Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Čaute všichni.Jsem tu uplně novej protože jsem si včera koupil ojetýho Dauvilla a jsem z něj hotovej.Za včerejšek a dnešek jsem najel 360 km a byla to pohodička.Nevíte prosím někdo ,kde by se dal stáhnout manuál?Byl bych vám dost vvděčný za každou radu.Zatím moc díky
kodlikovi: vyprdni se na čtení těchto stránek a najeď si na plechovkářské, když nevíš o čem je motorka. tady je to pro tebe asi ztráta času. já jsem před týdnem na dálnici při 220km/h zrušil CB1300, v ruce mám šrouby na 2 měsícé, je mi přes 50, ale už slintám nad nějakou novou motkou a v životě bych se jako motorkář (a né jako ty) snížil, abych srovnával pohodlí auta s motorkou. jinak k deauvillce: za ty peníze super motorka i když na každé se najde něco. dávám
Mě se teda více líbí stará Deauville. Sice se mi na novém modelu líbí vychytávky jako vstřikování nebo nová přistrojovka s teploměrem, palivoměrem a palubním počítačem. Ale ten design podle mě už nemá tu elegenci která k názvu Deauville hodí.
To GAS: Me se to video taky celkem libilo, az na to co jsi s timhle cestakem delal. Nereknu, kdyby to byl street nebo supersport... <br />
Mozna jsem na tohle radeni dost konzervativni, ale je videt, ze ti motorka nerika pane <br />
Lidi hlavne si nekupujte ojete testovaci masiny <br />
Howg.
to primacke/gasovo video je fakt moc pekne, chvalim <br />
<br />
jako majitel puvodni ntv 650 deauvillikovi zavidim brzdy (to hlavne) a nekolik prijemnych vychytavek, treba jenom hodiny v palubce, odkladaci mista na drobnosti, sedlo ...<br />
<br />
co mu vsak zavidet nemuzu, je ta jeho bachratost, stare nahate ntv je super uzounke, mnohem lehci a i sedlo je dost nizko - na druhou stranu to pro nohy moc pohodlne neni. skoda, ze zmizela jednoramenna kyvacka.<br />
<br />
spotreba pri prechodu na ctyrventil je porad v pohode, vykon na cestaka stacil uz kdysi, podvozek porad stelovatelnej, supr. mozna je skoda, ze zmizely 2 svicky na valec, diky tomu ntv startuje za kazdych podminek na tuk.<br />
<br />
suma sumarum - kdo koupi, neprohloupi, ja bych do nej klidne sel.
Výborný článek . Sám jsem si nového Deuavilla koupil a musím potvrdit, že je to skvělá motorka - jsem sice začátečník a zkušeností mám pomálu, ale jízda na DV je naprosto bezproblémová, pohodlná a velice příjemná. Samozřejmě, že to vzhledem k výkonu není závodní motorka, ale v okamžiku, kdy by člověk začal vylepšovat údajné slabiny tohoto stroje (výkon, kufry, apod.), rychle z něj udělá Pan-Europeana a uvědomí si, že vlastně nechtěl velkou těžkou výkonnou cestovní motorku s relativně velkou spotřebou a vysokou cenou, ale něco kompaktnějšího, s levným provozem, rozumnou cenou - no prostě Deauvilla . Jednu poznámku k článku bych ale měl - autor se zmiňuje o zahnědlém výfukovém potrubí, ale neuvádí, že Honda dodává plastový kryt motoru, který tuto část potrubí víceméně zakryje. Kryt sice není z nejlevnějších, ale mohu ho vřele doporučit - motorka získá výrazně lepší vzhled a díky zlepšené aerodynamice se lépe chová při vyšších rychlostech (to je alespoň můj subjektivní pocit) a také nohy jsou lépe chráněné před větrem a vodou.
Po přečtení není asi co vytknout ... snad jen že mi zatím neříká pane <br />
Takhle si představuji stroj s kterým bych projel Evropu od Atlantiku až po Ukrajinu.
Třípístkové třmeny vepředu se vám jen těžko podaří urvat a díky propojení ze zadkem máte větší jistotu i na mokru nebo kluzkých chorvatských silničkách.........nechapu -to znamena ze brzdi obe brzdy najednou?
Výborná motorka na pohodový cestování. Spolehlivej a úspornej motor, bezúdržbovej kardan, cestovní výbava - za ty peníze hodně muziky. Měl jsem prapředchůdce NTV 650 a najel jsem za 3,5 roku cca 60000km bez problému - myslím, že to bude spolehlivej společník na cesty.
myslim ze za tyhle prachy paradni muzika, motor akorat na pohodovou jizdu ve dvou, vyborna kapotaz, kardan, pro obycejnyjho cestovatele idealni pohodlnej spolecnik s kvalitou a spolehlivosti hondy, kdybych zacalcestovat po evrope nekolikrat za rok tako ni vazne uvazuju, proc platit o 100 litru vic za silnejsi kdyz tahle mi udela tu samou praci
Čaute všichni.Jsem tu uplně novej protože jsem si včera koupil ojetýho Dauvilla a jsem z něj hotovej.Za včerejšek a dnešek jsem najel 360 km a byla to pohodička.Nevíte prosím někdo ,kde by se dal stáhnout manuál?Byl bych vám dost vvděčný za každou radu.Zatím moc díky
tak tohle ne,je to děs,nemám slov!
kodlikovi: vyprdni se na čtení těchto stránek a najeď si na plechovkářské, když nevíš o čem je motorka. tady je to pro tebe asi ztráta času. já jsem před týdnem na dálnici při 220km/h zrušil CB1300, v ruce mám šrouby na 2 měsícé, je mi přes 50, ale už slintám nad nějakou novou motkou a v životě bych se jako motorkář (a né jako ty) snížil, abych srovnával pohodlí auta s motorkou. jinak k deauvillce: za ty peníze super motorka i když na každé se najde něco. dávám
ze to nestoji pul mega neznamena, ze to neni fajnovy naradi<br />
<br />
a porovnavat motorky s autama , navic v prakticnosti...
Mě se teda více líbí stará Deauville. Sice se mi na novém modelu líbí vychytávky jako vstřikování nebo nová přistrojovka s teploměrem, palivoměrem a palubním počítačem. Ale ten design podle mě už nemá tu elegenci která k názvu Deauville hodí.
GAS: Ok
To GAS: Me se to video taky celkem libilo, az na to co jsi s timhle cestakem delal. Nereknu, kdyby to byl street nebo supersport... <br />
Mozna jsem na tohle radeni dost konzervativni, ale je videt, ze ti motorka nerika pane <br />
Lidi hlavne si nekupujte ojete testovaci masiny <br />
Howg.
to primacke/gasovo video je fakt moc pekne, chvalim <br />
<br />
jako majitel puvodni ntv 650 deauvillikovi zavidim brzdy (to hlavne) a nekolik prijemnych vychytavek, treba jenom hodiny v palubce, odkladaci mista na drobnosti, sedlo ...<br />
<br />
co mu vsak zavidet nemuzu, je ta jeho bachratost, stare nahate ntv je super uzounke, mnohem lehci a i sedlo je dost nizko - na druhou stranu to pro nohy moc pohodlne neni. skoda, ze zmizela jednoramenna kyvacka.<br />
<br />
spotreba pri prechodu na ctyrventil je porad v pohode, vykon na cestaka stacil uz kdysi, podvozek porad stelovatelnej, supr. mozna je skoda, ze zmizely 2 svicky na valec, diky tomu ntv startuje za kazdych podminek na tuk.<br />
<br />
suma sumarum - kdo koupi, neprohloupi, ja bych do nej klidne sel.
Ahoj lajdaku, napis, prosim, odkaz na to video ...
super článek o skvělé motce <br />
taky bych chtěl kardan []
Výborný článek . Sám jsem si nového Deuavilla koupil a musím potvrdit, že je to skvělá motorka - jsem sice začátečník a zkušeností mám pomálu, ale jízda na DV je naprosto bezproblémová, pohodlná a velice příjemná. Samozřejmě, že to vzhledem k výkonu není závodní motorka, ale v okamžiku, kdy by člověk začal vylepšovat údajné slabiny tohoto stroje (výkon, kufry, apod.), rychle z něj udělá Pan-Europeana a uvědomí si, že vlastně nechtěl velkou těžkou výkonnou cestovní motorku s relativně velkou spotřebou a vysokou cenou, ale něco kompaktnějšího, s levným provozem, rozumnou cenou - no prostě Deauvilla . Jednu poznámku k článku bych ale měl - autor se zmiňuje o zahnědlém výfukovém potrubí, ale neuvádí, že Honda dodává plastový kryt motoru, který tuto část potrubí víceméně zakryje. Kryt sice není z nejlevnějších, ale mohu ho vřele doporučit - motorka získá výrazně lepší vzhled a díky zlepšené aerodynamice se lépe chová při vyšších rychlostech (to je alespoň můj subjektivní pocit) a také nohy jsou lépe chráněné před větrem a vodou.
Po přečtení není asi co vytknout ... snad jen že mi zatím neříká pane <br />
Takhle si představuji stroj s kterým bych projel Evropu od Atlantiku až po Ukrajinu.
Třípístkové třmeny vepředu se vám jen těžko podaří urvat a díky propojení ze zadkem máte větší jistotu i na mokru nebo kluzkých chorvatských silničkách.........nechapu -to znamena ze brzdi obe brzdy najednou?
Výborná motorka na pohodový cestování. Spolehlivej a úspornej motor, bezúdržbovej kardan, cestovní výbava - za ty peníze hodně muziky. Měl jsem prapředchůdce NTV 650 a najel jsem za 3,5 roku cca 60000km bez problému - myslím, že to bude spolehlivej společník na cesty.
myslim ze za tyhle prachy paradni muzika, motor akorat na pohodovou jizdu ve dvou, vyborna kapotaz, kardan, pro obycejnyjho cestovatele idealni pohodlnej spolecnik s kvalitou a spolehlivosti hondy, kdybych zacalcestovat po evrope nekolikrat za rok tako ni vazne uvazuju, proc platit o 100 litru vic za silnejsi kdyz tahle mi udela tu samou praci
Me taky.Urcite bych si dovedl představit cubat s ní nekam dva tisice kilometru a se slečnou za sebou.Prostě davam
A je ošklivá []