PROFIL MOTORKY

Aprilia Tuono V4 1100 Factory (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Rostis47
Vloženo 12.5.2024
Aktualizováno 12.5.2024
Zobrazeno 2 449x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Kapesní raketa a atomovým reaktorem pod sedlem.
Obrovská lehkost zatáčet a rychle měnit směr pouze pohledem.
Neskutečný záběr motoru a chuť vám dokázat že na to nemáte :D

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motozone (Třebíč) - Maximální spokojenost

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha MT-10: Něco mě tam chybělo oproti Tuonu

První dojmy - No první dojem byl když jsem si na to sedlo že je to nějáky malý oproti mé minulé motorce ( CBR 954RR).Další milé překvapení byl zvuk s originálním výfuk,jasný že laděný je lepší :). Při zkušební jízdě velkým překvapením byli brzdy.. Neskutečný !!

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil pro zkušeného jezdce který to má nahoře v pořádku protože každá rovinka končí zatáčkou a s touhle bestií jsi v zatáčce hned.

Doplňky na motorce - Chrániče páček Rutan
Vyšší plexi Puig
Titanový Akrapovic

Recenze

Když jsem si vybíral motorku tak jsem říkal že japonský 4.válec jsem jezdil a bylo to fajn. Tak jsem si řekl že by bylo moc super kdyby byl doma motor do V. Tak přišlo hledaní V4.
Po dlouhé hledání se oblevilo Tuono V4 1100 Factory 2019 s elektronickým podvozkem Öhlins smart ec 2.0 od 1.majilete kousek od bydliště (50km). Tak jsem se vydal na cestu. Motorka byla fakt moc hezká,naleštěná a veškerá dokumentace k motorce i papíry ze servisu. Tak jsem si řekl že to zkusím projet a uvidím. No co vám budu psát :D :D kdo měl možnost se svést na Tuono tak ví. Po rozjetí a zatáhnutí za plyn v helmě od oka k oku obrovský rohlík :), Myšlenka v tu chvíli byla jak to je to možný že něco takové může jezdit na silnici?? Kdo to dovolil?? Takže to bylo jasný.. To prostě CHCI!! A tak jsme vyřídili vše potřebné a hurá domu. Jízda domu byla poměrně opatrná a takové seznamovaní.

Po koupi následoval servis. Přetěsnění předních tlumičů,montáž řetězové sady a kontrola na diagnostice.Olej byl měněn před koupí.

Po ujetí asi 500km můj pocit z motory je furt neskutečný.Ta motorka má velký apetit jak benzínu tak pneumatik.Ale za tu zábavu to stojí a nepřestává mě ta motorka překvapovat co vše v sobě ukrývá. Samozřejmě je to plný chytré elektroniky jako je. Tři jízdní režimy : Track, Sport a Race
Kontrola trakce, Anti-Whelie, Abs a spoustu další nastanení motorky.
takže pokud si človwk chce něco nastavit tak musí si vzít manuál a podle toho si nastavovat motorku. Ovšem ty hlavní máte na levém ovladači na řidítku.

Aktuálně máme společně najeto něco málo přes 1000km a je to prostě neskutečný jak to vše fungule a co vše ti dokáže nebýdnout takový stroj. Ačkoliv motorka má pár svých much. jako je spasování jednotlivých dílu,poměrně ta motorka při delším stání na semaforu začíná topit do noh a do sedla od dvou zadních válců.Jízda městem je něco Tuono nemá rád. Motor má rád otáčky, dá se říct že čím vyšší budou tím lepší. Jak říká Pepa Sršeň : Točit,točit a točit..Brzdy jsou kapitola sama o sobě.. Po zahřátí zastaví motorku na pětníku..Neskutečný.. Hodně se psalo ohledně zvuku co se line z výfuku. Originální výfuk je prostě velká plechová popelnice která nemá až tak špatný zvuk. Ale život je krátký na to mít na motorce originální výfuk tak jsem sehnal Akrapa . Montáž nebyla až tak těžká akorát výfuk má v sobě škrtící klapku. Takže ty lanovody napojit bylo trochu náročnější ale né nemožné. Po nastartování to bylo jako Wau ale není to vůbec uřvaný. Ovšem když se rozjedete a překročíte 5000ot/min klapka se otevře a to je velká simfonie..Blaho po uši i duši. Při podřazování si to samo krásně hodí meziplyn a uplivne v výfuku.
Na závěr bych dodal že jezdit na Tuono je opravdu velký zážitek a jsem rád že jsem se pro Tuono rozhodl.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
JollyJoker
JollyJoker napsal 19.05.24 v 14:54 10b.

Užívej

Kasinak
Kasinak napsal 16.05.24 v 21:02 10b.

JA-NE
JA-NE napsal 15.05.24 v 14:27

Je to stroj pre velkych chlapcov

Payas to co pises presne sedi an na V2 streeta od Ducati. Novy uz je taky ze to odjazdi kazdy...

biosák
biosák napsal 15.05.24 v 13:27 10b.

Jo tohle je brutální nářadí,užívej

Payas
Payas napsal 15.05.24 v 13:22 8b.

Tuono V4 dobrý, asi nutná evoluce skrz SBK, ale V2 Tuono byla a je jiná liga. Mělo to mega charisma, ukočíroval to jen opravdu zkušený rider. Taky těch Tuňáků už moc není a není to proto, že by se to sr.lo, ROTAX motor byl mega top, ale proto, že to skoro každý rider někam poslal, právě proto, že to nemělo skoro žádné elektro serepetičky, žádné ABS, žádné režimy, žádné elektro nastavení podvozku, ale jen kvalitní Öhlins podvozek, který, když se správně sešteloval tak žehlil a udržel i nesmysly na cestě, ale bohužel největší slabinou té motorky byl vždy jezdec...
Prosím, neber to jako hanění Tuona V4, je to super motorka, která jde s dobou, ale V2 je V2.

Více komentářů



TOPlist