Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
1.8.2009 jsem si splnil sen koupí tohohle stroje... Je to naprostá bomba!!! Jedinečný vzhled, úžasný podvozek, motor z jiného světa Vinikající kompromis mezi sportovním svezením a cestováním, vřele doporučuju!
To je bez debat. Ovšem na to, že Ti zachrání prdel při "neodhadnutí" zatáčky a můžeš to zahemstnout jak libo i s kolenem na zemi, si člověk rychle zvykne a zjistí, že se toho dá dost slušně využít veprospěch času. Nicméně přiznávám, že pokud máš prachy na to, abys za cenu spousty rozbitých motorek hledal jejich hranice, je na okruh lepší klasika...
Co se týče ABS na motorce, jen naprostý hlupák může tvrdit, že je to hovadina. Když na suchém asfaltu vezmeš za brzdy, spíš se Ti zlámou kosti v rukách, než by začalo pracovat ABS. Na mokru to asi nepotřebuje komentář. A na okruhu?...speciálně u BMW kombinace ABS a unikátního podvozku (nenoří se a nerovná se v zatáčce) zaručuje, že na brzdy zničíš všechny "supersporty".
Motorka je to parádní, ale jak už si někdo všiml ty svody jsou naprosto příšerný, jak když jsou z nějaký volezlý mrchy. A dost pochybuju že se ten výkon dá nějak smysluplně využít
Brzdy samo posilovač mají. A bez motoru ani ťuk. A jsou z mýho pohledu hodně solidní. Ve spojení s ABS jsem i ve vyloženě kritický situaci projel bez ztráty květinky. Ale mám radši přímou vazbu, než tohle...
Mám ji je naprosto
1.8.2009 jsem si splnil sen koupí tohohle stroje... Je to naprostá bomba!!! Jedinečný vzhled, úžasný podvozek, motor z jiného světa Vinikající kompromis mezi sportovním svezením a cestováním, vřele doporučuju!
Jak říká jeden můj kamarád: "Lepší pytel rýže na cestě než baworák ve škarpě"
Svody nejsou rezavé. Uznávám, že na fotce to tak vypadá, ale je to taková barva materiálu, ze kterého jsou vyrobené...
To je bez debat. Ovšem na to, že Ti zachrání prdel při "neodhadnutí" zatáčky a můžeš to zahemstnout jak libo i s kolenem na zemi, si člověk rychle zvykne a zjistí, že se toho dá dost slušně využít veprospěch času. Nicméně přiznávám, že pokud máš prachy na to, abys za cenu spousty rozbitých motorek hledal jejich hranice, je na okruh lepší klasika...
Co se týče ABS na motorce, jen naprostý hlupák může tvrdit, že je to hovadina. Když na suchém asfaltu vezmeš za brzdy, spíš se Ti zlámou kosti v rukách, než by začalo pracovat ABS. Na mokru to asi nepotřebuje komentář. A na okruhu?...speciálně u BMW kombinace ABS a unikátního podvozku (nenoří se a nerovná se v zatáčce) zaručuje, že na brzdy zničíš všechny "supersporty".
Co se týče ABS na motorce, je
Motorka je to parádní, ale jak už si někdo všiml ty svody jsou naprosto příšerný, jak když jsou z nějaký volezlý mrchy. A dost pochybuju že se ten výkon dá nějak smysluplně využít
hmmm jestli mam nejakej sen co se tyce motorek tak je to tahle kraska nebo GS, az budu mit po prodeji ty svy jeste zbytecnych 300 litru du do ni....
Posilovač mají třeba i GS.
nadherna a pretechnizovana motorka...jen muj nazor <br />
<br />
<br />
Ošklivá a přetechnizovaná motorka...jen muj nazor
prave ji testujou v novem MotoHousu, jj ty prevodovky, kritizujou snad vsude
A co teprve se vedle toho postavit na živo
A jen bych doplnil, že se mi na té motorce nezamlouvala převodovka. Tam by se mělo zapracovat
Brzdy samo posilovač mají. A bez motoru ani ťuk. A jsou z mýho pohledu hodně solidní. Ve spojení s ABS jsem i ve vyloženě kritický situaci projel bez ztráty květinky. Ale mám radši přímou vazbu, než tohle...