Na podzim 2020 se mi zalíbila Aprilia Tuono V4 1100 Factory, a po vyzkoušení jsem se rozhodl si jí pořídit, ač jsem k ní měl velký respekt, protože jet s ní rychle je tak snadné.
Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum BARTH (Pardubice)
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Motorka výborná, motor, nebo spíš atomový reaktor, má nejen nádherný zvuk, ale i neskutečný výkon a podvozek Ohlins neměl chybu. Jen ta elektronika občas drhla a servis Aprilia v ČR tragický.
Recenze
Koupil jsem novou motorku, která zpočátku plnila má očekávání. Najel jsem na ní jen 3 500 km a pak jsem spadnul v Mostě a nakonec jí prodal. Proč? Protože trpěla dětskými nemocemi, které autorizovaný servis nechtěl řešit a po nehodě jsem nenašel servis Aprilia, který by motorku opravil a vyřešil nějaké drobnosti v záruce. Zastoupení Aprilia se sice snaží, ale dealerská síť je tragická, prodat motorku to ano, ale servis se jim řešit nechce. Já zas nemám čas složitě řešit, kdo mi motorku opraví, když něco potřebuju. Takže za mě Aprilia už nikdy, ač je to škoda. Motorka to špatná není, ale dokud nebude funkční síť servisů, nemá cenu ztrácet s Aprilia čas.
Na závěr bych rád poděkoval klukům z BRABAX MOTO, kteří Tuňáka opravili výborně.
Přínosná recenze
Já se připojím s kritikou na servis Aprilia. Sice mám Shivera, ale zkušenosti špatný. Dětské nemoci se v záruce neodstranily, na druhé garančce v Imofě mi tvrdili, že Shivery nikdy neprodávali a servis se protáhl, protože Shiver pořebuje jiný olej než ostatní aprilky... A prý proč jdu na garančku k nim a ne do Vrbovky, kde jsem ji koupil...
O takovém přístupu sníš a toužíš si koupit novou Aprilku!
Ad. HCBT - motorka je pecka, ale aspoň ta moje měla dětské nemoci - samovolné přidání do plného plynu při rozjezdu, což opravdu nebylo moc příjemné a skoro jsem se minimálně jednou rozbil, vadnoucí quick shift, při hodně ostré jízdě nemožnost zařazení vyššího stupně než 4. Ten quick shift vadnul dle nového majitele nejspíš proto, že tam někudy chčije olej z motoru, což u nové motorky není zrovna ideální. Nemám čas ani chuť se v motorce hrabat, na to si rád někoho zaplatím, ale u nové motorky očekávám, že to bude autorizovaný servis.
Dovolím si s tím trochu nesouhlasit. Mám Tuono rok 2022 a motorka je naprostá pecka a dosud bez jediného problému a to s ni jezdím často na okruhy.. Je pravda, ze s autorizovanými servisy nemám moc dobre zkušenosti, ale naštěstí jsem je moc nepotřeboval.
Jojo, pecka motorka kterou srazi problematickej servis. Skoda.