Aprilia Tuono V4 1100 Factory
Redakční testy
Články
Technické údaje Aprilia Tuono V4 1100 Factory
2016 2017 2019 2020
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 1077 cm3
Výkon 129 kW
Výkon při otáčkách 11000 ot/min
Točivý moment 121 Nm
Otáčky při max toč.mom. 9000 ot/min
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina
Uspořádání válců Vidlicový
Počet válců 4
Rozvod DOHC
Ventilů na válec 4
Vrtání 81 mm
Zdvih 52.3 mm
Kompresní poměr - 13.6 : 1
Příprava paliva Vstřikování
Startér Elektrický
Počet rychlostí 6
Sekundární převod Řetěz
Typ rámu - Dvojitý páteřový
Materiál rámu lehká slitina - lehká slitina
Zdvih předního odpr. 120 mm
Zdvih zadního odpr. 130 mm
Brzdy vpředu 2 kotouč
Rozměr předního kotouče 320 mm
Přední třmen čtyřpístkový šestipístkový čtyřpístkový
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 17 "
Zadní kolo 17 "
Rozměr přední pneu 120/70 ZR17 120/70
Rozměr zadní pneu 200/55 ZR 17 200/55
Rozvor - 1450 mm
Úhel hlavy řízení 24.7 ° - 24.7 °
Závlek předního kola 99.7 mm - 99.7 mm
Výška sedla 825 mm
Suchá hmotnost 184 kg 189 kg 185 kg
Pohotovostní hmotnost 205 kg - 209 kg
Objem nádrže 18.5 l
Rezerva - 4 l
Množství oleje - 4 l
Maximální rychlost - 275 km/h
První cena 449990 Kč -
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) - 445900 Kč 419900 Kč
Výměna motorového oleje - 10000 Km -
Videa Aprilia Tuono V4 1100 Factory
Témata ve fóru o Aprilia Tuono V4 1100 Factory
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Naked bike Ecu tuono 1100 v4 2016 2 8.8.2022 20:02
Vybavení Supercorsa SP vs Bridgestone S21 471 31.10.2019 15:33
Opravy a údržba Autorizovaný servis Aprilia 2017. Piaggio group 11 13.5.2017 22:51
Smetiště Zkur..ný EURO 4 35 12.5.2017 18:42
Skupiny
Průměrné hodnocení od 11 uživatelů
Motor
Průběh výkonu
9.5/10
Spojka
8.6/10
Vibrace
8.3/10
Převodovka
8.5/10
Mechanická hlučnost
7.6/10
Zvuk
9.8/10
Spolehlivost
7.4/10
Brzdy
9.8/10
Podvozek
Možnost nastavení
9.5/10
Těsnost tlumičů
9.9/10
Tuhost rámu
9.6/10
Jízda
Sport
9.9/10
Město
4.8/10
Cestování
5.5/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
5.5/10
Ceny servisu
5.8/10
Servisní síť
3.8/10
Dostupnost dílů
4.4/10
Nabídka doplňků
6.7/10
Servisní intervaly
8.5/10
Cestování
Pohodlí jezdce
7.7/10
Pohodlí spolujezdce
2.5/10
Možnosti uchycení zavazadel
2.1/10
Ochrana jezdce cestování
5.3/10
Ochrana spolujezdce
1.8/10
Světla
6.3/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 6.89
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 7.59 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 8 uživatelů.
Kupující kteří dali Tuono V4 1100 Factory přednost
NekoupiliZ důvodu
Ducati Streetfighter V4 S Měl jsem z ní pocit, že je tak dokonalá, že mě k jízdě vlastně nepotřebuje. Tuono má pro mě zkrátka větší charekter
KTM 1290 Super Duke R Duke mi po vyzkoušení vůbec nesedl
Ducati Streetfighter 1098/s Vyhrál V4 v Tuonu a streetfighter V4S byl cenově úplně mimo rozpočet
Aprilia RSV4 1100 Factory Vzhledem jednoznačně favorit, ale do běžného provozu nedává smysl
BMW S 1000 R Nemohl jsem přijít na chuť vzhledu
Triumph Speed Triple RS jenom 3 válce
KTM 1290 Super Duke R Výbava oproti Tuonu
Aprilia RS 660 Výkonnově blízko Shiverovi 900, kterýho mám.
Triumph Speed Triple RS Aprilka za stejnou cenu více muziky a prostě se mi víc líbí.. :)
KTM 1290 Super Duke R
Triumph Street Triple RS Skvělá, ovladatelná, lehká, krásná. Moje chyba byla v tom, že jsem si prvně domluvil testovací jízdu na Tuonu a bylo jasno :)
KTM 1290 Super Duke R Na fotkách krásná, ale na živo hrozně lacíné zpracování...
Triumph Speed Triple RS Absence quick shifteru a další výbavy
KTM 1290 Super Duke R Italie je Italie...
BMW S 1000 R Zahlédl jsem ve výloze Tuono :-)
BMW S 1000 R Strojově přesná ale nemá to koule
MV Agusta Brutale 800 RR Chtěl jsem něco sportovnější a budoucnost značky je teď nejistá
Kupující místo Tuono V4 1100 Factory koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Suzuki GSX-R 1000 Dostupnost dílů, pro mé občasné svezení-hodně peněz.
Ducati Streetfighter V4 Pro mě zcela nevyhovující velikost motorky
Yamaha YZF-R1 Aprilie mě přitahoval vzhledem,krom toho nového předků,ale co se tyče výkonu mě nějak extra neoslnila.
Aprilia RSV4 Factory Řekl jsem si, že tři měsíce s prvním rsv ještě byli málo ?
Triumph Speed Triple R Nenašiel som žiadnu s nízkym nájazdom a poctivým servisom
Aprilia Tuono V4 1100/RR Chtěl jsem funglovku (model euro4), ale tak dlouho jsem spekuloval, až už nebyly.
BMW S 1000 R Protože S1000R jede víc, na cílovce na Tuona V4 vždycky nažene pár metrů
Kawasaki Z H2 Byl jsem ji okouknout a je překvapivě plastová i když jízdně zřejmě výborná, třeba příště…
MV Agusta Dragster 800 (RR) uz bylo vybrano
BMW S 1000 R trochu jsem se bál italské práce :D
KTM 1290 Super Duke R
Ducati Streetfighter V4 S V té době ještě nikde nebyl nový model a starý byl prostě starý.
Triumph Speed Triple RS Lákal mě ten motor V4,ale vzhled se mi nelíbí,je to očesana RSV
BMW S 1000 R BMW ponúka za tie peniaze viac.
Yamaha XSR 900 Koukám na testy, poslouchám zvuk V4 a jsem přesvědčený, že tohle je motorka snů přímo pro mě. Ale musím si něco nechat na konec mojí moto kariéry coby zlatý hřeb, ne? Přednost tedy dostala zatím XSR. A nelituju!
KTM 1290 Super Duke R Chtěl jsem zase V2 ... A malinko víc se mi libí KTM.
Honda CB 1000R Cena! Chtěl jsem model 2019
Triumph Speed Triple S
BMW S 1000 R BMW som este v garazi nemal
BMW S 1000 R Příliš superbiková ergonomie, ne tak hodná jako BMW
Manuály pro Aprilia Tuono V4 1100 Factory
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2017 pycha aprilia-tuono-factor.pdf 2.3 MB user manual ENG
2017 pycha tuono-v4-1100-rr-fac.pdf 14 MB servis manual ENG
Bazar pro Aprilia Tuono V4 1100 Factory (rss)

TOPlist