290 Super Duke R | Na fotkách krásná, ale na živo hrozně lacíné zpracování... |
Triumph Speed Triple RS | Absence quick shifteru a další výbavy |
KTM 1290 Super Duke R | Italie je Italie... |
BMW S 1000 R | Zahlédl jsem ve výloze Tuono :-) |
BMW S 1000 R | Strojově přesná ale nemá to koule |
MV Agusta Brutale 800 RR | Chtěl jsem něco sportovnější a budoucnost značky je teď nejistá |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Suzuki GSX-R 1000 | Dostupnost dílů, pro mé občasné svezení-hodně peněz. |
Ducati Streetfighter V4 | Pro mě zcela nevyhovující velikost motorky |
Yamaha YZF-R1 | Aprilie mě přitahoval vzhledem,krom toho nového předků,ale co se tyče výkonu mě nějak extra neoslnila. |
Aprilia RSV4 Factory | Řekl jsem si, že tři měsíce s prvním rsv ještě byli málo ? |
Triumph Speed Triple R | Nenašiel som žiadnu s nízkym nájazdom a poctivým servisom |
Aprilia Tuono V4 1100/RR | Chtěl jsem funglovku (model euro4), ale tak dlouho jsem spekuloval, až už nebyly. |
BMW S 1000 R | Protože S1000R jede víc, na cílovce na Tuona V4 vždycky nažene pár metrů |
Kawasaki Z H2 | Byl jsem ji okouknout a je překvapivě plastová i když jízdně zřejmě výborná, třeba příště… |
MV Agusta Dragster 800 (RR) | uz bylo vybrano |
BMW S 1000 R | trochu jsem se bál italské práce :D |
KTM 1290 Super Duke R | |
Ducati Streetfighter V4 S | V té době ještě nikde nebyl nový model a starý byl prostě starý. |
Triumph Speed Triple RS | Lákal mě ten motor V4,ale vzhled se mi nelíbí,je to očesana RSV |
BMW S 1000 R | BMW ponúka za tie peniaze viac. |
Yamaha XSR 900 | Koukám na testy, poslouchám zvuk V4 a jsem přesvědčený, že tohle je motorka snů přímo pro mě. Ale musím si něco nechat na konec mojí moto kariéry coby zlatý hřeb, ne? Přednost tedy dostala zatím XSR. A nelituju! |
KTM 1290 Super Duke R | Chtěl jsem zase V2 ... A malinko víc se mi libí KTM. |
Honda CB 1000R | Cena! Chtěl jsem model 2019 |
Triumph Speed Triple S | |
BMW S 1000 R | BMW som este v garazi nemal |
BMW S 1000 R | Příliš superbiková ergonomie, ne tak hodná jako BMW |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2017 | pycha | aprilia-tuono-factor.pdf | 2.3 MB | user manual ENG |
2017 | pycha | tuono-v4-1100-rr-fac.pdf | 14 MB | servis manual ENG |