Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Hezká motorka s fajn výbavou. Určitě zajímavá alternativa pro někoho, kdo nechce klasického naháče ale ani kapotu.
Jen ty okruhy které autor opakovaně vyzdvihuje, to fakt ne
Myslím, že Triumph sa trafil do čierneho. Tak, ako je BMW R 1250 GS urobená pre 'wannabe' dobrodruhov, ktorí ju namiesto cesty do Patagonie zoberu na Grossglockner, tak Speed Triple RR je urobená pre 'wannabe' okruhovych jazdcov, ktorí ju namiesto Brnenskeho okruhu alebo Slovakia ringu budú brať na Pezinku babu alebo Kalte Kuchl. Tu sa idú predávať sny. Ale v oblasti supersportov, nie enduro... A bude to mať úspech. Aj ja možno budem jeden z nich
Že by návrat ke kořenům? VTR1000F, TL1000S to byly motorky podobného duchu, polo kapota, charismatický motor i zvuk, sportovní řídítka, spousta radosti. Škoda že adekvátní nástupci nebyli.
Triumph je v těchto vodách poprvé a rozhodně mile překvapil. Design je dle vkusu každého soudruha, ale komponenty špičkové, moderní pojetí stroje je znát, zpracování bude jako vždy na top úrovni. Cena poněkud vyšší ale asi odpovídá kvalitě i výbavě. Jsem na to celkem zvědavý, motorka mne zatím mile překvapila a řadím mezi stroje který bych chtěl mít v garáži!
Tahle mašina patří i na okruh. Kde jinde využije člověk tak vysoké stupačky? A top-end komponenty?
Naopak na silnici bude ten předklon dost přísnej.
Jinak polokapoty jsou super. Nějak nechápu, že je u nakedů skoro nikdo nenabízí.
Dávám
RR-o se mi líbí moc, obě barvy(na rozdíl od RS), ale neumím si jej zařadit. Motor zlej, výbava top a vzhledově někde okolo božských Mh900e, Superveloce, Ducati Paul Smart 1000 LE a možná SS900 Carenata.
Úplná track weapon to není, a to nebylo určitě v úmyslu jen nevím, jestli nebudou se Speedem RS jako dva kohouti na jednom hnoji. RS-u je v testech vyčítána tvrdost na silnici a s tímhle el.Öhlinsem by už zatápěl na špici supernakedů, kde se dle zahraničních novinářů stále drží Tuono. Možná to mělo být s tlumiči naopak...
...a možná se to mělo jinak jmenovat, Speed Triple to podle mne není. Triumph si měl ponechat původní číselné označení a obě měly nést 1160. Tohle je krásná motorka, která ale myslím na okruh až tak nepatří a bylo by jí tam i škoda. Navíc za ty prachy .
Nového Speeda RS bych bral asi víc, tak prosím v téhle červené či bílé, bez polokapoty, jen s větrným štítkem, kouřovým plexi a bez těch blbých zrcátek v řidítkách. RR je mi na silnici moc ušlechtilá.
Jak jsme to jen mohli jezdit na prvnich busach a ZX-12 z prelomu milenia.... I pred 20 ti lety prselo a cesty byly hrbolate. I to ZZR MY 93 melo skoro 150 k a jezdilo se na D207 a Pirelli Dragon. A jak pekne.
ABS povinne az od 2016, asistenti i asistentky jsou stale jen dobrovolne.... Kolik tak tahle parada asi stoji navic a kolik pak servis(pardon vymena modulu, dnes se jiz vlastne nic neopravuje)... ?
Jenze motojezdci dnes holt nezacinaji na polnackach a na panelkach, MZ, 638 atd.... A bylo to vcetne DPH a bez optimalizace zakladu
Dizajnérom už veľké plus aj za to, že vkusne zakryli tie euro-výfukové bandasky pod motorom, čo špatia polovicu novej generácie motocyklov.
Ďalšie plus za to, že aj keď "zadok" to skoro nemá, ale čo má, ten aspoň neni zavesený na kyvke.
Ako tu už niektorí písali, netrúfol by si na to už ani ja, nie je to nič pre uspalých dôchodcov.
(Finančne už vôbec... )
Tvári sa viacmenej nevinne, ale je to silné hovado.
Bravo, Triumph!
Skvělý nápad dát Speedovi polokapotu !
Ale to kulatý světlo je strašný, vůbec se sem nehodí. Na Speeda jedině dvě světla a je už pak jedno jakého tvaru...
To kulatý světlo je parádní a celkově to vypadá dost fešně. Měl jsem radost, když MV Agusta představila Superveloce s kulatou lampou, to je řadný porno. A Triumph přidává další zajímavej stroj, byť polokapotovanej. Parametrově jde absolutně mimo mě, ale já nejsem cílovka. Jó, konečně mizí striktně hranatý věci. Dobrý!
Za mě teda škoda, že to není "celokapota", ale jen polokapota. Mohli mít od dob Daytony zase plně kapotovanýho nanuka a tý motorce by to mnohem víc slušeno. A mít to jako to má Aprilka, defacto dvě stejný moto - Tuono a RSV4. Předek je krásnej.
Zajimavy napad dnes dat kulate svetlo na sbk ...mozna skoda ze nedali spis 2kulata svetla vedle sebe :-$ Bylo by vic videt z ceho vznikl ...kazdopadne originalni a urcite rychlej stroj
Hezká motorka s fajn výbavou. Určitě zajímavá alternativa pro někoho, kdo nechce klasického naháče ale ani kapotu.
Jen ty okruhy které autor opakovaně vyzdvihuje, to fakt ne
Myslím, že Triumph sa trafil do čierneho. Tak, ako je BMW R 1250 GS urobená pre 'wannabe' dobrodruhov, ktorí ju namiesto cesty do Patagonie zoberu na Grossglockner, tak Speed Triple RR je urobená pre 'wannabe' okruhovych jazdcov, ktorí ju namiesto Brnenskeho okruhu alebo Slovakia ringu budú brať na Pezinku babu alebo Kalte Kuchl. Tu sa idú predávať sny. Ale v oblasti supersportov, nie enduro... A bude to mať úspech. Aj ja možno budem jeden z nich
Že by návrat ke kořenům? VTR1000F, TL1000S to byly motorky podobného duchu, polo kapota, charismatický motor i zvuk, sportovní řídítka, spousta radosti. Škoda že adekvátní nástupci nebyli.
Triumph je v těchto vodách poprvé a rozhodně mile překvapil. Design je dle vkusu každého soudruha, ale komponenty špičkové, moderní pojetí stroje je znát, zpracování bude jako vždy na top úrovni. Cena poněkud vyšší ale asi odpovídá kvalitě i výbavě. Jsem na to celkem zvědavý, motorka mne zatím mile překvapila a řadím mezi stroje který bych chtěl mít v garáži!
TAK TO JE NADHERA!!!!! Paramere tiez super
Ta predná časť sa podľa mňa moc nepodarila... Vyrábajú úžasné stroje, ale tu prednú časť stále nevedia doladiť...
a mě zas třá se líbí toten budík,,,
Tahle mašina patří i na okruh. Kde jinde využije člověk tak vysoké stupačky? A top-end komponenty?
Naopak na silnici bude ten předklon dost přísnej.
Jinak polokapoty jsou super. Nějak nechápu, že je u nakedů skoro nikdo nenabízí.
Dávám
RR-o se mi líbí moc, obě barvy(na rozdíl od RS), ale neumím si jej zařadit. Motor zlej, výbava top a vzhledově někde okolo božských Mh900e, Superveloce, Ducati Paul Smart 1000 LE a možná SS900 Carenata.
Úplná track weapon to není, a to nebylo určitě v úmyslu jen nevím, jestli nebudou se Speedem RS jako dva kohouti na jednom hnoji. RS-u je v testech vyčítána tvrdost na silnici a s tímhle el.Öhlinsem by už zatápěl na špici supernakedů, kde se dle zahraničních novinářů stále drží Tuono. Možná to mělo být s tlumiči naopak...
...a možná se to mělo jinak jmenovat, Speed Triple to podle mne není. Triumph si měl ponechat původní číselné označení a obě měly nést 1160. Tohle je krásná motorka, která ale myslím na okruh až tak nepatří a bylo by jí tam i škoda. Navíc za ty prachy .
Nového Speeda RS bych bral asi víc, tak prosím v téhle červené či bílé, bez polokapoty, jen s větrným štítkem, kouřovým plexi a bez těch blbých zrcátek v řidítkách. RR je mi na silnici moc ušlechtilá.
1 reakce
Designovy porno!
Tak si říkám, kde jsem ty tvary už viděl. Koncept Suzuki z roku 2015 s přeplňovaným motorem - Recursion.
Za mě to kulaté světlo mělo být svým průměrem mnohem větší.
2 reakce
Jak jsme to jen mohli jezdit na prvnich busach a ZX-12 z prelomu milenia.... I pred 20 ti lety prselo a cesty byly hrbolate. I to ZZR MY 93 melo skoro 150 k a jezdilo se na D207 a Pirelli Dragon. A jak pekne.
ABS povinne az od 2016, asistenti i asistentky jsou stale jen dobrovolne.... Kolik tak tahle parada asi stoji navic a kolik pak servis(pardon vymena modulu, dnes se jiz vlastne nic neopravuje)... ?
Jenze motojezdci dnes holt nezacinaji na polnackach a na panelkach, MZ, 638 atd.... A bylo to vcetne DPH a bez optimalizace zakladu
3 reakce
Dizajnérom už veľké plus aj za to, že vkusne zakryli tie euro-výfukové bandasky pod motorom, čo špatia polovicu novej generácie motocyklov.
Ďalšie plus za to, že aj keď "zadok" to skoro nemá, ale čo má, ten aspoň neni zavesený na kyvke.
Ako tu už niektorí písali, netrúfol by si na to už ani ja, nie je to nič pre uspalých dôchodcov.
(Finančne už vôbec... )
Tvári sa viacmenej nevinne, ale je to silné hovado.
Bravo, Triumph!
Skvělý nápad dát Speedovi polokapotu !
Ale to kulatý světlo je strašný, vůbec se sem nehodí. Na Speeda jedině dvě světla a je už pak jedno jakého tvaru...
2 reakce
PECKA!!
To kulatý světlo je parádní a celkově to vypadá dost fešně. Měl jsem radost, když MV Agusta představila Superveloce s kulatou lampou, to je řadný porno. A Triumph přidává další zajímavej stroj, byť polokapotovanej. Parametrově jde absolutně mimo mě, ale já nejsem cílovka. Jó, konečně mizí striktně hranatý věci. Dobrý!
Za mě teda škoda, že to není "celokapota", ale jen polokapota. Mohli mít od dob Daytony zase plně kapotovanýho nanuka a tý motorce by to mnohem víc slušeno. A mít to jako to má Aprilka, defacto dvě stejný moto - Tuono a RSV4. Předek je krásnej.
2 reakce
roghi> 2 roky zpět, donedávna byla v Hradci ke koupi
https://www.motorkar...ici-moto2-42305.html
A sakra, to je nádherná motorka. Tohle se Triumphu jednoznačně povedlo.
Nádherný, Angličané do toho pěkně šlapou. Já jsem měsíc hrdým majitelem nového Speed Twin,a jsem maximálně spokojený
Zajimavy napad dnes dat kulate svetlo na sbk ...mozna skoda ze nedali spis 2kulata svetla vedle sebe :-$ Bylo by vic videt z ceho vznikl ...kazdopadne originalni a urcite rychlej stroj
To je nádhera. Až na tu kubaturu, z toho už bych měl strach
Tahle motorka je veliká fešanda!!
Jde to, jde, pokud dělají design designéři a ne nástěnkáři, odkojení star-trekem, s trojúhelníkem v ruce
Jako tohle vypadá hodně dobře
Ale osobně bych se na to asi bál sednout